Gå til innhold

Bæsje eller tisse på en mann.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ville du tisset eller bæsjet på kjæresten din hvis han ba om det? Har du gjort det noen ganger? Mange synes det er ekkelt, men det er endel som tenner på dette. Det kalles scat og finnes masse om det på nettet.



Anonymous poster hash: 0ef25...734
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, har tisset på en kjæreste engang, da han tente på wetsex. Aldri bæsjet på noen da

Ville du prøvd det hvis mannen ville?

Anonymous poster hash: 0ef25...734

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Ville du prøvd det hvis mannen ville?

Anonymous poster hash: 0ef25...734

Nei, jeg tror ikke det. Grensa mi går der :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det ville jeg aldri ha gjort. Syntes det hadde blitt litt ubehagelig, og er ikke noe jeg tenner på. Er selvsagt ikke noe galt i å like sånt heller! Vi har alle våre rare greier og fetisjer.



Anonymous poster hash: cdd8d...a7a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville du tisset eller bæsjet på kjæresten din hvis han ba om det? Har du gjort det noen ganger? Mange synes det er ekkelt, men det er endel som tenner på dette. Det kalles scat og finnes masse om det på nettet.

Anonymous poster hash: 0ef25...734

Aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe grensen min går der. Hadde dødd av flauhet, mine utslipp lukter noe helt forjævlig surt i tillegg... :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det hadde jeg ikke gjort. Syns ikke tiss er så ille, men er absolutt ikke noe jeg tenner på, og tror ikke jeg hadde vært komfortabel med å tisse på noen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg foretrekker som de andre A4 sex, selvom det er kjedelig. Jeg ønsker rett og slett ikke noe som for meg er ekkelt, da foretrekker jeg å strikke i fengselet



Anonymous poster hash: 70967...319
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wet er deilig, hadde samboer bedt om at jeg skulle tisse på han ville jeg gledelig gjort det, men da med et håp om at han skulle tisse på meg etterpå. ;)

Men scat er absolutt ikke noe for meg. Det er visst der grensen min går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde fått noja og freaka ut om en mann foreslo noe sånt. Og sagt. Beklager, men oss to det funker ikke..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannfolk, dere er så kvalme at jeg spyr a dere alle sammen! Jeg skulle ønske jeg ble født lesbisk. Dere som er lesbiske er heldige, dere slipper perverse folk og har det romantisk og koselig sammen. Heldige dere...



Anonymous poster hash: 65d6e...719
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolk, dere er så kvalme at jeg spyr a dere alle sammen! Jeg skulle ønske jeg ble født lesbisk. Dere som er lesbiske er heldige, dere slipper perverse folk og har det romantisk og koselig sammen. Heldige dere...

Anonymous poster hash: 65d6e...719

Tror du bare menn liker slikt? Kvinner kan ikke være nasty de og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...