Gå til innhold

Mensen og sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sex når hun har mensen er jo kjempedeilig! Hvorfor skamme seg over det ? Som andre skriver her, det er jo en helt naturlig del av damers syklus. Kjør på !



Anonymous poster hash: d298b...df4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er jeg kåt og tilgang på sex, kjør på. Mensen ingen hindring.

Kun ved første gang med fyren at mensensex ikke 'aksepteres' fra min side.



Anonymous poster hash: f5334...44f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo selvfølgelig an på om damen bruker bind eller tampong :)



Anonymous poster hash: d298b...df4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er normalt, men skjønner du ble flau. Det smaker blod, men det er ikke farlig og eventuelt kan du tilfredstille han om det skjer igjen, eller bare gå av. Typisk det skjer, men det er menneskelig med mensen og det er ikke farlig i mine øyne.

Tviler på han syns det var så ille, men noen gutter er sånn. Si fra hvis han tar kontakt igjen forresten. Xen min hata mensen, men håndkle funka for det om! Litt annerledes siden det ikke er noe forhold

Anonymous poster hash: 19b34...538

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du måtte styre deg? Å ha sex under mensen er jo en fin smertelindring, dessuten er det bare umodne guttunger som har problemer med det.

Leser jo her at noen faktisk synes det er vondt med sex under mensen. Og menn kjører på uansett, er det bare umodne jenter som sier nei når de har mensen da eller?

Anonymous poster hash: fd8da...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser jo her at noen faktisk synes det er vondt med sex under mensen. Og menn kjører på uansett, er det bare umodne jenter som sier nei når de har mensen da eller?

Anonymous poster hash: fd8da...d5c

Kommunikasjon er en fin greie. Jeg har sex når jeg har lyst jeg, mensen eller ei.Har jeg mensen ber jeg mannfolket ta det litt mer forsiktig. Ikke noe verre enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommunikasjon er en fin greie. Jeg har sex når jeg har lyst jeg, mensen eller ei.Har jeg mensen ber jeg mannfolket ta det litt mer forsiktig. Ikke noe verre enn det.

Du kan ikke kalle det umodent av en fyr som ikke vil ha sex med ei med mensen. En dame som ikke vil ta spruten på seg er vel ikke umoden? Hun synes vel det bare er ekkelt ikke sant?

Anonymous poster hash: fd8da...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt problemer med å ha sex når jeg har mensen. Har heller ikke opplevd at noen av mine partnere har hatt problemer med det. Men har ofte ganske vondt den første dagen, så da har jeg "styrt" unna.

Det er jo ikke noe verre enn at man bruker en hånduk, eller at man gjør det i dusjen.
Har man lyst på sex, så har man lyst på sex :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke kalle det umodent av en fyr som ikke vil ha sex med ei med mensen. En dame som ikke vil ta spruten på seg er vel ikke umoden? Hun synes vel det bare er ekkelt ikke sant?

Anonymous poster hash: fd8da...d5c

Jwg synes at mannfolk som har problemer med at damen har mensen er umodne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jwg synes at mannfolk som har problemer med at damen har mensen er umodne.

Jeg synes damer som har problemer med sæd er umodne.

Anonymous poster hash: fd8da...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes damer som har problemer med sæd er umodne.

Anonymous poster hash: fd8da...d5c

Flaks for meg så har ikke jeg det da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jwg synes at mannfolk som har problemer med at damen har mensen er umodne.

Jeg syntes menn har lov til å syntes det er ekkelt. Men kjenner flere jenter enn gutter som syntes det er ekkelt med å kjøre brannbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes menn har lov til å syntes det er ekkelt. Men kjenner flere jenter enn gutter som syntes det er ekkelt med å kjøre brannbil.

At ikke alle har samme mening er helt greit for meg. Jeg kan jo bare svare utifra eget ståsted. Jeg hadde hatt problemer med et mannfolk som hadde nektet, fordi jeg finner umodne guttunger avtennende. Igjen, alle er forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...