Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg


jauda

Anbefalte innlegg

Jeg hadde profil før som whoppii. Vet ikke om dere husker meg men glemte passordet osv så har fått ny bruker.. saken er at jeg Endeli har blitt gravid ( er så utrolig glad for det) men det er en ting jeg er så usikker på. Samboer driver å tar vakter for ei dame på jobben uten å gå betalt for dette. Jeg har lagt inn et innlegg i det i samliv å relasjoner. Hvorfor skal han ta vakter uten å få betalt for dette. Han sier selv at han ikke viste at han ikke kom til å få betalt for dette men at hun skal ta vakter for henne. Saken er at hun har "reist" og ikke kommer til å gjøre det men at jeg maser på han om at hun skal betale han for dette. Han sier at han skal ta det opp med henne via faceb. . Men det som har skjedd er at dem kun har blitt venner. . Han sier mye dritt om henne. Og jeg er så redd for at han har hatt et forhold til henne eller noe for alt virker så bullshit. Ikke for å syte men, vi har prøvd lenge for å bli gravid og når jeg Endeli er det så skjer slikt. Hva er det som skjer?? Jeg gråter mye. Jeg får uansett det samme svar ifra han når jeg spør så det er ikke vitsen om å spør om noe annet.. Hva skal jeg gjøre??:( er så trist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke ta sorgene på forskudd. Mistankene dine er bare spekulasjoner. Prøv å stol på ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...