Gå til innhold

Gi og få større utbytte av one night stands?


Buggis

Anbefalte innlegg

Hei.

Etter å ha vært singel en stund, har sexlivet mitt de siste årene stort sett begrenset seg til ONS en gang eller to i måneden. Kjenner det at jeg begynner å bli litt lei trøtt sex på fylla, og skulle gjerne ha fått noen tips til hva folk liker og ikke liker i slike settinger.

For min egen del, så har de beste ONS vært med frigjorte jenter som tør å miste hemningene sine litt. Da blir det så mye lettere for meg og å vite at jeg ikke tråkker over noen grenser eller gjør noe som hun ikke liker. Det største utbyttet får man tross alt når begge har det bra, og da er det også større sjanse for at kvelden kan gjentas.

Forstår at alle jenter er ulike, og spør ikke etter noen mal. Ønsker bare å dele noen uforpliktende erfaringer om hva dere jenter liker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi liker ikke kjønnsykdom spredere og lause mannfolk.

Anonymous poster hash: fa15c...ee5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om alle tilfellene kun har resultert i ONS så har du jo gjort noe galt.

Gjør du det rett, så blir det ikke lengre en ONS, og det viktigste er jo å ikke kun tenke på seg selv under akten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om alle tilfellene kun har resultert i ONS så har du jo gjort noe galt.

Gjør du det rett, så blir det ikke lengre en ONS, og det viktigste er jo å ikke kun tenke på seg selv under akten.

Du kan da ha en fantastisk ONS, og likevel ikke være ute etter noe mer.

Liker menn som ikke er kleine rett og slett. Tør å slippe seg løs, ikke lager klein stillhet eller er douche dagen derpå. Jeg personlig har ikke spesielt mange grenser, men å ta den i toern uten å få et ja av partneren er jo selvfølgelig et no-no.

Anonymous poster hash: 84e95...92b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan da ha en fantastisk ONS, og likevel ikke være ute etter noe mer.

Liker menn som ikke er kleine rett og slett. Tør å slippe seg løs, ikke lager klein stillhet eller er douche dagen derpå. Jeg personlig har ikke spesielt mange grenser, men å ta den i toern uten å få et ja av partneren er jo selvfølgelig et no-no.

Anonymous poster hash: 84e95...92b

Han never at han ønsker at "kvelden skal gjentas". Dette oppnår han jo ved å prestere godt for jenta, slik at jenta får mersmak av sex med han. Det største tipset er rett og slett å ikke slokne etter sex. ^^. Prat som man gjorde tidligere på kvelden. Det fungerte jo til det punktet at hun havnet i seng med han. Litt som det du nevner, at det er viktig med god stemning og ikke "kleinhet".

Endret av Timza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han never at han ønsker at "kvelden skal gjentas". Dette oppnår han jo ved å prestere godt for jenta, slik at jenta får mersmak av sex med han. Det største tipset er rett og slett å ikke slokne etter sex. ^^. Prat som man gjorde tidligere på kvelden. Det fungerte jo til det punktet at hun havnet i seng med han. Litt som det du nevner, at det er viktig med god stemning og ikke "kleinhet".

Jeg slokner stort sett alltid etter sex i fylla hvert fall, uavhengig av om gutten er interessant eller ikke. Blir bare så trøtt :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slokner stort sett alltid etter sex i fylla hvert fall, uavhengig av om gutten er interessant eller ikke. Blir bare så trøtt :fnise:

Hehe, ja jeg har opplevd både og. Jenta er utslitt og sovner på flekken, mens andre jenter har vært mer kosete. Men da har sikkert min prestasjon vært under par, og de var fremdeles kåte. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om alle tilfellene kun har resultert i ONS så har du jo gjort noe galt.

Gjør du det rett, så blir det ikke lengre en ONS, og det viktigste er jo å ikke kun tenke på seg selv under akten.

Alle tilfellene ender ikke i det, men opplever ofte at det gjentas med de feile jentene..

Er vel kanskje sånn at man har vanskelig å slippe seg helt løs selv hvis man virkelig liker jenta..

Hadde en jente i sommer som sa rett før vi var på vei inn i sengen at hun kom til å gå med en gang hun hadde fått sitt :fnise: Ble skikkelig bra sex, men var ikke så gira på å gjenta det akkuratt!

I motsatt ende av skalaen var jeg med en jente hjem forrige helg som i en annen setting lett kunne vært drømmedama. Kjente prestasjonsangsten med en gang, og sexen ble selvfølgelig deretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som hadde funka for meg var om du (som nevnt over et sted) ikke slokner rett etter sex, ikke lager klein stemning, få meg til å komme, ikke sitter tilbakelent og forventer å bare få. Jeg slipper meg mer løs om jeg merker fyren er med på det og man har god seksuell kjemi. Ikke bare peis på i 2 min, kom, snu deg rundt også Zzzz.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...