Gå til innhold

Skadelig å ikke ha sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er en fyr som egentlig har vokst fra den fasen rundt -/+atten års alder.

Så jeg føler at de verste hormonene i kroppen burde ha lagt seg.

Egentlig er jeg "ti år for gammel" til å ha en dånn type sexdriv som jeg føler jeg sliter litt med.

(Seriøst, jeg burde vært forsket på... Det kan ikke stemme at det er vanlig og normalt.)

Hører andre på min alder lever langt "roligere" enn meg og har sex langt mer skjelden.

Men for min del tar det av om dagen, opplever jeg.

(Jeg kan se henne jeg bor med stå og trakte kaffe med ryggen til meg og få en bender på stedet...)

Jeg er veldig forelsket i ansiktet og fysikken til damen min og hele personligheten hennes, måten hun er mot meg på og har vært mot meg på gjennom hele den tiden vi har vært sammen. Som er over flere år, nå.

Hun er nydelig på innsiden og utsiden.

I det siste har hun følt det bedre med seg selv og har lagt seg ut litt, og bang! Jeg "står" i givakt. Hele døgnet.

Hva gjør man, så.

Jeg tenkte at dersom jeg avstod fra sex helt en periode, så ville sexlysten avta.

For dette er på grensen til plagsomt.

Jeg kan ligge med henne og ikke føle meg "ferdig" etter å ha kommet. Selv ikke om vi har hatt sex i to omganger, er kroppen fornøyd. Den "vil ha mer".

Så jeg tenkte det er på tide å ta noen grep.

Men jeg hører jo at det gr ut over prostata å ikke ha utløsninger/leve i sølibat.

Husker også endel smertefulle episoder da jeg var yngre, der jeg kunne være hard så lenge ( i tilfeller det jeg ikke hadde muligheter til å ta hånd om en ereksjon) at jeg fikk direkte fysisk vondt.

Så jeg lurer på om dette er helt bra.

I dag følte jeg smerter i pungen av en sinnsyk grad, da jeg våknet.

Så det er derfor jeg lurer.

#kanin



Anonymous poster hash: 57638...2ea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spurte en lege om dette , hun sa at det ikke var farlig.

Men jeg er ærlig talt bekymret likevel. Hadde min første utløsning på flere år for noen dager siden,

man kan si at det ikke så ut som om det står bra til med helsa for å si det sånn. Kan umulig være bra.

Er ikke i din situasjon da, men skjønner godt hva du mener.

Håper at du finner en løsning på det da, er ikke gøyalt å gå slik. Og vondt.

Hilsen mann som nærmer seg 40.



Anonymous poster hash: 8bbe5...02b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte en lege om dette , hun sa at det ikke var farlig.

Men jeg er ærlig talt bekymret likevel. Hadde min første utløsning på flere år for noen dager siden,

man kan si at det ikke så ut som om det står bra til med helsa for å si det sånn. Kan umulig være bra.

Er ikke i din situasjon da, men skjønner godt hva du mener.

Håper at du finner en løsning på det da, er ikke gøyalt å gå slik. Og vondt.

Hilsen mann som nærmer seg 40.

Anonymous poster hash: 8bbe5...02b

Takker for respons :)

Nå skal ikke jeg spørre om private ting, som hva som gjør at du lever tydeligvis uten å være aktiv seksuelt. Det er din business (derom du ikke ønsker å utdype selv, såklart.)

Men jeg har lyst å stille noen spørsmål, siden du er litt eldre enn meg (du skriver du er 40) og muligens har erfart litt mer av hva som er naturlig og normalt for en mer voksen fyr.

Jeg har vært aktiv seksuelt med jenter siden i 15-16 års alder og har gjerne ikke følt på behov for å "finne noen" på byen og sånne ting. Det har i og for seg vært greit for min del å treffe kvinner og jeg har hatt selvtilliten til en drittsekk (innrømmer jeg) på det området.

Men nå som jeg er i faste forhold har jeg vært roligere og det har vært litt opp og ned med lysten ut fra stress i studeisammenheng, nedturer i humøre, mas på jobb, mye reising, sykdom og den typen ting.

Har også vært med en kvinne som ikke var særlig sympatisk og kunne ha stygge trekk, så jeg mistet lysten på sex.

Men med andre kom den tilbake.

Hun jeg har et langvarig forhold med nå, har slitt med anorexi pga prestasjonspress og angst.

Men er nå, som hun er voksen og føler hun er tryggere og har det bedre kommet over kontrollbehovet på hva hun veier.

Hun har lagt seg ut i kinnene og ser lekker ut ellers og det smilet hun har... Når det når øynene er jeg solgt.

Innimellom i oppveksten har jeg jo følt på sånne ting som trang til å ejakulere (for å bruke et fancy ord.)

Jeg vet ikke hvordan dette har vært/er for deg, som er avholdende i lengre peroder, som jeg forstod det.

Hvordan klarer du deg?

For min del får jeg nå tilbake den trangen. Jeg vet ikke om andre kjenner den?

Det er som et behov for å tømme pungen som blir sterkere, til det ikke kan holdes tilbake. Gjerne over en uke, dersom det går lenge mellom hver gang (man ikke har anledning til å ordne sånt selv) så kan jeg til slutt få disse smertene og det vil tømme seg selv. Gjerne i søvne.

Hvordan er dette for deg, siden du sier det går såpass lenge uten orgasmer?

Jeg kan forresten ha orgasmer uten ejakulasjon (igjen et fancy ord) også. Men vil da få et sterkt behov for å tømme sædblæren etterhvert utover de neste to døgn, til det ikke går å holde tilbake lysten.

Hvordan klarer du deg på det området?

For min del er det å takle dette altså, så jeg kan få bremset den cyklusen med å holde igjen, bremse meg, tenke "ned" en bender osv. For jeg har tenkt at om jeg holder i en tre uker, vil denne lysten og behovet avta?

Muligens fordi man produserer mindre spermier som "må ut."

(Jeg vet ikke om de "må ut" men for min del blir det en slags "trang". Jeg vet ikke om du kjenner på den- eller om andre menn gjør dette, for den delen. Som sagt- jeg burde vært studert, med den kanin-tendensen min..)

Har du kjent på de tingene jeg snakker på?

Jeg tenker også på det at jeg får flere bendere i løpet av en dag, men det har jeg hatt siden jeg var i ungdomsskolen, så jeg har tenkt at "sånn er jeg" og lært måter å skjule det for andre og tenke på ting som gjør det roer seg. Det er disse reisningene jeg tenker på, når jeg sier "kanintendenser."

Jeg hadde håpet de ville avta, med mindre lyst?

Jeg vet ikke hva din erfaring er, og som sagt ikke grunnen til at du ikke er aktiv seksuelt.

Men kanskje du hadde noen tanker å delt?

Alle andre kan svare også, såklart.

Spesielt på området om det ervanlig å merke reisning som kommer og går, i løpet av dagene, etter at man er gått ut ungdomsskole og vdg...

Anonymous poster hash: 57638...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(TS igjen.

For å utdype: Jeg blir rett og slett litt skamfull over meg selv. Jeg begynner å lure på om jeg har et perverst behov..? Eller om det er andre som opplever noe tilnærmet likt? Jeg vet ikke...)



Anonymous poster hash: 57638...2ea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det på samme måte, er fryktelig kåt hele tiden, men gjør i motsetning til deg ikke vondt på noen måte. :) Tror du burde finne ei med lik sex drift som deg selv? :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det på samme måte, er fryktelig kåt hele tiden, men gjør i motsetning til deg ikke vondt på noen måte. :) Tror du burde finne ei med lik sex drift som deg selv? :hug:

Øøø, nei.

Anonymous poster hash: 57638...2ea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neppe skadelig å ikke ha sex. Hvis det er utløsningen som er argumentet, så er det jo bare å runke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neppe skadelig å ikke ha sex. Hvis det er utløsningen som er argumentet, så er det jo bare å runke..

Nå var jo hele hensikten min med å være avholdende å dempe lysten, så da er det jo ikke aktuelt å skaffe meg utløsninger sjøl, flere ganger for dag..

Å gå ut fra at det ikke er skadelig er ikke nødvendigvis smart, så det er derfor jeg spør.

Alle som er noe informert har vel innsikt i at det skader prostata å leve i sølibat over flere år.

Den forstørres og som eldre person vil man trenge operasjon for vannlatningens skyld.

Så det er dette som er min tanke. Om det er skadelig å forsøke å dempe lyst og frekvens, ved å ikke ha sex og ikke ha utløsninger, slik at behovet skal avta.

Jeg tenker også på om det er bra for sædblæren å ikke tømmes.

Jeg regner med at sæden som ikke løses ut suges opp igjen i kroppen, men dette er jeg usikker på.

Anonymous poster hash: 57638...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker som så at du er såpass giret på sex etter du har hatt sex fordi du kun har hatt en utløsning...

Hadde jeg vært deg hadde jeg heller lekt med staken selv og utvidet horrisonten. Kanskje du kan vise dama noen nye moves og få orgasmen du aldri trodde du skulle kunne få?

Jeg leste en gang at de som er sex-avhengige blir avhengige fordi de ikke får orgasme og derfor ønsker mer for å kunne "avslutte".

Ang om det er farlig å ikke tømme seg vil jeg si nei. Les litt om hva som skjer i kroppen din og du vil se at du ikke produserer masse sperm som til slutt gir deg elefantpung om du ikke tømmes. :)



Anonymous poster hash: dbfb1...e9a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker som så at du er såpass giret på sex etter du har hatt sex fordi du kun har hatt en utløsning...

Hadde jeg vært deg hadde jeg heller lekt med staken selv og utvidet horrisonten. Kanskje du kan vise dama noen nye moves og få orgasmen du aldri trodde du skulle kunne få?

Jeg leste en gang at de som er sex-avhengige blir avhengige fordi de ikke får orgasme og derfor ønsker mer for å kunne "avslutte".

Ang om det er farlig å ikke tømme seg vil jeg si nei. Les litt om hva som skjer i kroppen din og du vil se at du ikke produserer masse sperm som til slutt gir deg elefantpung om du ikke tømmes. :)

Anonymous poster hash: dbfb1...e9a

Takker :)

Det kan jo hende det er dette som er mitt problem. Dvs at jeg har igjen "mere" etter å ha hatt orgasmen.

Damen vil jo helst ikke bli sår, så jeg ligger ganske forsiktig med henne og forsøker å ikke bunne i henne på måter som gjør vondt, holde på for lenge så hun får mye friksjon, føler tørrhet osv.

Jeg vil hun skal føle det bra og ha lyst igjen litt seinere.

Somregel kan det hende vi har sex to ganger på en dag, men det hender skjelden.

Oftest blir det en gang om kvelden, og muligens en runde morgen og kveld.

Men som sagt føler jeg at jeg har lyst igjen, før jeg har rukket å bli slapp etter en utløsning..

Da vi nettopp hadde innledet fast forhold og bodde sammen ble det fort tre ganger om dagen og hun var like giret som meg.

Nå er hun glad jeg er tenkt på henne og vil gjerne, så det er ikke noe iveien med sexdriften hennes.

Det er bare meg som er, om mulig, enda mer forelsket enn før, og føler denne tenningen er et problem for meg. Det er litt slitsomt så jeg skulle gjerne tatt noen grep for å bremse.

Om man feks kunne knasket p-piller og roet det hadde jeg gjort det glatt.

Jeg så for meg at man kanskje videt ut sædblæren, eller at man fikk fortykket sæd i sædlederene.

Eller at man får for lite oksygen til vevet i pungen, når man har lange ereksjoner og man får samme følelsen i underlivet som stikkingen i et bein som har sovnet.

Det er mye jeg tenker på. Men å øke hennes lyst eller vilje er ikke et problem.

Det er jeg som ønsker å roe ned mine hormoner, for å si det sånn.

Anonymous poster hash: 57638...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig skadelig må bare komme deg ut å pule med en gang



Anonymous poster hash: 6248b...f61
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha dagens vits.

Anonymous poster hash: 559a5...03c

Hvorfor det?

Anonymous poster hash: 57638...2ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg er det vertfall skadelig å ikke ha sex!

Tenker du fysisk eller mentalt, når du sier det?

For jeg merker jo på kroppen at jeg kan bli stressa av å ikke ha sex og mere anspent.

Eller tenker du på det fysiske med sædkvalitet og den typen ting?

Eller mener du mere det psykiske med frustrasjon over å ikke fått være aktiv.

For den frustrasjonen har ikke jeg, sånn sett.

Men jeg tenker mer på det med den fysiske helsen, altså.

Anonymous poster hash: 57638...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Tenker du fysisk eller mentalt, når du sier det?

For jeg merker jo på kroppen at jeg kan bli stressa av å ikke ha sex og mere anspent.

Eller tenker du på det fysiske med sædkvalitet og den typen ting?

Eller mener du mere det psykiske med frustrasjon over å ikke fått være aktiv.

For den frustrasjonen har ikke jeg, sånn sett.

Men jeg tenker mer på det med den fysiske helsen, altså.

Anonymous poster hash: 57638...2ea

Både fysisk og mentalt. Det lengste jeg har klart meg uten er en måned, pga ferie/reise. Holdt på å gå på veggene! Fikk seriøst vondt i hele kroppen!

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor det?

Anonymous poster hash: 57638...2ea

fordi det var dødsvittig innlegg og fikk meg til å le. :)

Anonymous poster hash: 559a5...03c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både fysisk og mentalt. Det lengste jeg har klart meg uten er en måned, pga ferie/reise. Holdt på å gå på veggene! Fikk seriøst vondt i hele kroppen!

Ok, så da anbefaler du kanskje ikke å forsøke meg. Jeg vet ikke om du opplevde at det avtok noe heller?

Jeg har bare hørt løst snakk om at sexlyst og sædproduksjon avtar etter en tre uker. Men om man blir helt dårlig av det, så er det jo tydeligvis ikke bra..

Følte du på samme typen "spreng" som meg, som at pungen er full, på en måte?

Anonymous poster hash: 57638...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det?

Anonymous poster hash: 57638...2ea

jeg hadde tenkt til å skrive min ærlige mening til deg men siden jeg har fått advarsel fra moderatorene så lot jeg det være. jeg tror du er sammen med feil person eller så har du sec avhengihet som michale douglas short version. jeg synes du burde begynne å meditere da kan du ha sakte yooga sec og det vil lette frustrasjonene dine.

Anonymous poster hash: 559a5...03c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi det var dødsvittig innlegg og fikk meg til å le. :)

Anonymous poster hash: 559a5...03c

Det er ikke så vittig for meg.

Har ikke snakket så mye med noen andre om dette noen gang.

Det er liksom ikke noe jeg noen sinne har snakket med kompiser om, men bare holdt for meg selv. Så jeg vet ikke hva andre opplever.

Dama sier jo at "det er normalt at man må tømme seg for menn" men hun er jo en kvinne...

Anonymous poster hash: 57638...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...