Gå til innhold

Ser du opp mot himmelen? Og hvor mange ufoer har du sett?


Emmerdale

Anbefalte innlegg

Hvor ofte vender du blikket opp mot himmelen, skyene, månen, tretoppene?

Aldri?

Bare når du er i byen, bare når du ser om det kommer flere skyer når dere kan risikere å overnatte i en snøhule? Mens dere er mest opptatt av å sjekke om dere har mobildekning eller om gps duger der dere er?

Jeg tenker på når man bare går for å gå, bare ser opp for å se opp.

Hvor mange ufoer tror dere at dere vil få se hvis dere går og ser ned på brusteiner og asfalt?

Jeg har sett ufo bare to ganger (deprimerende få), og jeg var ikke alene i skuet.

Hvorfor tenker jeg, er skeptikere (de er ok, for de har ikke stengt av), men hvordan kan noen avfeie alt som ikke kan bevises? Det er faktisk veldig vanskelig å ha stillheten og konsentrasjon når man blir utsatt for skeptisme.

Og til dere som ikke har lest alt jeg har skrevet i andre tråder, så er jeg motstander av kommers. Med noen få unntak. Jeg er aldri å se på en alternativmesse, og de fleste er ikke det.

Men har dere sett ufo noen gang? Ja eller nei spørsmål fra meg. Jeg regner med at de fleste vil svare alternativ to.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sett mange! Ufo står for uidentifisert flyvende objekt,og jeg har sett mange flyvende ting på himmelen som jeg ikke har sett hva er :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Super-s. Hver gang jeg ser opp ser jeg en ufo om jeg stirrer lenge nok. Ikke fordi det er aliens, men fordi jeg ikke ser så godt forskjell på romstasjoner, satelitter og fly (om de er langt nok unna til å se vingelysene).

Ser som regel stjerneskudd hver gang jeg har 10 min til overs også. Elsker å bo dypt i en mørk skog. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ofte opp mot himmelen, elsker å se på de klare, flotte stjernene :) Forøvrig sett mange, mange UFO, men har nok ikke sett de UFO`ene du er ute etter



Anonymous poster hash: f926a...2e9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ofte opp på nattehimmelen, for jeg elsker stjerner, månen, verdensrommet og alt det der. Jeg elsker å gå i skogen eller et sted bort fra alt lys så jeg får se nattehimmelen skikkelig. Kan sette meg ned å bare stirre opp lenge å bare drømme meg bort. Har sett et lys som for over himmelen i full fart. Det var ikke stjerneskudd, fly, meteor eller noe sånt. For det vet jeg godt hvordan ser ut ;)

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ofte opp mot himmelen, elsker å se på de klare, flotte stjernene :) Forøvrig sett mange, mange UFO, men har nok ikke sett de UFO`ene du er ute etter

Anonymous poster hash: f926a...2e9

Hehe. :) Hva mener du?

Jeg ser ofte opp på nattehimmelen, for jeg elsker stjerner, månen, verdensrommet og alt det der. Jeg elsker å gå i skogen eller et sted bort fra alt lys så jeg får se nattehimmelen skikkelig. Kan sette meg ned å bare stirre opp lenge å bare drømme meg bort. Har sett et lys som for over himmelen i full fart. Det var ikke stjerneskudd, fly, meteor eller noe sånt. For det vet jeg godt hvordan ser ut ;)

Det er også det jeg har sett, og jeg var ikke alene. Jeg stod i mine egne tanker og var helt avslappet. Ute og tok en røyk. Vi sa ingenting, men så på hverandre med det samme spørrenede blikket. Det var verken en metoritt eller stjerneskudd. Lynets fart, og stoppet, ble stående i noen sekunder, og med lysets fart og ble borte.

Men den teorien om at det nå er 2 millioner vennlige romskip rundt kloden vår, vel... tanken er god. Glem den, spørsmålet er om du har sett en ufo? (man tviler ikke når man har sett en, i alle fall ikke om man er en sann skeptiker) Hva er det som stenger for at en liten del av hjernen blir stoppet, det er fluor. Vaksiner og fluor. Og all det man ser på tv, reklame, er bare bøff-produkter.

Vi lever i en verden der de rike betaler for å bli spådd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe. :) Hva mener du?

Det er også det jeg har sett, og jeg var ikke alene. Jeg stod i mine egne tanker og var helt avslappet. Ute og tok en røyk. Vi sa ingenting, men så på hverandre med det samme spørrenede blikket. Det var verken en metoritt eller stjerneskudd. Lynets fart, og stoppet, ble stående i noen sekunder, og med lysets fart og ble borte.

Men den teorien om at det nå er 2 millioner vennlige romskip rundt kloden vår, vel... tanken er god. Glem den, spørsmålet er om du har sett en ufo? (man tviler ikke når man har sett en, i alle fall ikke om man er en sann skeptiker) Hva er det som stenger for at en liten del av hjernen blir stoppet, det er fluor. Vaksiner og fluor. Og all det man ser på tv, reklame, er bare bøff-produkter.

Vi lever i en verden der de rike betaler for å bli spådd...

Lurer på hva du røyker?

Du må gjerne stå å glo opp på himmelen i timesvis for min del, hvis ikke satelitter og store teleskop fanger opp noe så vil ikke du det heller. Men mye man kan innbille seg selvsagt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva du røyker?

Du må gjerne stå å glo opp på himmelen i timesvis for min del, hvis ikke satelitter og store teleskop fanger opp noe så vil ikke du det heller. Men mye man kan innbille seg selvsagt.

Det er sant. Man kan innbille seg mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rhaegar Targaryen

Om du ser en fugl,fly eller balong fra lang avstand og du greier ikke og identifere dem som fly,balong eller fugl. Så er disse tre tingene en UFO.

En UFO har ingenting med romvesen å gjøre. Det har bare med at man ikke kan identifere det. Pga at det er så pass langt borte at det kanskje bare ser ut som en prikk.

Men ja jeg ser opp på himmelen. Jeg gjør det nok vær dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Hvor ofte vender du blikket opp mot himmelen, skyene, månen, tretoppene?

Aldri?

Bare når du er i byen, bare når du ser om det kommer flere skyer når dere kan risikere å overnatte i en snøhule? Mens dere er mest opptatt av å sjekke om dere har mobildekning eller om gps duger der dere er?

Jeg tenker på når man bare går for å gå, bare ser opp for å se opp.

Hvor mange ufoer tror dere at dere vil få se hvis dere går og ser ned på brusteiner og asfalt?

Jeg har sett ufo bare to ganger (deprimerende få), og jeg var ikke alene i skuet.

Hvorfor tenker jeg, er skeptikere (de er ok, for de har ikke stengt av), men hvordan kan noen avfeie alt som ikke kan bevises? Det er faktisk veldig vanskelig å ha stillheten og konsentrasjon når man blir utsatt for skeptisme.

Og til dere som ikke har lest alt jeg har skrevet i andre tråder, så er jeg motstander av kommers. Med noen få unntak. Jeg er aldri å se på en alternativmesse, og de fleste er ikke det.

Men har dere sett ufo noen gang? Ja eller nei spørsmål fra meg. Jeg regner med at de fleste vil svare alternativ to.

Er helt nydelig å ligge å se opp mot himmelen en mørk natt :-)

Men jeg har ikke sett en eneste Ufo. Skuffenede faktisk. Men stjernene er ikke verst de heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Jeg har sett mange! Ufo står for uidentifisert flyvende objekt,og jeg har sett mange flyvende ting på himmelen som jeg ikke har sett hva er :)

Forklar hva du har sett da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Om du ser en fugl,fly eller balong fra lang avstand og du greier ikke og identifere dem som fly,balong eller fugl. Så er disse tre tingene en UFO.

En UFO har ingenting med romvesen å gjøre. Det har bare med at man ikke kan identifere det. Pga at det er så pass langt borte at det kanskje bare ser ut som en prikk.

Men ja jeg ser opp på himmelen. Jeg gjør det nok vær dag

Takk for helt unødig info! Regnet med at Ts var klar over dette jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Jeg ser ofte opp på nattehimmelen, for jeg elsker stjerner, månen, verdensrommet og alt det der. Jeg elsker å gå i skogen eller et sted bort fra alt lys så jeg får se nattehimmelen skikkelig. Kan sette meg ned å bare stirre opp lenge å bare drømme meg bort. Har sett et lys som for over himmelen i full fart. Det var ikke stjerneskudd, fly, meteor eller noe sånt. For det vet jeg godt hvordan ser ut ;)

Hvor en kan se himmelen ja. Tenker på hvordan det var å bo i storby. Du ser ikke mye av himmelen. De går glipp av mye :-) For mange bor fks i New York uen å reflektere over det engang. Jeg lover. De ser for det meste neonlys :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blomsterert

Hehe. :) Hva mener du?

Det er også det jeg har sett, og jeg var ikke alene. Jeg stod i mine egne tanker og var helt avslappet. Ute og tok en røyk. Vi sa ingenting, men så på hverandre med det samme spørrenede blikket. Det var verken en metoritt eller stjerneskudd. Lynets fart, og stoppet, ble stående i noen sekunder, og med lysets fart og ble borte.

Men den teorien om at det nå er 2 millioner vennlige romskip rundt kloden vår, vel... tanken er god. Glem den, spørsmålet er om du har sett en ufo? (man tviler ikke når man har sett en, i alle fall ikke om man er en sann skeptiker) Hva er det som stenger for at en liten del av hjernen blir stoppet, det er fluor. Vaksiner og fluor. Og all det man ser på tv, reklame, er bare bøff-produkter.

Vi lever i en verden der de rike betaler for å bli spådd...

Godt ment,men tror budskapet ditt ikke nådde helt fram. Men jeg ser på en måte hva du mener :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett et lys som for over rett over bilen en gang. Og jeg var ikke alene i bilen, vi var to som så dette.

Endret av Eplekaka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ofte opp på nattehimmelen, for jeg elsker stjerner, månen, verdensrommet og alt det der. Jeg elsker å gå i skogen eller et sted bort fra alt lys så jeg får se nattehimmelen skikkelig. Kan sette meg ned å bare stirre opp lenge å bare drømme meg bort. Har sett et lys som for over himmelen i full fart. Det var ikke stjerneskudd, fly, meteor eller noe sånt. For det vet jeg godt hvordan ser ut ;)

Kan det ha vært noen av disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Rhaegar Targaryen

Takk for helt unødig info! Regnet med at Ts var klar over dette jeg da.

Å nei ble du fornærmet...........Gi meg noen sekunder så skal jeg late som jeg bryr meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par ganger men tror at det kan ha vært vanlige passasjerfly. Ser mye opp på himmelen, kanskje romvesena ikke liker plassen her jeg bor.



Anonymous poster hash: 3b9cb...635
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min far og jeg så noe rart på himmelen når jeg var tenåring, tror det var i 78 eller 79.

Min far stod i stuevinduet og kikket ut mot havet, mens jeg lå på sofaen å leste på ett eller annet. Flere ganger sier han til meg at jeg må komme å se på en ufo på himmelen, jeg blir irritert og ber han om å slutte å tulle.

Etter en stund og min far gir seg ikke gir jeg etter å går bort til vinduet, så noe utydelig grått metallaktig, det skinte fra metallet der sola traff. Vi gikk ut, vi har en høyde i hagen og gikk dit for å se bedre og der kom det faktisk flere tallerkener.

En stor og flere små, kanskje en 8-10 små og en stor som var så stor at alle de små sikkert hadde fått plass i den store tallerkenen. De små kretset rundt den store. Jeg har ingen som helst mulighet til å bedømme avstanden, men de var mye lavere enn fly, eller så må de ha vært veldig mye større enn et fly!

De kom inn fra havet på Sørlandet, kom bare så vidt inn til kysten, der lå de å svevde litt rundt i 5-10 minutter, lenge nok til at jeg løp inn etter kamera og jeg fikk tatt flere bilder. Plutselig begynte de å bevege seg sakte ut mot havet igjen, før de forsvant i løse lufta i en liten hvit sky som puffet opp på himmelen når de forsvant. Den hvite skya forsvant/ oppløste seg nesten med en gang.

Jeg vet ikke hva det var, kanskje noe militært?

Det ble nevnt lengre oppe i tråden at 2 millioner romskip ligger rundt jorda? Hva er det for noe? Og hvorfor? Burde vi ikke merke det om det lå 2 millioner romskip rundt oss?



Anonymous poster hash: a8c23...227
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser UFO'er hele tiden, er så mange som driver med droneflyvning o.l. her i området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...