Gå til innhold

våkne opp som 11 åring uten truse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Hummels

Jeg våknet ofte opp uten truse når jeg var barn, den lå slengt på gulvet langt i fra senga. Var jeg som klarte å ta den av i søvne å slenge den bort. Hvorfor aner jeg ikke :fnise: Man gjør mye rart i søvne ;) Jeg likte vel best å sove naken.

Så lenge du ikke var ned dopet så skulle du merket hvis noen gjorde noe seksuelt med deg.

Endret av Hummels
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er voksen, hvorfor velger du å tilbringe tid med disse menneskene om du syns det er ubehagelig? Og hvorfor ikke bare si nei til å sette deg på fanget til onkel/holde din far i hånda?

Ellers henger jeg meg på det flere av de andre skriver. Det er ikke uvanlig å kle av seg i søvne, det har jeg også gjort. Jeg syns det høres ut som at du trenger hjelp til å bearbeide disse vonde tankene dine.

Anonymous poster hash: 03f1e...ba2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarer da vel å huske om du har blitt forgrepet på eller ikke? Er jo ganske alvorlig å anklage noen for overgrep om dette bare er noe du plutselig lager fantasi om? Ikke for å være ufølsom, men vet om mange venninner som også ''tror'' de ble misbrukt, men ikke klarer å huske, men når de prater med Nav da husker de plutselig mye. :vetikke:

Det er ikke uvanlig å fortrenge overgrep i barndommen.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klaveret

Jeg synes denne tråden ble litt "ekkel" og med en trådstarter som neppe er helt ved sine fulle fem i dag. Slike beskyldninger er farlige. Håper inderlig at TS får hjelp, hva det enn er som er galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med en lege og bli henvist der :)

Hvis dette er noen som faktisk har skjedd så må disse mennene bli stoppet slik at andre barn ikke blir skadet.

Men vanskelig og vite når du bare har "følt" dette. Hold deg unna disse mennene!

Få utredet dette og se om du har blitt missbrukt. Slik at du får hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greit nok at dette er noe som skjer med mange, men du har absolutt ikke grunnlag til å anmelde noen av de for overgrep. Håper du får hjelpen du trenger.



Anonymous poster hash: f5878...f39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke uvanlig å fortrenge overgrep i barndommen.

Dette er noe de trodde tidligere. En jente på 11 år som har blitt seksuelt missbrukt vil huske det.

Har gått nok i terapi til å ha diskutert dette.

Missbruk i svært ung alder kan være fortrengt, men er hun så gammel som 11 år, vil hun huske det.

Som min behandler sa, problemet er ikke fortrengning, men at man ikke klarer å fortrenge det og plages med minner.

Anonymous poster hash: e2faa...7df

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde husket det om du var missbrukt i en alder av 11 år.



Anonymous poster hash: e2faa...7df
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt av meg trusen mange ganger i søvne... Både når jeg var 5 år, 11 år, 16 år og 22 år.



Anonymous poster hash: 7ee90...272
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Det virker som du leser altfor mye inn i ting

Ta en tur til fastlegen og få henvisning av psykolog. Du trenger å få sortert tankene dine

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har dessuten ikke lest hva jeg skrev.; strøy på seksualitet i strukingen aka KLASSE PÅ. seksuelt aka DIIIIRTY AAKA SKITTENT OG FÅR MAN TIL Å FØLE SEG LITEN OG DUM OG TEIT OG EKKEL. Anonymous poster hash: c4ac0...a3c

Du er ikke over 29 er du vel? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest FuturePrimitive

Ingen klarer trolle så bra, så dette er ikke noe særlig å la være åpent synes jeg.

Du har psykiske problemer ts (mener det på en real måte), og om du har eller ikke har blitt utsatt for overgrep kan ikke vi gi deg svar på. Du har det i hvert fall ikke bra, og det du snakker om at du har sittet i nattkjolen på onkelen din sitt fang for å få penger som 29-åring, er ikke i nærheten av normalt en gang. Det er ikke normalt at han bad deg om det, og det er ikke normalt at du fant deg i det.

Du må kontakte fastlegen og få hjelp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe de trodde tidligere. En jente på 11 år som har blitt seksuelt missbrukt vil huske det.

Har gått nok i terapi til å ha diskutert dette.

Missbruk i svært ung alder kan være fortrengt, men er hun så gammel som 11 år, vil hun huske det.

Som min behandler sa, problemet er ikke fortrengning, men at man ikke klarer å fortrenge det og plages med minner.

Anonymous poster hash: e2faa...7df

ts her takk den hjalp mye, det er akkurat det som er problemet flashbacks men jeg tror jeg forstår at det er mer lumskt enn jeg først trodde. jeg har fått sammenbrudd og sagt til ufaglærte behandlere at jeg prøver å rense kroppen for overgrep. så kroppen min vet det. derfor jeg oppfører meg som jeg gjør da sikkert. men hodet mitt låser seg i ekle rare tanker og noe har skjedd det er helt klart. mye som er misbruk av seksuell energy uten at det er lett å peke på akkurat den eller den hendelsen. dessverre.

Anonymous poster hash: c4ac0...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har dessuten ikke lest hva jeg skrev.; strøy på seksualitet i strukingen aka KLASSE PÅ. seksuelt aka DIIIIRTY AAKA SKITTENT OG FÅR MAN TIL Å FØLE SEG LITEN OG DUM OG TEIT OG EKKEL.

Anonymous poster hash: c4ac0...a3c

Sier som de andre her: Du trenger hjelp av psykolog slik at du kan få sortere tankene dine. Jeg har vært seksuelt misbrukt som liten og tro meg; Jeg husker det svært godt, selv om jeg bare var 5 år gammel.

Du har det ikke godt med deg selv og trenger profesjonell hjelp.

Igjen: Vær så snill og ikke rop til oss...

Anonymous poster hash: 78387...1fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes du skal være sikker i din sak før du går til anmeldelse... Hvis du har vært utsatt for overgrep så vil jeg tro at du vil huske bruddstykker av noe som har skjedd?

Dra til legen og få en henvisning videre til psykolog slik de kan hjelpe deg med å få tanker på plass, for det virker som at du virrer litt og sliter med å skildre på fantasi og fakta. Ikke at jeg ikke tror på deg, men det virker som at du selv trenger å få svar og klarhet.

Skulle det vise seg at alle brikkene faller på plass og du faktisk har vært utsatt for overgrep bør du gå videre med det.

Lykke til...!



Anonymous poster hash: 4e065...3e8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

dette er familiemønstre som jeg er sosialisert inn i, mye verre ting enn dette også. mye verre ting jeg selv har gjort som har skadet meg selv. takk for at du sier høyt at jeg har sykiske problemer jeg vet det godt selv. er mye mørke jeg har vært gjennom.

Anonymous poster hash: c4ac0...a3c

Man skjønner at du har problemer uten at jeg hadde trengt å si det. Men jeg håper du får den hjelpen du trenger. Virkelig. Høres forferdelig ut å ha opplevd slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du er tjent med å legge alt for mye i episoden med manglende truse. Det kan ha vært noe du gjorde selv i søvne. Det virker derimot som du opplever at flere nære mannspersoner rundt deg har tillatt seg å ha seksuelle tanker om deg og vært noe nærgående. Det du beskriver virker ikke anmeldbart når du nå er voksen, fordi de har latt være å gjøre så mye fysisk ut av det. Det er juridisk sett stor forskjell på at en onkel kikker på påkledde pupper, i forhold til å beføle dem. Det er også vanskelig å bevise om berøring av ryggen var seksuelt motivert, siden det er en kroppsdel som ofte berøres mellom familiemedlemmer på en ikke-seksuell måte.

Uansett så føler du deg utnyttet av nær familie, og det er skadelig. Du bør få hjelp til å sortere tankene og til å gjenoppbygge selvbilde og grenser, og ta avstand fra dem som har utnyttet deg. Hvis disse hendelsene er ment slik du har tolket dem, har du all rett til å være skuffet og rasende. Det er et svik å behandle et barn/ung kvinne i familien slik.

Anonymous poster hash: 90c86...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og fikk meg til å sitte på fanget hans for å ta imot pengesedler når jeg var 29 år.

Fikk deg til? Du var 29 år, ikke et lite barn.

Anonymous poster hash: 777f8...260

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...