Gå til innhold

rompehår,hvordan få det vekk.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har en diskusjon på jobben.

Hva er den beste måten?

Vi har utelukket flammekaster og voksing :-D

Anonymous poster hash: da8eb...a6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan få en ku til å slikke deg i ræva, de har veldig ru tunge. Da forsvinner nok det meste. Vær forberedt på sår sprekk i noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket hår? på leggene, ansiktet, på hodet og på kjønnet?

På leggene og kjønnet vil jeg velge voksing.. pga skjeggstubbene blir i en mindre grad sjenerende. Første gangen er det vondt men ikke de neste.

i ansiktet ville jeg velge voks om jeg er jente og barberhøvel om jeg er gutt.

på hodet vil jeg velge barberhøvel.



Anonymous poster hash: 89546...346
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er alle så useriøse??? Stakkars person....

Du fjerner det med superlim.

Ta masse lim på hånda og lim hårene fast i handa..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du hår på anus, eller andre steder?

Voksning eller shaving er svaret for min del, uansett hvor det skulle være

Endret av Fayme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en diskusjon på jobben.

Hva er den beste måten?

Vi har utelukket flammekaster og voksing :-D

Anonymous poster hash: da8eb...a6f

Hæ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Diskusjon på JOBBEN om rumpehår...)

Jeg håper dere er sykepleiere på gastrokirurgisk avdeling der pasienter skal operere hemorrider, eller noe...

Jeg anbefaler å la pasientene fjerne disse hårene selv.

Eller så får dere la operasjonssykepleier barbere dem vekk når pasienten er i narkose...

Selve rumpehullet fjernes ved at tarmen forkortes og en liten åpning legges ut i stomipose. Da kan man snitte i pasientens rectum og sy igjen hullet.

Endret av Tøytigern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(Diskusjon på JOBBEN om rumpehår...)

Jeg håper dere er sykepleiere på gastrokirurgisk avdeling der pasienter skal operere hemorrider, eller noe.. .

Hvorfor håper du det? Vi snakker om langt verre ting på jobb rett som det er, når humøret er på topp og humoren på et lavmål. Synes ikke TS sitt spørsmål om fjerning av rumpehår er så ille.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor håper du det? Vi snakker om langt verre ting på jobb rett som det er, når humøret er på topp og humoren på et lavmål. Synes ikke TS sitt spørsmål om fjerning av rumpehår er så ille.

Får meg til å lure på hva dere jobber med.

Fyller en kaffekopp og begynner å snakke med kolleger om den mest effektive måten å bli kvitt dotten i ræva er ikke min daglige omgangsform... :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke noe man bare slenger ut av seg med kaffemakinen! Det er sånt som dukker naturlig opp i samtalen under lunsjen... Kanskje noen begynner å diskutere vannpolo, eller sykling, og noen følger opp med at det er feminint å barbere seg. En tredje slenger inn at hun gjerne skulle sett at en tidligere eks barberte litt mer kroppshår, og plutselig snakker man om hår i maten. :smoke:

Her snakker vi om mennesker som for det meste har mastergrad i tørre og kjedelige fag, men der de færreste er selvhøytidelige og alle er glade i en god latter.

Endret av guttemann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lar hårene bli, har så mye hemoroider som ofte går utover og er redd for å treffe dem med barberbladet. Slet mye med hemoroider siden fødselen... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...