Gå til innhold

rompehår,hvordan få det vekk.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er jo ikke noe man bare slenger ut av seg med kaffemakinen! Det er sånt som dukker naturlig opp i samtalen under lunsjen... Kanskje noen begynner å diskutere vannpolo, eller sykling, og noen følger opp med at det er feminint å barbere seg. En tredje slenger inn at hun gjerne skulle sett at en tidligere eks barberte litt mer kroppshår, og plutselig snakker man om hår i maten. :smoke:

Her snakker vi om mennesker som for det meste har mastergrad i tørre og kjedelige fag, men der de færreste er selvhøytidelige og alle er glade i en god latter.

Sånn har vi det og. :-)

Barbering gjør at det klør allerede dagen etter, voks er vel mye bedre?

Noen som vokser selv?

Anonymous poster hash: 55990...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får meg til å lure på hva dere jobber med.

Fyller en kaffekopp og begynner å snakke med kolleger om den mest effektive måten å bli kvitt dotten i ræva er ikke min daglige omgangsform... :fnise:

Tro meg, det der er helt vanlig blant mine kolleger. Her snakker vi kontorjobb hvor de ansatte er i alderen 20-26.

Har vært borti langt verre samtaleemner enn fjerning av rumpehår bare for å ha det sagt.

Jeg er riktignok ikke den typen jente som er helt fortrolig med slikt snakk og er ikke spesielt delaktig.. men jeg hører mye rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv og jobb som kokk, det kommer mye rart ut av en sliten halv full kokk med litt for mange timer på en lørdags kveld. Kan selv skrive under på at man blir litt rar i hode etter en uke på over 80 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...