Gå til innhold

Tror (NOEN) menn at ræva deres er selvrensende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hehe. Er det ingen som har lest "ikke barber rumpene deres" på vgd?

Hehe nei? Hva sto det der? :ler: jeg fjerner alt at hår på kroppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et tips til menn hvis de ikke vil at det skal lukte er og barbere den...

Lukter mindre av en barbert manne ræv :ler:

Jeg barberte bort rævhår én gang. Aldri igjen. Blir som å gå med sandpapir i rasshøllet et par dager etterpå.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg barberte bort rævhår én gang. Aldri igjen. Blir som å gå med sandpapir i rasshøllet et par dager etterpå.

Ser den men det slutter faktisk og klø etterhvert :) samme er når du starter og bruke string truse, det var helt jævlig først men nå merker man det ikke. Det samme skjer med og barbere rumpa :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den men det slutter faktisk og klø etterhvert :) samme er når du starter og bruke string truse, det var helt jævlig først men nå merker man det ikke. Det samme skjer med og barbere rumpa :ler:

Deilig med litt hår i rumpa da. Det skal jo lugge litt mens man driter. ;)

Bare sånn for å gi deg noen flotte tanker å tenke på. ^^

Jeg har uansett ingen planer om å trene meg opp til å gå med stringtruse, så jeg føler jeg ikke akkurat trenger å barbere bort alt. Jeg har ikke fått klager på noe lukt, så jeg klarer tydeligvis å bruke såpen på korrekt måte. ^^

Endret av Timza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med litt hår i rumpa da. Det skal jo lugge litt mens man driter. ;)

Bare sånn for å gi deg noen flotte tanker å tenke på. ^^

Jeg har uansett ingen planer om å trene meg opp til å gå med stringtruse, så jeg føler jeg ikke akkurat trenger å barbere bort alt. Jeg har ikke fått klager på noe lukt, så jeg klarer tydeligvis å bruke såpen på korrekt måte. ^^

Haha så ikke at du var en mann :ler: såpe funker nokk bra også ;) fint tanke, er ikke prippen av meg så det går helt fint :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danglebær i rompa er ikke særlig sexy...

Off, bra du sa i fra TS. Han kommer sikkert til å være nøye med rompevasken fremover - til andres glede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper den sure eimen skyldes overdreven barbering både foran og bak. Jentungene idag vil ha glattbarberte dukkegutter. I motsetning til hva man skulle tro så skaper glattbarbert hud mer lukt enn om man har naturlig behåring. Det blir klammere og svettere i hver en krok som på mellom valkene på feitinger.

Anonymous poster hash: a8cc7...f70

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha så ikke at du var en mann :ler: såpe funker nokk bra også ;) fint tanke, er ikke prippen av meg så det går helt fint :P

Er bare ei litt vulgær kvinne. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig!! De fleste har fått med seg at de skal vaske kuken, men har flere ganger merket at menn slurver med ballene og rumpen. De vasker kuken i håndvasken, og tror det er god knall..

Og en annen ting jeg må tilføre: Bruk et RENT håndkle!! Dvs et som har blitt vasket på 90 med jevne mellomrom. Han jeg er sammen med nå slurver med dette, og da lukter det faktisk surt av han selv om han er flink å vaske seg, for han gnir seg inn med sur håndklelukt etterpå..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg lurer på hvorfor det ikke er vanlig med bidet i Norge.

Heldigvis bor jeg i et land der bortimot alle skyller og vasker seg nedentil etter dobesøk. Ikke bare gnurer løs med papir.

Her er det bidet på absolutt alle baderom. Og de brukes. Har aldri opplevd drittlukt eller bremsespor hos menn her.

Anonymous poster hash: 22cb4...0c0

Det er ikke så veldig renslig å vaske bæsj fra rumpa med hånda med hjelp fra litt vann heller... Er det ikke normalt at man ikke hilser/spiser med høyrehånden der bidet er vanlig fordi det er utrolig uhygienisk? Heller en mann som vasker seg ordentlig en til to ganger om dagen fremfor det greiene der, det er ikke mer hyigenisk, bare billigere å bruke og bedre for rørene mange steder fremfor dopapir.

Anonymous poster hash: 2271d...443

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med litt hår i rumpa da. Det skal jo lugge litt mens man driter. ;)

Bare sånn for å gi deg noen flotte tanker å tenke på. ^^

Jeg har uansett ingen planer om å trene meg opp til å gå med stringtruse, så jeg føler jeg ikke akkurat trenger å barbere bort alt. Jeg har ikke fått klager på noe lukt, så jeg klarer tydeligvis å bruke såpen på korrekt måte. ^^

:skratte:

Tror jeg er overtrøtt!

Rumpelukt er det verste, både hos menn og kvinner. Spre skinkene, folkens. Her skal det vaskes!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så veldig renslig å vaske bæsj fra rumpa med hånda med hjelp fra litt vann heller... Er det ikke normalt at man ikke hilser/spiser med høyrehånden der bidet er vanlig fordi det er utrolig uhygienisk? Heller en mann som vasker seg ordentlig en til to ganger om dagen fremfor det greiene der, det er ikke mer hyigenisk, bare billigere å bruke og bedre for rørene mange steder fremfor dopapir.

Anonymous poster hash: 2271d...443

Man kan jo vaske hendene senere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som andre alt har antydet forekommer dette hos kvinner også, men kanskje ikke i like stor grad og like ille. Mulig jeg er prippen, men jeg synes det hører hjemme å være nyvasket/nydusjet før sex. Har aldri hatt sex etter nummer to uten å ha dusjet etterpå. Er jeg nydusjet hopper jeg inn en runde kun for rævvask. Tar to-tre minutter. Oppfordrer kvinner til det samme. Dere lukter ikke alltid parfyme selv. Hadde en gang en kvinne som var litt jålete og hysterisk på dette med hygiene, men jeg må si jeg satt pris på det. Aldri noen problemer med lukt der.



Anonymous poster hash: ebb99...7f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Exen lukta stramt fra rumpe og baller. Han nekta å ta hendene på rumpa si, så der rant vannet bare ned i sprekken. Han veide noen kg for mye og svetter en del, så det var ikke veldig behagelig lukt som kom derfra. Veldig glad for at typen min vasker seg ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så veldig renslig å vaske bæsj fra rumpa med hånda med hjelp fra litt vann heller... Er det ikke normalt at man ikke hilser/spiser med høyrehånden der bidet er vanlig fordi det er utrolig uhygienisk? Heller en mann som vasker seg ordentlig en til to ganger om dagen fremfor det greiene der, det er ikke mer hyigenisk, bare billigere å bruke og bedre for rørene mange steder fremfor dopapir.

Anonymous poster hash: 2271d...443

Her brukes også dopapir. Og vi både hilser og spiser med begge hendene.

Hva bruker du når du vasker underlivet når du står i dusjen? Trodde det var ganske vanlig å involvere hendene mens man vasker seg?

"Det greiene der"? Om bidet? Det henger ikke sammen det du skriver. Du "foretrekker at man vasker seg ordentlig fremfor å bruke bidet"? Å bruke bidet = å vaske seg ordenlig........

Anonymous poster hash: 22cb4...0c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Jeg barberte bort rævhår én gang. Aldri igjen. Blir som å gå med sandpapir i rasshøllet et par dager etterpå.

Shaver du hver dag i dusjen så vil du unngå kløe og hårstubber ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shaver du hver dag i dusjen så vil du unngå kløe og hårstubber ;)

Jenter fortjener mer kredit enn de får for akkurat dette. ^^

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...