Gå til innhold

Drømte at hele Bergen var lagt i ruiner..


Gjest Christina146

Anbefalte innlegg

Gjest Christina146

Huff. Sitter fortsatt i meg den drømmen.

Vi har jo hatt en del tordenvær i det siste her, og jeg drømte at det var en natt med storm og torden. Meg og min samboer merket ingenting unormalt om natten, men når jeg så ut vinduet dagen etter var hele min kjære by totalknust. Jeg var virkelig helt fra meg, og kjente virkelig på følelsen av hjelpeløshet.

Bybanen var også ødelagt,det var bare bunnen igjen. Den gikk, men det var risky. Vi var forsåvidt få(en liten gjeng som hadde funnet hverandre i katastrofen), og vi hadde kommet til enighet om at vi måtte komme oss til New York for å bli trygge (?).

Når vi tok bybanen(for å komme oss til New York), holdt mange på å falle av. Hele drømmen sluttet her, vi kom oss aldri til New York. Alle var veldig redde og fortvilet.

Alt var enormt detaljert, og det var det som gjorde det så grådig ekkelt.

Noen som vet hva dette kan bety? Er det noen som kan tolke dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slapp helt av :) Drømmer er stort sett bare hjernen som prosesserer inntrykk man har mottatt, som man kanskje ikke engang har oppfattet bevisst selv. Du kobler det jo til noe som faktisk har skjedd, dvs. en god del uvær på vestlandet, og har kanskje assosiert dette opp mot en katastrofefilm du har sett. Hjernen jobber stadig med slike assosiasjoner, men det er ikke alle som er like logiske. Like fullt er det hjernens måte å jobbe på.



Anonymous poster hash: 09cc3...bb3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Strandet

Vil ikke overraske meg om Bjørgvin hadde en del storbranner i trebygninger en del år tilbake i tid. Kanskje litt rart å tenke på hvis man har lest noe slikt.

Endret av Strandet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...