Gå til innhold

vil at hun skal se på meg knulle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du kan jo snu om på det. Hadde det vært ok for deg om hun ville knulle en annen mann mens du så på?



Anonymous poster hash: a3f8a...5a2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars henne når hun får vite at du vil det her..



Anonymous poster hash: d5309...17f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo snu om på det. Hadde det vært ok for deg om hun ville knulle en annen mann mens du så på?

Anonymous poster hash: a3f8a...5a2

Det har jeg allerede svart på.

Anonymous poster hash: 59b55...348

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får bli i en settingen som Prestekragen nevner. Kan ikke bare plumpe ut med det. Det må komme i en naturlig setting.

Anonymous poster hash: 59b55...348

Finnes det noen naturlig setting til et sånt spørsmål?

Anonymous poster hash: eafaf...2ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det noen naturlig setting til et sånt spørsmål?

Anonymous poster hash: eafaf...2ef

Ja, det som prestekragen var inne på.

Mange dømmende mennesker her til min fantasi og ønske.

Anonymous poster hash: 59b55...348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ønsker du det? Hva er det du finner opphissende? Er det å ydmyke henne ved at hun må se på deg ligge med andre?



Anonymous poster hash: 4cd77...d4f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ønsker du det? Hva er det du finner opphissende? Er det å ydmyke henne ved at hun må se på deg ligge med andre?

Anonymous poster hash: 4cd77...d4f

Nei det har ingenting med å ydmyke. Jeg håper hun ville ha likt det.

Hun kommer hjem til fredag, så jeg skal spørre henne da. I løpet av helgen i det minste.

Anonymous poster hash: 59b55...348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke problemstillinen, men måten TS tar den opp på, som får meg til å tenke at dette, dette vil TS aldri få opplevle.

Enig. :ler::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. :ler::fnise:

Selvfølgelig er det dårlige odds, men kan jo hende.

Får vite i løpet av helgen.

Anonymous poster hash: 59b55...348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet jo ikke hvordan kjæresten din stiller seg til slike ting i det hele tatt så da blir det jo vanskelig å komme med råd. Noen jenter er mer åpne enn andre når det kommer til sex og det å prøve nye ting...

Kan dere prate åpent om andre ting i forholdet?

Har fantasier vært nevnt før?

Om du ser etter en måte å starte samtalen på så kan du jo starte med å spørre om HUN har noen fantasier hun ønsker å sette ut i livet, og ta det derfra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at de fleste kvinner vil tolke det som "Han har ikke lyst på meg lenger. Han har lyst på andre damer og ikke meg. Han prøver å få meg til å gi aksept til å være utro mot meg. Han slår snart opp med meg siden han ikke er tiltrukket av meg lenger"

Hvor dum må man være for å fortsatt ikke skjønne at det ikke er utroskap når partneren er med på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor dum må man være for å fortsatt ikke skjønne at det ikke er utroskap når partneren er med på det?

Visse forstår ingenting, sånn er det bare. Om de ikke forstår at dette er noe bare jeg skal gjøre eller forlange. Det er kun en fantasi og et ønske om gjennomslag. Jeg takler fint et: nei det er jeg ikke med på.

Anonymous poster hash: 59b55...348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Visse forstår ingenting, sånn er det bare. Om de ikke forstår at dette er noe bare jeg skal gjøre eller forlange. Det er kun en fantasi og et ønske om gjennomslag. Jeg takler fint et: nei det er jeg ikke med på.

Anonymous poster hash: 59b55...348

Spørs hva hun tenker om deg og forholdet deres etterpå.

Anonymous poster hash: eafaf...2ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hva hun tenker om deg og forholdet deres etterpå.

Anonymous poster hash: eafaf...2ef

Tenkte det samme. Jeg vet for eksempel at jeg hadde fått et helt nytt syn på min partner og forholdet vårt dersom jeg fant ut at han ville ha sex med en annen mens jeg satt å så på. Hadde ikke blitt det samme.

Anonymous poster hash: d5309...17f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte det samme. Jeg vet for eksempel at jeg hadde fått et helt nytt syn på min partner og forholdet vårt dersom jeg fant ut at han ville ha sex med en annen mens jeg satt å så på. Hadde ikke blitt det samme.

Anonymous poster hash: d5309...17f

Vel, det er deg. At du sikkert er dritkjedelig er jo bare partneren din sitt tap!

Anonymous poster hash: 59b55...348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel, det er deg. At du sikkert er dritkjedelig er jo bare partneren din sitt tap!

Anonymous poster hash: 59b55...348

Dritkjedelig fordi jeg ikke hadde likt at min partner vil at jeg skal se på han ha sex med en annen? :icon_lol:

Anonymous poster hash: d5309...17f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal jeg ta opp dette på en måte uten å fornærme henne, dette er min eneste sexfantasi, og har lyst til å leve den ut. Vi har vært gift i 8 år.

Anonymous poster hash: 59b55...348

Hadde det vært slik at hun fantaserte om dette og du syntes det var greit. Slik jeg forstår det er dette en fantasi hun aldri har yttret ønske om, og såfremt dere overhodet ikke deler ting med hverandre vil jeg nok tro at dette ikke er noe hun vil gå med på. Og om du klarer å "lure" henne til det kan resulatet meget vel være at forholdet blir ødelagt.

Et godt sexliv handler i all hovedsak slik jeg ser det om gjensidig respekt for hverandres behov, tenningsmønstre, fantasier og nytelse. Om du har fantasier hun overhodet ikke deler vil ikke løsningen være å mase henne med på å prøve det. Men derimot å finne ut om dette er ønsker som er større enn forholdet deres.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er deg. At du sikkert er dritkjedelig er jo bare partneren din sitt tap!

Anonymous poster hash: 59b55...348

Dritt kjedelig !? Hvor gammel er du egentlig ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er deg. At du sikkert er dritkjedelig er jo bare partneren din sitt tap!

Anonymous poster hash: 59b55...348

Vil det si at partneren din er en dritkjedelig person hvis hun sier nei til fantasien din?

Har dere barn?

Anonymous poster hash: eafaf...2ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...