Gå til innhold

hår nedentil - turn off?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har sluttet å barbere med nedentil. Aldri likt å være glattbarbert (to første gangene endte med soppinfeksjon). Kan ha vært en tilfeldighet, eller så kan barberingen være årsaken.

I flere år stusset jeg, pyntet litt på busken. Men det førte til en stram lukt og om jeg tok for mye.. soppinfeksjon.

Jeg har nå sluttet helt. Ingen infeksjon, null kløe, ingen lukt...
Men, er redd for at menn skal synes at det er usexy med hår. Tørr ikke å finne meg en mann, er redd for at han skal synes jeg er ekkel.

Jeg er heldig, får ikke en stor busk som står i alle kanter. Man ser rett hjem, har veldig lite hårvekst (leggene og underarmene blir veldig lite og tynt etter flere måneder uten barbering).

Fant et bilde som viser hvordan det ser ut:
http://attpaaklatt.blogspot.no/2014/02/nice-not-having-to-think-about-shaving.html

Slik er det etter 6 måneder uten barbering under armene (lengste jeg har gått uten å barbere.) bare litt lysere, fordi mine hår blir brun med mye lyse brunt også.



Anonymous poster hash: 85910...e7a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merker at jeg helst ser at det barberes under armene - jeg gjør det jo selv til og med.

Nedentil ser jeg helst at det trimmes. Full busk er direkte turn-off for min del. Men det spørs jo hvor kraftig det blir da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med kroppshår er veldig individuelt betont, og det finnes definitivt en partner til deg der ute som syns det er råsexy med hår både her og der. ;)

Personlig fjerner jeg alt som er og foretrekker(uten å stille krav om) at kjæresten min i det minste er frissért nedentil, men hadde jeg blitt gjort til narr eller dumpet pga. noe så simpelt på behåring hadde jeg neimen ikke hengt med hodet. Mennesker som er såpass overfladiske har jeg ingenting til overs for, og det bør ikke du heller.

:blomst:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Armene taes, lot det gro da jeg var dårlig og innlagt på sykehus. Samme med leggene (men bruker epilator, så må bli litt før det taes igjen, men ikke noe synlig)

Men underlivet er jeg "slurvete" med...
Det er liksom ikke så mye for det. En gang så gikk jeg noen måneder uten å røre, endte opp med en ONS og han sa "akkurat slik jeg liker det, stusset og pyntet".. så det var jo litt et kompliment, siden det ikke var stusset i det hele tatt.

TS



Anonymous poster hash: 85910...e7a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten foretrekker barbert, men om jeg ikke har barbert meg på 2-3 dager blir det ikke ramaskrik av den grunn :fnise:
Før vi ble sammen tok jeg kun bikinilinjen der nede, så ikke helt poenget når jeg ikke datet/var sammen med noen.
Litt befriende egentlig.



Anonymous poster hash: b6ad5...1f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hår på fitta må det være.

Hårløse tisser får være noe barna har.

Ja jeg skrev tiss! Det er det barn har;-).

Turn-off med hårløst kjønn synes jeg da.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen med avstandsforhold: man slipper å tenke på barbering :)

Men har aldri fått noe klager. Eller komplimenter de gangene jeg har brukt en 500-600 på voksing...vet ikke helt hva det vil si :P

Første gang jeg hadde sex med eksen, hadde jeg ikke shavet på en to-tre uker. Og det ble da oss likevel. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen her liker meg som jeg er. Om jeg barberer meg eller ikke. Gikk hele vinteren uten å barbere leggene, ingen endring i sexlivet ;) Så her gjør jeg det eventuelt for egen del.



Anonymous poster hash: e036b...4f2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg så er det turnoff (han bryr seg nok ikke). :fnise:

Det er dessuten verd å sjekke om du i tillegg reagerer på underlivssåpe...? Jeg reagerer på underlivssåpe og får sopp av det, så bruker kun vann..

Når mannen imellom beina lager momselyder og smatter i vei, virker det ikke akkurat som om jeg lukter/smaker møkkete der nede selv om jeg står over såpa. :fnise:



Anonymous poster hash: d7ea8...fbd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet jeg er rar, men jeg klarer ikke å ha hår nedentil. Om det går 1 uke siden sist håret ble tatt der, begynner det å lugge og det føles utrolig ubehagelig. Så jeg tar alt hver gang jeg dusjer, og foretrekker meg selv uten hår. Føler meg også renere da.

Hår nedentil på en mann er forsåvidt greit, men en stor, mørk skog blir litt vel for mye for meg. Man vet aldri hva som kan skjule seg der :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrakk før helt hårløst der nede i mange år. Kjæresten min liker hår, og mener fitte uten hår er kjedelig. Jeg føler meg ikke komfortabel med full busk, så jeg lar trekanten være. Liker å trimme litt på den, men da får jeg "kjeft", haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrakk før helt hårløst der nede i mange år. Kjæresten min liker hår, og mener fitte uten hår er kjedelig. Jeg føler meg ikke komfortabel med full busk, så jeg lar trekanten være. Liker å trimme litt på den, men da får jeg "kjeft", haha

Mannen din har rett. Så "kjeften" fortjener du ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor skulle det vært usexy? Det var ikke det i steinalderen og menn er fortsatt menn! :) Uansett hvordan kjønnet ser ut kan sexen være god!

Anonymous poster hash: abe36...e0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og kuttet ut den der barberinga, akkurat nå gror det fritt over alt :danse::fnise:

Ble så drittlei alt "presset". Jeg er singel, det er vintersesong og hvem bryr seg egentlig ?

Når det blir sommer så shaver jeg sikkert legga og under armene, kansje jeg stusser busken etc men er så befriende å ha kommet dit at jeg ikke bryr meg om hva andre syns :biggrin:

Nei la håra gro og vinteren komme :tree::bolledeig:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...