Gå til innhold

Din verste walk of shame?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg husker godt den gangen jeg skulle treffe en date på byn i Bergen. Tok bussen inn, og havnet på et utdrikningslag mens jeg ventet på at klokken skulle bli 2 timer mer. God og braisen møter jeg daten min, han i ganske lik form som meg selv.

Vi hadde en kjempeartig kveld, og fortsatte hjem til ham. Han bodde til et sted som er vanskelig å finne frem, hvertfall siden jeg kommer fra landet og ikke er så kjent i sentrum.

Vi koste oss hele natten, og fikk et par timer søvn før jeg våknet med noe helt jævla vondt i magen. Jalapenoene fra kvelden før var på vei ut....

Jeg kaver meg inn på badet (som jeg merkelig nok hadde fått med meg hvor var), satt meg nedpå skålen og ba en bønn om at daten fortsatt sov, så han ikke skulle høre noe fiselyder osv osv. Vel ferdig inne på do, merker jeg at det selvsagt er tomt for dopapir. Jeg ender opp med å finne en vaskeklut, og er sikkert på badet i 1/2 time med vann og utvannet såpe fra såpedispenseren. (sikkert sånn at det nesten var tomt for håndsåpe og dermed skal få siste resten av å utvanne den)

Etterpå tenkte jeg selvsagt på at jeg kunne brukt dusjen, men jeg var hvertfall ferdig. Og la fra meg den stakkars vaskekluten et sted der inne. Husker ikke helt.

Så ville jeg bare hjem, og jeg måtte finne frem klær og veske, sko og alt. Jeg plukket frem bh'n min fra hodeputen til daten (som heldigvis fortsatt sov), fant skoene etter ca 20min, og kom meg på badet igjen for å sjekke at jeg har øyenbryn. (Har lyse bryn, så farger dem). Nei, ingen bryn, men forter meg og male på noe. Hører at daten lager lyder, men jeg må bare komme meg ut. Fyllasjuk og flau.

Så vandrer jeg ut. Hvor er jeg ?? Jeg ringer en venn og spør pent pent om å kunne bli hentet. Heldigvis kan han det, men jeg aner jo ikke hvor. Jeg prøver å spørre forbipasserende, men i min korte kjole får jeg bare stygge blikk. Undrer fortsatt på om det var et horestrøk, for jeg følte meg unngått og stemplet.

Etter 1 time udmykelse, finner jeg endelig ut hvordan jeg får forklart sjåføren hvor jeg er, og blir hentet. Det var gruuusomt.



Anonymous poster hash: bcc81...c34
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja at du har behov for å fremheve at du er så ordentlig har jeg forstått for lenge siden.

Som en spøk, ja... 😉 Endret av KateW
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en spøk, ja...

Ikke bry deg om krokodillen, brukeren går inn for å være krass, barnslig kverulerende og/eller nedsettende i de fleste tråder jeg har lest krokodillen skrive i.

Anonymous poster hash: fb9f2...ff2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en jente som gikk walk of shame i bunaden sin på formiddagen 18.mai.. med pandaøyne og pulesveis.. den er kjip.

Anonymous poster hash: 82ec0...561

Haha det har jeg også sett- grufullt syn!

Anonymous poster hash: e05f2...f04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 16 år og hadde blitt sammen med en i klassen jeg hadde likt lenge. Begge bodde hjemme så når vi hadde sex var det stort sett på mitt rom eller hans rom. Vi prøvde å være stiller men det er jo ikke alltid så lett. Den ene gangen var vi litt for høylytte og både mine foreldre og søsken var hjemme.. Så banker pappa på dør "Hei jenta mi, nå skal vi ha pølser til middag! Eller, du har vel spist deg mett på pølse du..." Den middagen var den flaueste i mitt liv! 😀

Anonymous poster hash: 93495...baa

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så en jente som gikk walk of shame i bunaden sin på formiddagen 18.mai.. med pandaøyne og pulesveis.. den er kjip.

Dagen i morgen kommer til å bli fantastisk av denne latteren!!! Takk ^^

Anonymous poster hash: 42ecf...63a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 16 år og hadde blitt sammen med en i klassen jeg hadde likt lenge. Begge bodde hjemme så når vi hadde sex var det stort sett på mitt rom eller hans rom. Vi prøvde å være stiller men det er jo ikke alltid så lett. Den ene gangen var vi litt for høylytte og både mine foreldre og søsken var hjemme.. Så banker pappa på dør "Hei jenta mi, nå skal vi ha pølser til middag! Eller, du har vel spist deg mett på pølse du..." Den middagen var den flaueste i mitt liv!

Anonymous poster hash: 93495...baa

Wow...jeg hadde IKKE likt at mine egne foreldre brukte en sånn grisete ordlyd..

Anonymous poster hash: 5f3d0...8d6

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør man? Det er vel ganske åpenlyst hva det kommer av? Heldigvis så er det ikke slik at menn alltid har onde baktanker.

Kanskje ikke, men jeg trodde jeg fikk sove over på sofaen til en venn av meg, etter en tur på byen og mistet nøkkel... Full som jeg var klarte jeg ikke dytte han vekk etter to timers nekting og dytting (Da han først trodde jeg sov...). Nei, ikke alle er slik, men statistikken kommer fra et sted.

Anonymous poster hash: 42ecf...63a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow...jeg hadde IKKE likt at mine egne foreldre brukte en sånn grisete ordlyd..

Anonymous poster hash: 5f3d0...8d6

Det forstår jeg godt...Hilsen hun som opplevde det. 😳

Anonymous poster hash: 93495...baa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vet ikke helt om det er Walk of Shame da jeg faktisk sov hjemme, men jeg forteller likevel.

Jeg dro ut på byen en kveld. Jeg skulle egentlig bare høre et band spille og dra hjem tidlig, for neste morgen skulle jeg til Berlin for å treffe ei venninne, men jeg kom i snakk med en søt fyr. Vi danset hele natta og hadde det kjempegøy. Han ble med hjem til meg, og neste morgen våknet jeg plutselig og innså at jeg hadde utrolig dårlig tid til å rekke flyet, og jeg hadde ikke en gang pakket (som sagt, planen var å være tidlig hjemme kvelden før). Jeg var fremdeles ganske full, så jeg slang noe klær og sminke i håndbagasjen min, dro fyren med meg ut, og kom meg på Gardermoen. Med samme kjole som kvelden før, pandaøyne og pulesveis, rakk jeg gjennom sikkerhetskontrollen og så vidt på flyet. Noen rare blikk fikk jeg, men det ble i hvert fall tur!

Det var også tøft å klare seg i tolv dager på noe man i halvfull og stresset tilstand hadde slengt i en koffert, men det gikk overraskende bra.



Anonymous poster hash: 10596...73c
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var i fadderuken og det var tid for "bar til bar" - hvor alle på en eller annen måte er utkledd. Vår gruppe valgte å være Barbie og Ken. Så jeg endte opp med å være Barbie som nettopp hadde stått opp. Så jeg gikk i en kort kort shorts, rosa bh og rosa morgenkåpe (+høye hvite pumps).

Ble selvfølgelig altfor mye alkohol, og jeg traff den kjekke gutten! Endte med at jeg ble med han hjem, det ble en heftig natt med lite søvn. Dagen etter måtte jeg komme meg hjem da. Det betydde at jeg måtte ta buss OG BYBANE! GIkk da med pulesveis, sminke i hele fjeset, en svær joggebukse (som jeg fikk låne), kort rosa morgenkåpe utenpå og høye hvite stilett heler! Følte meg ikke akkurat høy i hatten da!

Utrolig nok sitter jeg her 5 år etter med samme mannen og vi venter snart en liten baby <3 Må si at det var den flaueste dagen i mitt liv - MEN sååå verdt det :) haha!

Anonymous poster hash: 16708...860

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åherregud jeg døøør :skratte: elsker denne tråden!!

min walk of shame

hadde vært på pub, å så gikk en hel gjeng til en venn av oss å satt der resten av kvelden (natta?) å drakk videre. så stakk folk etter hvert å igjen satt jeg, ei venninne og han som hadde huset. vi fant ut at vi ville sove, å istedenfor å legge oss på sofa/gjesterom fant vi ut at vi alle kunne sove i samme seng! greit nok det. det ble ikke noe tafsing (utrolig nok) bortsett fra at mannen lå å holdt rundt meg.

dagen etter var det ikke spesielt gøy å være meg. jeg hadde fått til en fin "pulesveis", venninna mi var long gone, jeg hadde kun gårsdagens antrekk og måtte skynde meg ut fordi datra til han mannen tydeligvis kom om noen min (datter på min alder såeh)

der stabla jeg meg ut av huset på høye heler (som ble tatt av på turen hjem) sminke i hele trynet! å DET håret. i tilleg når jeg gikk ut av hagen på baksiden av huset hvor gangveien gikk, kjørte et par av de som var der om kvelden forbi :rodme:

det ble aldri snakka om igjen fra noens side selv om ingenting hadde skjedd. dette var et knøttlite sted å jeg takker gudene for at jeg ikke har hørt det igjen på bygda.



Anonymous poster hash: 02d2b...ad3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg kommer på er vel at fyren tok snap bilde av meg mens jeg kledde på meg og skrev "Walk of shame" som han sendte rundt til vennene -_-

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg kommer på er vel at fyren tok snap bilde av meg mens jeg kledde på meg og skrev "Walk of shame" som han sendte rundt til vennene -_-

Det syntes jeg var svært stygt gjort av han!

Anonymous poster hash: a942d...e49

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min er vel ganske klassisk, og ikke på langt når så ille som enkelte her, men litt artig er den da.

Skulle jobbe 17.mai i år så skulle ta det rolig kvelden før og bare møte noen for et par øl. Hadde derfor bare på meg en enkel, rutete skjorte og en litt godt brukt bukse.

Et par øl ble til fem øl, 5 tequilashots og tre glass Jack. Formen var fin og det var også min daværende flørt, så jeg ble med han hjem.

Dagen derpå våknet jeg skrekkslagen en halvtime før jeg skulle på jobb. Jeg bodde et stykke unna så rakk ikke hjemom for å skifte, så jeg ble kjørt rett opp til jobb. Jobben min er i bolig, med brukere som selvfølgelig skulle ned til byen for å se på tog og greier.

De blikkene jeg fikk av alle de flotte folka i mitt veldig slitne antrekk var nesten verre enn latteren til vennene og kollegaene mine da de så meg. Jeg har sjeldent følt meg så dum. Heldigvis fikk jeg betalt for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på byen nå i helgen som var, i et litt for lystig lag, og promillen steg i takt med klokken og humøret.

Etter et par timer traff jeg er høy flott kar, han så ung ut, og da han sier til meg at han er 25, så er jeg selvsagt klar for nachspiel. (Jeg er 31)

Vi vimser leende hjem til ham, et kjempefint hus i nærheten av sentrum, han hysjer på meg når han låser opp, og vi får latterkrampe på trappen. Så kliner vi oss videre inn på soverommet. Etter sex øl, vin og enda litt sex, sovner jeg søtt/kollapser av alkohol, alt ettersom.

Så kommer morningen. Jeg våkner av at noen banker på døren. Bankingen fortsetter, og jeg merker at jeg ikke er hjemme. Han loverboyen min grynter litt, og døren åpnes, og en godt voksen dame over 50-60 (!!) kommer inn soveromsdøren. Stirrer på meg og stirrer på ham.

Det begynner å demre litt for meg, det at han hadde hysjet på meg, og at jeg ikke hadde sett mer av huset hans, bare badet, da jeg var der i løpet av natten engang.

Derav hun blir ganske sur, og sier at mens han fortsatt bor hjemme, så bør han ha såpass respekt for foreldra sine at han ikke drasser med seg jenter hjem. De har tydeligvis snakket om dette før.

Jeg ser meg spørrende rundt og lurer på hva som egentlig foregår. Hun smeller igjen døren igjen, og han kremter frem noe greier om at han ikke er 25. Han er 18. Og at mamma er sur i trynet.. Såpass edru som jeg hadde klart å bli, så ser jeg jo også at han ser veldig veldig ung ut.. Jeg kommer meg rimelig raskt ut derfra, flau som et fly, og kaver meg nedover sentrum til bussen hjem. Joda, blikkene gikk til håret mitt, pandaøynene, kjolen og skoene, men skammen jeg følte kan ikke beskrives..

Ikke mer alkohol på meg på en stund fremover.

Endret av UnderCover
  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye morsomt her! :fnise:

Jeg har aldri vært for one night stand, men en dag måtte det jo skje. Var på Chippendales-show på et veldig øde sted, utpå kvelden ble det alt for mye alkohol i lystig lag, og jeg var med på alt som var gøy... Min venninne kjørte og synes ikke det var så stas å sitte edru igjen så hun kjørte hjem de to timene, jeg tenker ikke akkurat konsenkvenser når jeg drikker så tenkte heller ikke på at det ikke gikk tog før dagen etter. Jeg husker vagt at jeg satt på en turnebuss ganske lenge, fortsatt i veldig godt humør, og da jeg våknet opp på hotell ved siden av to Chippendales-menn dagen etter uten å ha snøring på hvor jeg var. Kom meg ut og fant ut at jeg måtte ta shuttlebuss til Gardermoen iført en kort kjole fra dagen før, stilhetthæler, og dette var på en mandag minns jeg å huske. Ikke så morsomt å måtte gå rundt på flyplassen for å vente i 2 timer på toget hjem (som også tok en evighet) Fikk en del rare blikk for å si det sånn.

Det var vanvittig gøy, men aldri igjen! :icon_lol:



Anonymous poster hash: 8252a...d23
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...