Gå til innhold

ons ble forelska


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

lå med en gutt for en ukes tid siden. hyggelig engangstilfelle, tenkte jeg. nå er jeg i den situasjonen at jeg må avvise ham, mens han mener vi har en såkalt "connection" og har bedt meg ut på middag.

er klar over at jeg virker som et forferdelig kaldt og følelsesløst menneske, men jeg er altså ikke egnet for å gå inn i et forhold med noen som helst. føles ut som om jeg har lekt med andres følelser og får dårlig samvittighet av det hele.

er det noen som har vært borti noe lignende, enten å ha fått noen til å like deg eller endt opp som den som ble forelska selv?

noen tips, idėer eller bare skjenneprekener å komme med? blir sølibat fra nå av.

Anonymous poster hash: 03eb9...9f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skader du noen ved å gå på date da? Eller er denne mannen fullstendig uaktuell?

det er vel mer det at jeg ikke ønsker å gi noen flere falske forhåpninger.

og det er ikke denne mannen som er problemet eller uaktuell, det går mer på meg selv.

Anonymous poster hash: 03eb9...9f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel mer det at jeg ikke ønsker å gi noen flere falske forhåpninger.

og det er ikke denne mannen som er problemet eller uaktuell, det går mer på meg selv.

Anonymous poster hash: 03eb9...9f9

Kan jo være du/han kan overraske hvis du gir han en sjanse. Er jo fint mulig å gå på en date hvis man er klar på at det er for å bli bedre kjent, ikke for å sitte og holde hender og kline..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Si at du ikke er interessert

Anonymous poster hash: 2ff41...da6

Enig. Verre er det ikke. Han blir nok litt lei seg men det går nok like fort over som det kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SånnCirka

Jeg hadde en ons for noen år tilbake som skremte vettet av meg, da han umiddelbart etter akten begynte å prate om oss som et par. Vi kjente ikke hverandre, og jeg synes det var ubehagelig, så jeg stakk halen mellom bena og lot bare vær å svare han på sms/telefon.

Heldigvis var dette på ferie i andre enden av landet, så jeg slapp jo å møte på denne fyren igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er så kjipt når man ikke er på nett om sånt. Har skjedd meg to ganger hvor han ville mer enn meg, og meg selv en gang hvor han ikke ville mer. Vet ikke hva jeg synes var verst :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stining

Jeg hadde et ONS en gang, og da jeg ikke ville treffe han igjen etterpå ble han skikkelig fornærmet. Sjelden jeg har møtt gutter som vil ha noe mer etter en ONS. Men har forstått det slik at det er vanligere for damer å ville det. Inkludert undertegnede. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pipa hadde hatt en annen lyd her inne om det var jenta som ble forelsket. Da hadde denne stakkars gutten omtrent vært et objekt for en real heksejakt.

Anonymous poster hash: c9b22...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeiHade

Pipa hadde hatt en annen lyd her inne om det var jenta som ble forelsket. Da hadde denne stakkars gutten omtrent vært et objekt for en real heksejakt.

Anonymous poster hash: c9b22...105

Hvorfor sier du det? Ons er ons. Begge parter vet da at de ikke har signert en kontrakt, og jeg tror ikke mange her inne ville velge å forsvare ei forelska jente hvis de ikke forsvarer den forelska gutten i dette tilfellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er greit å pule fyren etter å ha snakket sammen noen timer, men det er helt uaktuelt å snakke sammen og bli bedre kjent. Dagens kvinner... LOL.



Anonymous poster hash: 0e566...3bd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...