Gå til innhold

Doping på treningssenter. Er det ok ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg jobber som instruktør på ett treningssenter. Jeg kjenner mange av medlemmene og mange av dem har tillit til meg. For en uke siden var det en som fortalte meg at enkelte av medlemmene brukte steroider. Enkelte oppfører seg også svært dårlig. De er agressive og frekke mot andre medlemmer.

Jeg ble ikke akkuratt overrasket av at den personen kom å fortalte meg dette, fordi jeg har selv hatt en misstanke.

Men jeg trenger andres mening rundt dette. Jeg fortalt hva jeg hadde hørt, til ett parr av mine kollegaer, men de bare "feide" det bort, og sa at jeg ikke skulle bry meg om det.

MEN det gjør jeg, fordi jeg syns det er uaktuelt at enkelte medlemmer "jukser" og går på ett ulovlig stoff. I tilegg til dette, så er det kun de "mistenkte" som oppfører seg som "kongene av gymmen" Det er kun de som har fått klager osv.

Hva skal jeg gjøre ?

Har også lovet å ikke fortelle hvem som har fortalt meg dette, så kan ikke gå til sjefen, fordi da spørr han bare om hvem som har fortalt meg dette.

Jeg vil jobbe på ett treningssenter uten steroider, og jeg føler at jeg har en plikt til å si ifra.

Hva hadde du gjort hvis du var i min situasjon ?

(Må beklage hvis jeg har noen skrivefeil, er ikke norsk)

Anonym poster: 9101eb511d960b3db8f7f76d3a94b987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva står det i reglementet til treningssenteret du jobber på da? Der jeg trener, står det klart og tydelig i kontrakten man signerer når man melder seg inn: all form for doping medfører utestengelse fra treningssenteret. Enkelt og greit.

Uansett: Nei, det er ikke ok med doping. Aldri.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider