Gå til innhold

Mensen og sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er litt nysgjerrig på dette. Spesielt hva gutta synes? Er det helt jævlig som jeg skal ha det til selv?

Nemlig for en ukes tid tilbake, så fikk jeg mensen under samleiet. Hadde ikke det først, men etter hvert fikk jeg det plutselig. Helt jævlig akkurat da! Det første jeg gjorde var å bytte på senga, også ble jeg syk flau. Tviler på han skriver til meg igjen, og jeg tviler på det blir noe igjen. Hva skal jeg gjøre videre? Er helt satt og, flaueste som noen gang har skjedd med meg.

Det gikk ikke så bra med meg, følte jeg ødela, men han sa det gikk bra og forsatte.

Forresten er jeg 20 år, og har hatt tidligere forhold og gjort det. Men da var det noe annet siden jeg var klar over det!

Tips/har noen opplevd dette?

Anonymous poster hash: 19b34...538

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min kjære bryr seg ikke. Bare litt mer styr med håndkle, og litt roligere under akten slik at jeg ikke får vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan da ikke noe for at man får mensen helt plutselig. Har ikke vært borti noen menn som har hatt problemer med å ha sex under mensen, men jeg liker det ikke selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For kjæresten min sin del har det ikke noe å si om jeg har mensen, det er jo bare å legge et håndklede i senga. Selv er jeg ikke så glad i å ha sex når jeg har mensen, men det er fordi jeg stort sett syns det er litt vondt uansett hvor forsiktig sexen er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke inntrykk av at de fleste gutter bryr seg...

Jeg bryr meg hvertfall ikke, og hadde ikke orket å være sammen med en som ville leve sølibat en uke hver måned :P

Så jeg synes virkelig ikke du har noe å være flau over, alle jenter får det jo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke inntrykk av at de fleste gutter bryr seg...

Jeg bryr meg hvertfall ikke, og hadde ikke orket å være sammen med en som ville leve sølibat en uke hver måned :P

Så jeg synes virkelig ikke du har noe å være flau over, alle jenter får det jo

Og de guttene som har levd under en stein hele sitt liv som blir overrasket av dette får en bare lære opp til å takle det. ^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære har null problemer med å ha sex med meg selvom jeg har mensen. Går så fint så, legger bare et håndkle under oss dersom jeg blør mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg ikke om det, bare å kjøre på, litt urensligheter får man bare dusje vekk etterpå. Er verre når man har hatt analsex og mannen blir møkkete på kølla, hehe flaut. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Min kjæreste bryr seg heller ikke, det er helt normalt at man kan få mensen sånn helt plutselig. Man vet jo aldri når den kommer på timen. Slapp helt av du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjedde med meg første gang jeg hadde sex, når jeg var 15 og han 16, han ble stressa og måtte skifte på senga si ogsånn også snakket vi ikke sammen på en liten stund men det er 2 år siden nå og vi har fortsatt sex og kan le av det nå :)



Anonymous poster hash: aeef4...bbc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen jeg har vært med har brydd seg. Jeg har hatt sex under mensen, men slapper ikke like mye av siden jeg ikke føler meg helt ren. Forspill blir vanskeligere og gjennomføre siden jeg ikke vil at han skal ta på meg der, men som sagt så har ingen jeg har vært i et forhold med brydd seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har aldri hatt sex med mensen og klarer fint å styre meg de få dagene..

Hvorfor skal du måtte styre deg? Å ha sex under mensen er jo en fin smertelindring, dessuten er det bare umodne guttunger som har problemer med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke opplevd negativ reaksjon på det hverken når mensen har kommet ut av det blå, eller han har visst om det på forhånd. Det er selvfølgelig noen som er mer sensitive enn andre på det, men stort sett går det nok bra for de fleste! :)



Anonymous poster hash: 1e22b...7a6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen liker og andre ikke. Jeg selv liker ikke å kjøre "brannbil" av den grunnen av jeg ikke føler stort når jeg har mensen og ikke han heller. Ikke tanken på å rote rundt med staken i en blodgrotte er noe jeg tender på.

Jeg alltid finne på andre ting en uke når forholdet ellers er preget av en god mengde sex. :)



Anonymous poster hash: 4996b...83a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinneline

Vi har fortsatt sex selv om jeg har mensen i alle fall. Hånduk på senga, eller i dusjen. Er jo bare å vaske seg etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...