Gå til innhold

G-pungtsorgasme HJELP


Gjest Mocchhaa

Anbefalte innlegg

Gjest Mocchhaa

Hvordan er denne g-pungtsorgasmen? Har akkurat fått den der gigi g-pungtsvibrator, og jeg har så lyst å få vaginal orgasme.

Kjenntes ut som jeg måtte tisse noe veldig, så tisset rett før jeg prøvde. Etter en stund kjente jeg at noe rant ut, men føltes ikke spesielt deilig? Var det jeg som tisset, eller var det starten på en orgasme ? Erfaringer?

Må man liksom fortsette selvom det spruter/renner helt til man plutselig får orgasme eller hvordan fungerer dette her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nødrop fra et velferdssamfunn anno 2014.



Anonymous poster hash: 10664...12a
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du er en av de kvinnene som får sputorgasmer?

Har hørt at det føles som å måtte gå på do.

Jeg har selv ikke erfaring med sprutorgasmer.

Selv må jeg ikke tisse når jeg får g-punkts-orgsame.

Men jeg har bare fått det med partner.
Det føles mer intenst enn klitoris-orgasmer og de varer lengre.

For min del er blir det også en mer psykolisk turn-on som spres i hele kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres ut som at du kan få sprutorgasmer om du holder på lenge nok ;) det er deilig, men det blir vått :P



Anonymous poster hash: b34b0...654
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe er digg når jeg får sprutorgasme, bare så synd at mange menn tror at jeg nettopp tisser meg ut! :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe er digg når jeg får sprutorgasme, bare så synd at mange menn tror at jeg nettopp tisser meg ut! :vetikke:

Ååååå.....deg skulle jeg hatt sex med ;):P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååå.....deg skulle jeg hatt sex med ;):P

Hehe takk! ;) Bra det finnes noen høflige folk her. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Prøv å hold på lenger :P

Husker første gangen jeg hadde sex med ei som sprutet under orgasmen, jeg fikk det på meg og trodde hun tisset på meg. Jeg ble sur og begynte å små grine :grine: Tok å tisset i gjenn på henne. Var tenåring og dum så.. Visste ikke at kvinner kunne sprute i den tiden..

Endret av Hummels
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å hold på lenger :P

Husker første gangen jeg hadde sex med ei som sprutet under orgasmen, jeg fikk det på meg og trodde hun tisset på meg. Jeg ble sur og begynte å små grine :grine:Tok å tisset i gjenn på henne. Var tenåring og dum så.. Visste ikke at kvinner kunne sprute i den tiden..

Nesj! Det der må være tull! :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Nesj! Det der må være tull! :P

Ja skulle ønske det var tull! Er flaut! Jeg var flau i flere måneder etterpå. Hun fortalte det jo til alle...Vet ikke hva som feilte meg den kvelden. Var ikke helt edru heller. Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skulle ønske det var tull! Er flaut! Jeg var flau i flere måneder etterpå. Hun fortalte det jo til alle...Vet ikke hva som feilte meg den kvelden. Var ikke helt edru heller.

Det som ruller rundt i hodet mitt er jo hvordan i allverden klarte du å pisse på henne? Hun må jo ha sett det komme? Eller startet du å pisse mens du hoppet opp i senga samtidig, i et raskt ninja-hopp? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Det som ruller rundt i hodet mitt er jo hvordan i allverden klarte du å pisse på henne? Hun må jo ha sett det komme? Eller startet du å pisse mens du hoppet opp i senga samtidig, i et raskt ninja-hopp? :P

Jeg var rask så hun klarte ikke stoppe meg. Hun hylte jo og sprang bort når hun merket det. Så hun fikk ikke så mye på seg xD
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe takk! ;) Bra det finnes noen høflige folk her. :)

Ikke alle som er like godt opplyst, om hva som kan skje med ei dame som blir stimulert rett, på de rette stedene ;):P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...