Gå til innhold

Hvordan bli mer seksuell?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg flyttet sammen med kjæresten min i august i år, og vi trives veldig godt med å bo sammen. Vi har ikke hatt noen store krangler, og koser oss med hverdagslivet. Likevel er det et lite problem. Vi har begge ganske travle hverdager med skole og jobb, og når vi er hjemme går tiden ofte til å rydde, lage mat, vaske klær.. Ja, vanlige plikter. Når kvelden kommer, er ví begge så slitne at vi ikke orker å tenke på sex en gang.

Dette synes vi begge er veldig trist, og vi trodde ikke det kom til å bli slik, da vi begge er ganske seksuelle av oss. Så jeg lurer rett og slett på - har noen tips for hva vi kan gjøre for å ha mer sex? Må vi rett og slett TA oss tid til det? Det er jo ganske viktig for forholdet..



Anonymous poster hash: 81e3b...4d0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om dere ikke har 5 barn og jobber 200% hver så burde det da virkelig ikke være vanskelig å få tid til sex?

Anonymous poster hash: f2bab...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der høres ut som en helt vanlig problemstilling i de aller fleste forhold. Pluss på et par unger... Ja, man må faktisk TA seg tid.

Her prøver vi å benytte oss av morgenen når begge er uthvilt. Særs i helgene. Før ungene er stått opp.

Romantisk? Næh. Men det fungerer. Og jeg vil heller ikke ha et sexløst liv. Det er reinspikka prioritering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jepp, Adenin har helt rett :Nikke:

Det er prioritering.

Det er kanskje ikke så farlig om ikke den vaskemaskinen med klær blir satt på i kveld, må det virkelig støvsuges i dag eller kan det vente til i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, Adenin har helt rett :Nikke:

Det er prioritering.

Det er kanskje ikke så farlig om ikke den vaskemaskinen med klær blir satt på i kveld, må det virkelig støvsuges i dag eller kan det vente til i morgen?

hei

Anonymous poster hash: df43c...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til mere sex, så får dere mere lyst. Mange som går i denne fellen, og det er farlig.

Slitne for sex? Ta en kjapp en, slå av tv og bruk tiden sammen



Anonymous poster hash: a320d...c40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Gjør små ting for hverandre innimellom. Står han og sorterer skittentøy så gi ham en blowjob eller runkejobb. Stikk innom i dusjen og "hjelp" ham litt. Etterhvert så blir dere mer "seksuelle" i hverdagen og det baller på seg. Det handler om å gjøre småtingene uten å forvente å få så mye til bake. Er noe lett å gjennomføre, så er sjansen for at det blir gjort mye større. Skal man planlegge en romantisk kveld med middag, lys, lange massasjer som ender i heftige knull kreves det å være opplagt samt planlegging.

Fyr heller opp teltet med de små tingene."Mange bekker små" vet dere......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Bra! Står til? :blomst:

Anonymous poster hash: df43c...780

Aldeles supert takk.

- nå er de snart lei av avsporingen vår :fnise:

- og så blir vi ryddet av en dyktig modde.

Pm? :sexy:

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Idag sendte jeg han melding fra jobb og spurte om vi skulle ha sex mellom middag og fotballkamp ikveld, og sånn ble det. Det funket ganske fint faktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...