Gå til innhold

Tror (NOEN) menn at ræva deres er selvrensende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er jeg ganske oppgitt her jeg sitter. Etter en dårlig opplevelse med enda en manns elendige hygiene sitter jeg med spørsmålet stilt i overskriften.

Jeg skulle suge daten min i går og gledet meg da det er noe jeg virkelig liker å gjøre. Gleden dunstet vekk straks jeg merket eimen av uvasket rumpe. Det er så turn-off og jeg avbrøt straks. Han lurte selvsagt hvorfor og jeg sa det noe som førte til at han rasket sammen klærne og lusket ut døra.

Det nytter ikke stille opp med en skinnende ren kuk hvis det lukter dass(!!) av ræva.

Vask dere skikkelig. Foran OG bak! (Dette er noe ungene mine lærte da de var små)

Vel, dette var dagens utblåsning. Takk for meg. :takke:



Anonymous poster hash: 97b65...a58
  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et tips til menn hvis de ikke vil at det skal lukte er og barbere den...

Lukter mindre av en barbert manne ræv :ler:

Endret av Gypsy22
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra studietida husker jeg jeg kom over en fyr som stod og vasket kuken i handvasken på kollektivet. Han skulle ut: "så da må jæ jo vaske kukken..."

- Så tydeligvis. Eller så gir de bare jamt faen.

Men si meg en ting, han her d' Anglebert som du avbrøt avsuginga av... Det eimet ikke mer enn dritt av han? Sånn generelt dårlig hygiene?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å barbere ræva klør jo nesten ikke når hårene er på tur ut igjen - etter en dag eller så!

Men såpe og vann hjelper, også på hårete ræver! :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra studietida husker jeg jeg kom over en fyr som stod og vasket kuken i handvasken på kollektivet. Han skulle ut: "så da må jæ jo vaske kukken..."

- Så tydeligvis. Eller så gir de bare jamt faen.

Men si meg en ting, han her d' Anglebert som du avbrøt avsuginga av... Det eimet ikke mer enn dritt av han? Sånn generelt dårlig hygiene?

:fnise:

Nei, det er kun rumpevasken han slurver med. Jeg er sikker på det hadde luktet roser av tærne hans hvis jeg hadde snust der.

TS

Anonymous poster hash: 97b65...a58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Rumpa og kuken er noe som bør vaskes vær dag :P Det er noe alle voksne må lære seg. Mamma kan ikke komme å vaske rumpene våre når vi er voksne vel? :vetikke:

Endret av Hummels
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumpa og kuken er noe som bør vaskes vær dag :P

Hva for slags vær må det være for at rumpa og kuken skal vaskes? :klo:

Anonymous poster hash: a0478...9fb

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Hva for slags vær må det være for at rumpa og kuken skal vaskes? :klo:

Anonymous poster hash: a0478...9fb

All slags vær det. Regn, sol, vind, snø, lyn og torden osv..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gjelder for kvinner også. Husker det var en tråd her om vasking av underlivet, og da kom det et langt innlegg fra en kvinne som forklarte hvordan hun og venninnene i fellesdusjen vasket både inni og utenpå vagina med såpe og spyling, men rumpa; der holdt det at det rant vann fra ryggen og inn i sprekken.

Disgusting. Rumpa skal vaskes helt inn til anus (men ikke inni) og helt opp og helt ned mellom skinkene med såpe og skylling. Selv gjør jeg det to ganger for å være helt sikker. Og husk mellomkjøttet! Der samler det seg mye grums.



Anonymous poster hash: db98a...5cf
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips til menn hvis de ikke vil at det skal lukte er og barbere den...

Lukter mindre av en barbert manne ræv :ler:

Dette er faktisk en sannhet med modifikasjoner. Jeg har en gang prøvd det, og tro meg, det var IKKE til hjelp. Hvis jeg barberer der nede , lukter det stram og illeluktende svette innen 20 minutt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumpa og kuken er noe som bør vaskes vær dag :P Det er noe alle voksne må lære seg. Mamma kan ikke komme å vaske rumpene våre når vi er voksne vel? :vetikke:

Nei, mamma burde være ferdig med det forlengst innen barna er kjønnsmodne.

Dette gjelder for kvinner også. Husker det var en tråd her om vasking av underlivet, og da kom det et langt innlegg fra en kvinne som forklarte hvordan hun og venninnene i fellesdusjen vasket både inni og utenpå vagina med såpe og spyling, men rumpa; der holdt det at det rant vann fra ryggen og inn i sprekken.

Disgusting. Rumpa skal vaskes helt inn til anus (men ikke inni) og helt opp og helt ned mellom skinkene med såpe og skylling. Selv gjør jeg det to ganger for å være helt sikker. Og husk mellomkjøttet! Der samler det seg mye grums.

Anonymous poster hash: db98a...5cf

Jeg har ingen erfaring med kvinners hygiene, annet enn min egen, og denne tråden er opprettet for å få blåst ut frustrasjonen over enkelte menns mangel på sådan.

Anyway, takk for gode vaskeråd! :)

TS

Anonymous poster hash: 97b65...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig enig med deg, TS!!

Dette har gjort meg frustrert flere ganger.. Jeg er seng med en ny flamme, jeg nærmer meg hans nedre regioner for å gi ham en herlig blowjob, og så kjenner jeg den klamme, sure lukta av uvasket rumpe.

Og disse mennene er ikke typiske slabbedasker heller, men oppegående menn som er pene i tøyet og gullerende rene alle andre steder på kroppen, penis inkludert..

HVA skyldes denne slurven med rumpehygiene?? Hvorfor er det så mange menn som ikke skjønner at man må spre skinkene godt når man dusjer og skrubbe godt i hele området med skikkelig såpe? Og at om man ikke har dusjet på mange timer, eller gjort toalettbesøk i mellomtiden, så er det naturlig å gi rumpa en liten oppfriskning før sengekos..

Jeg digger å suge mannen til himmels, men jeg vil kunne slappe av og ikke vemmes av vonde lukter. Det er da bare et minimum av høflighet og omtanke fra mannens side?



Anonymous poster hash: bee43...047
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva for slags vær må det være for at rumpa og kuken skal vaskes? :klo:

Anonymous poster hash: a0478...9fb

Drittvær?

Anonymous poster hash: 2bf5e...00e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye selvskryt fra damene her, dameræv stinker vel så mye...uansett hvor gode dere er til å suge! Ingenting er kjipere når dama legger seg over deg i 69 og svettelukt blanda med litt drittlukt finner veien inn i nesa. Huff og gru. Jeg vasker ræva hver dag, og driter jeg er det naturlig med våtservietter etter de obligatoriske rundene med dasspapir.

Anonymous poster hash: 7b956...682

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og jeg lurer på hvorfor det ikke er vanlig med bidet i Norge.

Heldigvis bor jeg i et land der bortimot alle skyller og vasker seg nedentil etter dobesøk. Ikke bare gnurer løs med papir.

Her er det bidet på absolutt alle baderom. Og de brukes. Har aldri opplevd drittlukt eller bremsespor hos menn her.



Anonymous poster hash: 22cb4...0c0
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg hadde sex med DEN kjekkasen som 18 åring, hvor hele opplevelsen ble ødelagt av nettopp rumpelukt. Var så kvalmende. Han var liksom alle jenters store drøm her jeg bor:p Har bare ett langt forhold bak meg og han opplevde jeg aldri dette med selv om han er mekaniker og litt mer sånn røff type. Han andre var litt mer sånn jålegutt.

Selv vasker jeg godt med såpe flere ganger. For så å bruke sånn hårfjerningsmiddel for å være helt sikker. Ikke for å fjerne hår men jeg tror det sterke middelet hjelper på lukt. Har værtfall hørt att jeg aldri lukter noe som helst når jeg gjør det så da gjør jeg det før sex;)

Anonymous poster hash: 9054e...db1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er faktisk en sannhet med modifikasjoner. Jeg har en gang prøvd det, og tro meg, det var IKKE til hjelp. Hvis jeg barberer der nede , lukter det stram og illeluktende svette innen 20 minutt.

Var egentlig en fleip ;)heh he , men tenker at det er mere hygienisk . Samler ikke opp møkk i hårene vertfall :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...