Gå til innhold

Prøvere 2014!


Destruit

Anbefalte innlegg

Godt det ikke er bare meg som føler det :) Har alltid regelmessig syklus og føler alltid el veldig godt, men likevel veldig bekymret.

Du får ta en ny el test i morgen og se om den blir sterkere :-) Dpo land er et spennende land å være i ;)

Ikke sant, her også! Regelmessig syklus og el hver måned men likevel av en eller annen grunn lurer jeg på om jeg faktisk kan bli gravid. Heh.. veldig uvirkelig liksom!

Jaa mye bedre enn å være i... eeh.. før-el-land? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt det ikke er bare meg som føler det :) Har alltid regelmessig syklus og føler alltid el veldig godt, men likevel veldig bekymret.

Du får ta en ny el test i morgen og se om den blir sterkere :-) Dpo land er et spennende land å være i ;)

Ikke sant, her også! Regelmessig syklus og el hver måned men likevel av en eller annen grunn lurer jeg på om jeg faktisk kan bli gravid. Heh.. veldig uvirkelig liksom!

Jaa mye bedre enn å være i... eeh.. før-el-land? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant, her også! Regelmessig syklus og el hver måned men likevel av en eller annen grunn lurer jeg på om jeg faktisk kan bli gravid. Heh.. veldig uvirkelig liksom!

Jaa mye bedre enn å være i... eeh.. før-el-land? :P

Uvirkelig er det passende ordet!

Jeg håper det klaffer for dere i august, slik at du ikke trenger å være bekymret mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, hva skjer?! Hadde litt på følelsen at dette skulle skje, men jeg fikk altså besøk av TR på 11 DPO, noe som jeg tror ALDRI har skjedd før!! Det var veeeldig tidlig! Rart altså, virket som kroppen ville fortelle meg at jeg virkelig ikke er gravid, og det så fort som fy!

Jaja, betyr jo at det forhåpentligvis blir tidligere EL neste gang og at det bare er å begynne på den igjen med prøving et par ukers tid..*litt trist*

Babystøv sendes til dere andre :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår snakket vi om navn <3 mannen er RÅKLAR! Nå må vi bare få bryllup og bryllupsreise unnagjort, så er det prøving :-) ser at jeg har kun 5 ppiller igjen,bryllupet er om 9 dager.. hadde dere sluttet nå,og fått "mensenstopp piller" eller kjøpt nye brett? Vil ikke haa de pillene mer,hehe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår snakket vi om navn <3 mannen er RÅKLAR! Nå må vi bare få bryllup og bryllupsreise unnagjort, så er det prøving :-) ser at jeg har kun 5 ppiller igjen,bryllupet er om 9 dager.. hadde dere sluttet nå,og fått "mensenstopp piller" eller kjøpt nye brett? Vil ikke haa de pillene mer,hehe :-)

Hva med å gå rett på neste brett? dvs ingen bortfallsblødning, så slipper du det i bryllupet og på bryllupsreise. Tror ikke jeg ville godt for "mensenstopp", nok hormoner for kroppen å balansere ved ppillestopp så kan sikkert være greit å unngå det. Hvis du har planer om å tempe eller bruke el-tester kan du jo kjøpe inn det så det ligger "klart" hjemme, kanskje litt lettere å vente da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igår snakket vi om navn <3 mannen er RÅKLAR! Nå må vi bare få bryllup og bryllupsreise unnagjort, så er det prøving :-) ser at jeg har kun 5 ppiller igjen,bryllupet er om 9 dager.. hadde dere sluttet nå,og fått "mensenstopp piller" eller kjøpt nye brett? Vil ikke haa de pillene mer,hehe :-)

Dere er heldige som bare har så få dager igjen! Vi gifter oss om 37 dager og bryllupsreisen er noen uker etter det, men jeg har vært av pilla siden mars ;)

Jeg ville ha kjøpt et nytt brett og utsatt mensen med det. Så får ikke kroppen flere ukjente stoffer i seg, som kanskje vil tulle til syklusene i starten.

Endret av Hvitløk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, hva skjer?! Hadde litt på følelsen at dette skulle skje, men jeg fikk altså besøk av TR på 11 DPO, noe som jeg tror ALDRI har skjedd før!! Det var veeeldig tidlig! Rart altså, virket som kroppen ville fortelle meg at jeg virkelig ikke er gravid, og det så fort som fy!

Jaja, betyr jo at det forhåpentligvis blir tidligere EL neste gang og at det bare er å begynne på den igjen med prøving et par ukers tid..*litt trist*

Babystøv sendes til dere andre :hjerter_rundt:

Ja dette var veldig merkelig j86. Hadde du kanskje eggløsning veldig tidlig?

Skal få tr i dag tror jeg, fortsatt ikke noe :) Håper den holder seg borte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 dpo i dag og fortsatt ingen TR.

Men fikk negativ i dag også på g test, så tr kommer vel sikkert sigenes i løpet av dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo i dag, neg test. Stikking, murring og nesten-brekninger. Noe er på gang, men vet ikke hva... :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo i dag, neg test. Stikking, murring og nesten-brekninger. Noe er på gang, men vet ikke hva... :bond:

Spennende!

Du får ta en ny test i morgen :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette var veldig merkelig j86. Hadde du kanskje eggløsning veldig tidlig?

Skal få tr i dag tror jeg, fortsatt ikke noe :) Håper den holder seg borte :)

Ja, skjønner ingenting! Jeg som alltid får TR en dag eller to for sent og aldri så tidlig!! Nesten så jeg lurer på om det er en veldig tidlig SA, har aldri hatt slik voldsomt besøk av TR (beklager detaljer jenter).

Håper TR holder seg borte for deg enda (og de neste 9 mnd også :laugh:) X-er fingre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 dpo i dag, neg test. Stikking, murring og nesten-brekninger. Noe er på gang, men vet ikke hva... :bond:

Ææ, spennende!!! Hold oss oppdatert, håper det er skjedd noe inni der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo i dag, neg test. Stikking, murring og nesten-brekninger. Noe er på gang, men vet ikke hva... :bond:

Aaah spennende! :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Nautika! :) Gleder meg til oppdatering ;)

Tusen takk j86, tr har enda ikke vist seg :)

Trodde først jeg hadde tr 1/8, men etter noen beregninger er ikm i dag. venter likevel til i morgen for å se :)

Håper neste mnd blir din mnd j86 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er nyttlig lesestoff for dem som ikke visste dette:

http://hvordanbligravid.com/ingen-mens-men-negativ-test-hva-skjer/

Når jeg fikk el testene i posten den 27, testet jeg en ut og den ble positiv. Jeg pleier å ha el to uker frem fra første mensdag som var den 3/7. Tror nå at jeg har hatt forsinket el og fikk den 27, og da ikke har ikm før 10/8

Les artikkelen, den forklarer hvorfor man får uteblitt mens og negativ test. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...