Gå til innhold

våkne opp som 11 åring uten truse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg våknet opp som 11 åring uten å finne trusa mi. Dette har gjort at jeg har fått til dels meget ekstremt sterke MISTANKER om seksuelt misbruk rettet mot min far. Jeg skjønner ikke hvordan noen klarer å kle av seg sin egen truse i søvne. man sparker den liksom ikke bare rett av. Dette ødelegger svært mye for meg, jeg klarer ikke å slutte å tenke på om faren min har tatt på meg eller ikke. Jeg klarer virkelig ikke å slutte å tenke på det.

Jeg mistenker han og andre i familien for pedofile tanker HELE tiden. Har noen noe råd for hvordan jeg kan slutte? Det er jo meget sannsynlig at jeg har overgripere i familien da 2 onkler har vist interesse for å klå og faren min pleier å " leke" med å ta på meg seksuelt ladet og stirre på puppene mine etc. Hvordan kan jeg slutte å dømme pappa som til å være en pedofil og se ham som en grei nok fyr?



Anonymous poster hash: c4ac0...a3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tvilen sliter meg istykker fordi jeg ikke forstår den seksualiteten jeg har vært utsatt for. dette gjør meg helt sprø bokstavelig talt.



Anonymous poster hash: c4ac0...a3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde anmelde faren din til politiet + de 2 onklene.



Anonymous poster hash: 59dee...c5c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg våknet opp som 11 åring uten å finne trusa mi. Dette har gjort at jeg har fått til dels meget ekstremt sterke MISTANKER om seksuelt misbruk rettet mot min far. Jeg skjønner ikke hvordan noen klarer å kle av seg sin egen truse i søvne. man sparker den liksom ikke bare rett av. Dette ødelegger svært mye for meg, jeg klarer ikke å slutte å tenke på om faren min har tatt på meg eller ikke. Jeg klarer virkelig ikke å slutte å tenke på det.

Jeg mistenker han og andre i familien for pedofile tanker HELE tiden. Har noen noe råd for hvordan jeg kan slutte? Det er jo meget sannsynlig at jeg har overgripere i familien da 2 onkler har vist interesse for å klå og faren min pleier å " leke" med å ta på meg seksuelt ladet og stirre på puppene mine etc. Hvordan kan jeg slutte å dømme pappa som til å være en pedofil og se ham som en grei nok fyr?

Anonymous poster hash: c4ac0...a3c

Kan du forklare dette litt mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg kan ikke forklare det mer enn at jeg har disse mistankene og i dårlige perioder er det alt jeg klarer å tenke på. så får jeg tvil om at han er mer normal igjen, men f.eks så har han kommet og stilt seg rett bak meg når jeg vasker opp. han liker å leie på meg selvom jeg er voksen. han tok en gang nedover ryggraden min med seksuell ladning. da skreik jeg til han at han kunne bli anmeldt for sånt og at han måtte ta seg sammen.

onkelen min glor på puppene mine en gang jeg sto i nattkjolen og fikk meg til å sitte på fanget hans for å ta imot pengesedler når jeg var 29 år. han har klådd på kusine av meg også på fest. plutselig så er han / pappa normal igjen og onkelen min har fått en thai dame til å gifte seg med han men liksom det det ikke virker som om 3 av onklene mine og pappa forstår er at det er EKKELT at de later som om jeg er en dame de kan treffe på fest eller møte etc og tenne seksuelt på eller gir de signalene når de er voksne menn når jeg er niesen deres og sånt og jeg begynner jo seriøst og tenke så dårlig om menn og spesielt norske menn siden alle de 3 som har gjort det er norske. ene onkelen min er ikke like ille. men jeg har å ekstremt sterke tanker om at han(pappa) er pedofil eller bare en sånn ekkel kvinnehater/ norks mann som forsyner seg av verden sånn ekkelt det er så ekkelt. jeg får dårlige følelser innei meg. men jeg har blitt behandlet dårlig i nære forholdt mange ganger uansett. men jeg blir KVALM. og jeg klarer ikke å slutte å tenke på hva som skjedde når jeg var mindre altså 11 år. det er så ekkelt å ha så sterke ekle overgripsmistanker om noen så nær meg. jeg får så fremmedgjort følelse. dette ødelegger alt for meg.



Anonymous poster hash: c4ac0...a3c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde anmelde faren din til politiet + de 2 onklene.

Anonymous poster hash: 59dee...c5c

På dette grunnlaget, virkelig?

Anonymous poster hash: 47eaf...5b2

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På dette grunnlaget, virkelig?

Anonymous poster hash: 47eaf...5b2

vel, strengt tatt kunne jeg anmeldt for seksuell trakassering.

Anonymous poster hash: c4ac0...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klaveret

Tror du ikke det ville skjedd flere ganger dersom du hadde vært utsatt for overgrep? Jeg vet av egen erfaring hvor utrolig slitsomt det er med slike tanker. I mitt tilfelle var det ubegrunnet, men ble en fiks idè.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være hodet ditt som spiller deg ett puss. Jeg syns ikke det høres ut som om du er i nærheten av å ha nok til noe anmeldelse eller anklagelser.

Det er svært alvorlige mistanker du har, jeg tror jeg ville snakket med en helsepersonell (psykolog, helsesøster eller sosionom) om dette, også kan vedkommende råde deg videre til hva du bør gjøre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sparker av trusene om natten uten at jeg merker det.



Anonymous poster hash: a155c...113
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette seriøst?

Og er du virkelig 29 som du skriver? I så fall bør du si tydelig ifra om at sånt ikke er greit. Kutt kontakt om det ikke ser ut til å ha virkning. Anmeld om du har mistanke om overgrep.

Hvis du fortsatt er et barn kan du kanskje snakke med helsesøster eller annen tillitsperson på skolen. Hun eller han vil kunne hjelpe deg i hvordan du skal gå frem :)

:hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Du burde anmelde faren din til politiet + de 2 onklene.

Anonymous poster hash: 59dee...c5c

anmelde faren fordi ho ikke fant trusa si da ho våkna? ja den kommer ho sikkert langt med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lipgloss

hmmm,våkner ofte selv uten truse,tatt den av meg i søvne,syns ikke dette er grunnlag nok til annmeldelse,og tror heller ikke noe vil bli gjort i forhold til de ting du beskriver,sjønner jo seff at du har det vondt:(og jeg føler med deg,snakk med en psykolog og få den hjelpen du trenger,lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Du våknet uten truse engang, også skal du anmelde noen for å ha tatt den av? Idag er du 29 år?

En onkel strøk deg på ryggen, og du ropte at han kunne bli anmeldt for det? Å stryke deg på ryggen?

Gå til en psykolog, og snakk om dette der. Kanskje det ligger noe der, kanskje ikke.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13

En 11-åring kan fint dra av seg trusa. Kanskje du var varm eller kanskje den klødde.

Det er svært alvorlige anklager du kommer med her, anklager som kan knuse en familie for alltid.

Av det du har skrevet, har du ikke en eneste spesifikk opplevelse av overgrep. Jeg sier ikke at du lyver, men snakk med en psykolog om tankene dine før du gjør alvor ut av dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere har dessuten ikke lest hva jeg skrev.; strøy på seksualitet i strukingen aka KLASSE PÅ. seksuelt aka DIIIIRTY AAKA SKITTENT OG FÅR MAN TIL Å FØLE SEG LITEN OG DUM OG TEIT OG EKKEL.



Anonymous poster hash: c4ac0...a3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13

Dere har dessuten ikke lest hva jeg skrev.; strøy på seksualitet i strukingen aka KLASSE PÅ. seksuelt aka DIIIIRTY AAKA SKITTENT OG FÅR MAN TIL Å FØLE SEG LITEN OG DUM OG TEIT OG EKKEL.

Anonymous poster hash: c4ac0...a3c

Kjære deg. Du har det vondt. Skaff deg hjelp hos psykolog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 11-åring kan fint dra av seg trusa. Kanskje du var varm eller kanskje den klødde.

Det er svært alvorlige anklager du kommer med her, anklager som kan knuse en familie for alltid.

Av det du har skrevet, har du ikke en eneste spesifikk opplevelse av overgrep. Jeg sier ikke at du lyver, men snakk med en psykolog om tankene dine før du gjør alvor ut av dem!

ja jeg vet at det er svært alvorlige tanker og strever derfor veldig mye med dem. jeg tror nok det kan være litt annerledes forklaringer på dette enn jeg først tenkte ut, men det er uansett lumskt og skummelt med folk som ikke respekterer andres kroppslige grenser eller kropp i det hele tatt og DA KOMMER FAKTISK MISTANKENE FREM JA.

Anonymous poster hash: c4ac0...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarer da vel å huske om du har blitt forgrepet på eller ikke? Er jo ganske alvorlig å anklage noen for overgrep om dette bare er noe du plutselig lager fantasi om? Ikke for å være ufølsom, men vet om mange venninner som også ''tror'' de ble misbrukt, men ikke klarer å huske, men når de prater med Nav da husker de plutselig mye. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...