Gå til innhold

Tror (NOEN) menn at ræva deres er selvrensende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør dere hvis dere får bæsj på hendene? Tørker dere det vekk med papir? NEI! Man vasker det med vann og tørker. Hvorfor ikke gjøre det samme når man er på do?



Anonymous poster hash: 4e0b4...005
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er også viktig å vaske seg med klut bak! For ellers får man ikke bort døde hudceller, om man ikke får "skrubbet". Merket forskjell på kjæresten om han hadde vasket seg bak bare med hendene og såpe, eller om han brukte klut.



Anonymous poster hash: 3c6d5...4a9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Er jo bare å ta en heftig dusj før sex det vel, så stinker det jo ikke svette da. Problem solved! Og de fleste har vel tilgang til dusj der de ender opp når de skal pule?

Det er jo ikke lange tiden det skal gå før alle disse sprekkene og sammenklemte stedene på kroppen begynner å svette og lukte, så jeg ville dusjet og såpet inn både ræv og kuk om det så bare var en time siden sist jeg dusjet, før jeg skulle ha sex...

Fantastisk morsom tråd forresten. Vondt for magen dette her :) 😆😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad kjæresten min er hygienisk og ikke lukter. Har sugd diskopikk og rimmet han i samme slengen, og det verken smakte eller luktet noe som helst. Kanskje jeg bare er heldig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt med disse som synes bidé er uhygienisk. Akkurat som om folk som vasker seg skikkelig i rompa plutselig skifter personlighet når de er ferdige med rompa og skipper håndvasken. Litt logisk brist her.

Det er vel heller slik at de som ikke vasker seg i rompa heller ikke vasker seg på hendene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være fyren slapp en stille en ned i sofa puta de og ikke forventa en BJ suprise.

Visst det er tilfelle at han lurte av en smyger, kan du være sikker på at han er sur på seg selv.

:murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsomt med disse som synes bidé er uhygienisk. Akkurat som om folk som vasker seg skikkelig i rompa plutselig skifter personlighet når de er ferdige med rompa og skipper håndvasken. Litt logisk brist her.

Det er vel heller slik at de som ikke vasker seg i rompa heller ikke vasker seg på hendene.

Nei. På hvilken måte mener du det er logisk at ræva og hendene har noe med hverandre å gjøre?

Hvor mange damer vasker tissen med asan hver gang de har tisset? Urin lukter ikke noe bedre.

Anonymous poster hash: 1ace8...1ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bare å ta en heftig dusj før sex det vel, så stinker det jo ikke svette da. Problem solved! Og de fleste har vel tilgang til dusj der de ender opp når de skal pule?

Det er jo ikke lange tiden det skal gå før alle disse sprekkene og sammenklemte stedene på kroppen begynner å svette og lukte, så jeg ville dusjet og såpet inn både ræv og kuk om det så bare var en time siden sist jeg dusjet, før jeg skulle ha sex...

Fantastisk morsom tråd forresten. Vondt for magen dette her :)

Sånn hypotetisk sett ja, dersom du skulle hatt sex. Det er antakeligvis, utifra skrivemåten din, ikke noe du har opplevd så mange ganger? Ps: det er farlig å dusje for ofte.

Anonymous poster hash: 1ace8...1ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også viktig å vaske seg med klut bak! For ellers får man ikke bort døde hudceller, om man ikke får "skrubbet". Merket forskjell på kjæresten om han hadde vasket seg bak bare med hendene og såpe, eller om han brukte klut. Anonymous poster hash: 3c6d5...4a9

Driver du seriøst og lukter kjæresten din i rumpa? Så mange syke folk det finnes på kg, æsj. Eier dere ikke selvrespekt, eller?

Regner forresten med at det går endel kluter hos dere, hadde noen her i huset vasket ræva med klut, hadde den gått rett i søpla gitt. 90 graders vask holder ikke når man har klint inn kluten med møkk.

Anonymous poster hash: 1ace8...1ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Sånn hypotetisk sett ja, dersom du skulle hatt sex. Det er antakeligvis, utifra skrivemåten din, ikke noe du har opplevd så mange ganger? Ps: det er farlig å dusje for ofte.

Anonymous poster hash: 1ace8...1ca

Merkelige antagelser....det er absolutt ikke farlig å få vann på seg for ofte. Man skrubber seg ikke nødvendigvis med såpe om man bare ønsket seg litt kjapp vask før sex. Det er også stor forskjell på type sex...en kjapp pulings krever ikke mye forberedelser! Men dersom det blir en lang god hyrdestund, som inkluderer suging ++ så vil de fleste være helt rene for å ikke få partner til å gulpe i avsky ...eller? Ja du kan jo selv se at det er blitt opprettet en tråd om dette som vi nå diskuterer i. Hadde ikke trengt det om folk gadd å ta seg bryet med å vaske sine nedre deler før sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. På hvilken måte mener du det er logisk at ræva og hendene har noe med hverandre å gjøre?

Hvor mange damer vasker tissen med asan hver gang de har tisset? Urin lukter ikke noe bedre.

Anonymous poster hash: 1ace8...1ca

Ja, da må man vel forklare det åpenbare da. Jeg har aldri sagt at det er logisk at ræva og hendene har noe med hverandre å gjøre.

Den logiske bristen ligger i tanken om at noen som er såpass renslige at de vasker rompa skal være så urenslig at de ikke vasker hendene godt etterpå. Det mest nærliggende er faktisk at de som vasker seg godt i rompa også er nøye med håndvasken. Og jeg vil faktisk også tro at de som er mest urenslige med rompa også er mest urenslig med hendene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: , har ikke lest hele tråden, men må nesten flire litt høyt her... Phy og phy!!

I Norge har vi av en eller annen grunn holdt fast på vår lange tradisjon med bruk av dasspapir, noe de færreste land i den øvrige verden bruker. De har enten bidè eller spyleslange ved siden av toalettet. Disse er begge helt glimrende innretninger for å holde både akterspeil og kjønnsdeler rene og pene, og jeg har mange ganger under utenlandsreiser forbannet vår dasspapir-kultur dit peppern gror, og undret meg grønn over at vi fremdeles driver på med denne tørre papirgnukkinga som faktisk ikke gjør annet enn å ta det grøvste og fordele resten jevnt utover hele rævdalen... En avstamming fra tider med utedass er det, og burde i grunnen vært totalt avskaffet fra første baderom/toalett med innlagt vann så dagens lys her i landet.

Vel, saken er jo imidlertid enkel å løse likevel. Enten ved å fylle et kar med varmt vann og ha ved siden av seg under toalettbesøk, klart til å vaske seg i stumpen etter bomelom. Eller man kan også stikke stumpen innom dusjen og utføre samme operasjon med dusjhodet.

Vask av dette området er under alle omstendigheter et absolutt must, og bør være førstepri etter hvert toalettbesøk og før all form for seksuell omgang, det er i allefall helt klart!

Endret av tsejG
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

:fnise: , har ikke lest hele tråden, men må nesten flire litt høyt her... Phy og phy!!

I Norge har vi av en eller annen grunn holdt fast på vår lange tradisjon med bruk av dasspapir, noe de færreste land i den øvrige verden bruker. De har enten bidè eller spyleslange ved siden av toalettet. Disse er begge helt glimrende innretninger for å holde både akterspeil og kjønnsdeler rene og pene, og jeg har mange ganger under utenlandsreiser forbannet vår dasspapir-kultur dit peppern gror, og undret meg grønn over at vi fremdeles driver på med denne tørre papirgnukkinga som faktisk ikke gjør annet enn å ta det grøvste og fordele resten jevnt utover hele rævdalen... En avstamming fra tider med utedass er det, og burde i grunnen vært totalt avskaffet fra første baderom/toalett med innlagt vann så dagens lys her i landet.

Vel, saken er jo imidlertid enkel å løse likevel. Enten ved å fylle et kar med varmt vann og ha ved siden av seg under toalettbesøk, klart til å vaske seg i stumpen etter bomelom. Eller man kan også stikke stumpen innom dusjen og utføre samme operasjon med dusjhodet.

Vask av dette området er under alle omstendigheter et absolutt must, og bør være førstepri etter hvert toalettbesøk og før all form for seksuell omgang, det er i allefall helt klart!

Men...men..men vi må jo spare vann for å tenke miljø må vite! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men...men..men vi må jo spare vann for å tenke miljø må vite! ;)

Nettopp, og derfor er det meget miljøvennlig å dyppe stjerten borti bidèen i 10 sekunder heller enn å ta en hel dusj vettu :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Nettopp, og derfor er det meget miljøvennlig å dyppe stjerten borti bidèen i 10 sekunder heller enn å ta en hel dusj vettu :lur:

Det vannet BØR være temperert godt..hahahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det vannet BØR være temperert godt..hahahaha

Mnjaa hehe, jeg har saktens vært borti ymse varianter der, men med litt "aiiiii-ing" har det gått det og :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver du seriøst og lukter kjæresten din i rumpa? Så mange syke folk det finnes på kg, æsj. Eier dere ikke selvrespekt, eller?

Regner forresten med at det går endel kluter hos dere, hadde noen her i huset vasket ræva med klut, hadde den gått rett i søpla gitt. 90 graders vask holder ikke når man har klint inn kluten med møkk.

Anonymous poster hash: 1ace8...1ca

Ja, selvfølgelig lukter jeg når jeg er nede der med tunga! Eller om jeg suger og bruker fingeren rundt rumpa hans i tillegg. Hva har det med selvrespekt å gjøre?? :)

Hvis du har møkk i rumpa til vanlig så burde du gjøre noe alvorlig med hygienen din. Jeg pleier ikke ha møkk i rumpa når jeg skal dusje! Klutene holder fintfint med vask på 90 grader :)

Anonymous poster hash: 3c6d5...4a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver du seriøst og lukter kjæresten din i rumpa? Så mange syke folk det finnes på kg, æsj. Eier dere ikke selvrespekt, eller?

Regner forresten med at det går endel kluter hos dere, hadde noen her i huset vasket ræva med klut, hadde den gått rett i søpla gitt. 90 graders vask holder ikke når man har klint inn kluten med møkk.

Anonymous poster hash: 1ace8...1ca

Forresten, hvordan er det du egentlig vasker deg bak? Hendene kan du ikke koke i noen maskin. Så hva bruker du som tydeligvis har møkkrester ved vanlig dusjing? Bare renner du vannet i sprekken og satser på at det funker? Og hva da med gulvet, som får møkk på seg?

Utrolig underholdende å lese her, men litt skremmende når man ser hvor mange som ikke har en reflektert rumpehygiene ;)

Anonymous poster hash: 3c6d5...4a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...