Gå til innhold

unnskyldninger til ikke å ha sex.


Mendaså

Anbefalte innlegg

Gjest HarryDotter

Det var ikke pikken som avtente henne. Greia er at man når som helst skal kunne ombestemme seg.

Slik jeg oppfattet det hun skrev var det "etter at han tok av klærne" at hun mistet tenninga. Om det dreier seg om pikken eller om han var for feit eller for tynn spiller ikke store rollen.

hvordan er det mulig å tenne skikkelig på en person med klærne på og ha lyst på sex for så å få fullstendig avtenning når klærne faller? Håper du Skjønner hva dette gjør med en person når man gjør det på denne måten?

Se deg selv oppi en situasjon som dette. Hvordan hadde du følt det dersom en fyr du fikk med deg hjem, og som virket råtennt på deg plutselig stoppet opp og ba deg dra straks du fikk av deg klærne?? Hadde du virkelig trodd at "oi han kom på at kaffekokeren stod på eller at han plutselig må ta oppvasken" som unnskyldning? Slikt sårer dypt om du har å gjøre med et normalt oppegående menneske. Det spiller ingen rolle hva kroppsdel dette dreier seg om. En person, selv om det er en ONS er ikke et stykke kjøtt. Det er en levende person som man kan risikere å ødelegge selvbildet på.

Selvsagt bør det være lov å angre seg...men av respekt for personen du skal dele noe intimt og sårbart med bør man ha vett nok til å merke det og si ifra tidligere. Når man kommer hjem til en person man tenkte ha ons med bør man merke raskt om noe er og føles "off" og man angrer. Om man syntes situasjonen blir klein og pinlig er det bare å si høfflig ifra og begge kommer godt ut av det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klær kan skjule f.eks innsunken brystkasse eller at alle ribbein er synlige om personen f.eks har baggy klær på. Dessuten sa hun bare st hun ombestemte seg fordi hun ikke var ferdig med eksen. No harm done. Mener du hun skulle ha ligget med han selv om hun ikke var tent mer?

Har man sosial intelligens så klarer man lett å spille at det er en annen grunn uten at personen skjønner den egentlige grunnen.

Endret av Maleficenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Klær kan skjule f.eks innsunken brystkasse eller at alle ribbein er synlige om personen f.eks har baggy klær på. Dessuten sa hun bare st hun ombestemte seg fordi hun ikke var ferdig med eksen. No harm done. Mener du hun skulle ha ligget med han selv om hun ikke var tent mer?

Har man sosial intelligens så klarer man lett å spille at det er en annen grunn uten at personen skjønner den egentlige grunnen.

Nå skal jeg være helt ærlig....ja jeg syntes det er svært overfladisk å plutselig ikke ha lyst på sex med en person man i utgangspunktet ville gjerne ha sex med, på grunn av noe så banalt som en "innsunken brystkasse eller et skjevt ribbein". Tror du ikke den mannen vet godt om "feilene" med kroppen sin? Det handler ikke bare om hva jeg tenner på men hvordan jeg behandler andre. Vi menn er ikke dumme vetu. Vi merker faktisk hva som ligger bak sånne unnskyldninger. Som sagt hadde jeg ikke hatt noe problem med at hun ombestemte seg i taxi på vei hjem til redet eller mens vi bare satt å småpratet før sexen kom igang.

Det ER helt greit å angre seg. Men det er tidspunktet og hvorfor man ombestemmer seg som jeg finner uspiselig.

Jeg håper virkelig denne karen var så "enkel" at han ikke tenkte mer over dette Og at det gikk bra :) Jeg hadde forsøkt å takle slikt med verdighet, men hadde garantert sittet igjen grublende og svært såret.....

Jeg skriver ikke dette for å disse Fayme heller...folk må gjøre det de ønsker for seg selv. Jeg bestemmer ikke over andres måte å gjøre ting på...jeg bare håper folk tenker igjennom potensielle konsekvenser av slikt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg være helt ærlig....ja jeg syntes det er svært overfladisk å plutselig ikke ha lyst på sex med en person man i utgangspunktet ville gjerne ha sex med, på grunn av noe så banalt som en "innsunken brystkasse eller et skjevt ribbein". Tror du ikke den mannen vet godt om "feilene" med kroppen sin? Det handler ikke bare om hva jeg tenner på men hvordan jeg behandler andre. Vi menn er ikke dumme vetu. Vi merker faktisk hva som ligger bak sånne unnskyldninger. Som sagt hadde jeg ikke hatt noe problem med at hun ombestemte seg i taxi på vei hjem til redet eller mens vi bare satt å småpratet før sexen kom igang.

Det ER helt greit å angre seg. Men det er tidspunktet og hvorfor man ombestemmer seg som jeg finner uspiselig.

Jeg håper virkelig denne karen var så "enkel" at han ikke tenkte mer over dette Og at det gikk bra :) Jeg hadde forsøkt å takle slikt med verdighet, men hadde garantert sittet igjen grublende og svært såret.....

Jeg skriver ikke dette for å disse Fayme heller...folk må gjøre det de ønsker for seg selv. Jeg bestemmer ikke over andres måte å gjøre ting på...jeg bare håper folk tenker igjennom potensielle konsekvenser av slikt.

uforpliktende Sex er overfladisk. deal with it. Man kan ikke forvente at kjærlighetsløs sex skal handle om personlighet og følelser og kjemi

Endret av Maleficenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle som tenker slik, og takk gud for det. "Del With it"

Du blander sex av kjærlighet med ons. Ons er bare sex og ingenting annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

uforpliktende Sex er overfladisk. deal with it. Man kan ikke forvente at kjærlighetsløs sex skal handle om personlighet og følelser og kjemi

Uforpliktende sex gir en ikke lisens til å oppføre seg som en usympatisk drittsekk i min bok iallefall. Beklager å si det, men her syntes jeg du røper hvor lite du tenker på andre og hva andre kan føle og tenke.

Dere som har ONS har vel ikke bind for øynene og propper i ørene mens dere har sex med fremmede menn håper jeg? Uforpliktende sex er jo ikke bare en pikk som finner veien i fitta? Man nyter jo hverandre og de egenskapene hver enkelt kan tilby regner jeg med? Det er klart man føler masse selv om det er sex med en fremmed fyr. Unnlater man å føle noe som helst skjønner jeg ikke poenget med den typen sex overhodet, men det er nå kanskje bare meg?

Si meg....Om du blir med han hjem...syntes du i samme slengen at det er helt ok å slenge dritt om møblene hans f.eks? Hva med å rakke ned på klærne han går i? Utale seg knivskarpt negativt om hårsveisen hans? Jeg tror ikke hverken du eller noen andre gjør det.....fordi du ikke ønsker å såre ham, SELV om han er en relativ fremmed kar ikke sant?

Hvorfor er det da helt ok å ditche fyren fordi man muligens finner en kroppsdel på han som man finner lite vakker eller innbydende? Jeg skjønner bare ikke logikken i tankegangen din. Når man først har blitt tent på en person og liker h*n bør man ha tatt ett klart valg om man ønsker sex eller ikke. Å vingle rundt og frem og tilbake og ikke bestemme seg er slikt barn gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble med en tvilsom type hjem fra byen, i altfor beruset tilstand. Halvveis ut i akten "kom jeg til meg selv" om jeg kan si det slik, og innså hvor idiotisk det hele var. Sa jeg måtte på do, sto på badet i noen minutter og tenkte ut en plan, før jeg gikk tilbake til rommet hans. "Du, jeg har fått mensen jeg.." sa jeg. Var jo fortsatt beruset så tenkte ikke over at han hadde vært ned på meg fem minutter tidligere, men la gå. Virket faktisk som han trodde på det, og ble rimelig skuffa :fnise: Blir flau av å tenke på det i ettertid.

Synes det er litt vel sent å angre og avbryte når man har gått så langt som til at dere er i full gang.

Da kan du likegodt fullføre og heller finne på unnskyldninger for ikke å treffe ham igjen.

Det må jo ha vært sårende for ham å bli avvist når han var på det svakeste. Noe vi kvinner har lett for å glemme.

Anonymous poster hash: 5ba95...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uforpliktende sex gir en ikke lisens til å oppføre seg som en usympatisk drittsekk i min bok iallefall. Beklager å si det, men her syntes jeg du røper hvor lite du tenker på andre og hva andre kan føle og tenke.

Dere som har ONS har vel ikke bind for øynene og propper i ørene mens dere har sex med fremmede menn håper jeg? Uforpliktende sex er jo ikke bare en pikk som finner veien i fitta? Man nyter jo hverandre og de egenskapene hver enkelt kan tilby regner jeg med? Det er klart man føler masse selv om det er sex med en fremmed fyr. Unnlater man å føle noe som helst skjønner jeg ikke poenget med den typen sex overhodet, men det er nå kanskje bare meg?

Si meg....Om du blir med han hjem...syntes du i samme slengen at det er helt ok å slenge dritt om møblene hans f.eks? Hva med å rakke ned på klærne han går i? Utale seg knivskarpt negativt om hårsveisen hans? Jeg tror ikke hverken du eller noen andre gjør det.....fordi du ikke ønsker å såre ham, SELV om han er en relativ fremmed kar ikke sant?

Hvorfor er det da helt ok å ditche fyren fordi man muligens finner en kroppsdel på han som man finner lite vakker eller innbydende? Jeg skjønner bare ikke logikken i tankegangen din. Når man først har blitt tent på en person og liker h*n bør man ha tatt ett klart valg om man ønsker sex eller ikke. Å vingle rundt og frem og tilbake og ikke bestemme seg er slikt barn gjør.

Hun oppførte seg ikke som en drittsekk. Hun sa hun ombestemte seg fordi hun ikke var over eksen. Overhode ikke slemt. Hun hadde vært drittsekk om hun var ærlig.

Og når det kommer til sex bestemmer man over egen kropp og har dermed rett til å ombestemme seg og si nei når som helst.

Endret av Maleficenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg være helt ærlig....ja jeg syntes det er svært overfladisk å plutselig ikke ha lyst på sex med en person man i utgangspunktet ville gjerne ha sex med, på grunn av noe så banalt som en "innsunken brystkasse eller et skjevt ribbein". Tror du ikke den mannen vet godt om "feilene" med kroppen sin? Det handler ikke bare om hva jeg tenner på men hvordan jeg behandler andre. Vi menn er ikke dumme vetu. Vi merker faktisk hva som ligger bak sånne unnskyldninger. Som sagt hadde jeg ikke hatt noe problem med at hun ombestemte seg i taxi på vei hjem til redet eller mens vi bare satt å småpratet før sexen kom igang.

Det ER helt greit å angre seg. Men det er tidspunktet og hvorfor man ombestemmer seg som jeg finner uspiselig.

Jeg håper virkelig denne karen var så "enkel" at han ikke tenkte mer over dette Og at det gikk bra :) Jeg hadde forsøkt å takle slikt med verdighet, men hadde garantert sittet igjen grublende og svært såret.....

Jeg skriver ikke dette for å disse Fayme heller...folk må gjøre det de ønsker for seg selv. Jeg bestemmer ikke over andres måte å gjøre ting på...jeg bare håper folk tenker igjennom potensielle konsekvenser av slikt.

Ser etter at jeg selv svarte ( er kvinne) at flere reagerer på det samme som meg. At man starter sexen for så og avslutte mitt i med en heller dårlig unnskyldning.

Dette synes jeg er veldig dårlig gjort, og det er lett å tenke seg til hvor såret denne mannen må ha blitt.

Han sitter garantert igjen i ettertid med en følelse av å ikke være bra nok,

Dette kan jo sette spor på noen tenker jeg, Jeg kan bare selv tenke hva jeg hadde følt i samme situasjon.

Anonymous poster hash: 5ba95...3fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Hun oppførte seg ikke som en drittsekk. Hun sa hun ombestemte seg fordi hun ikke var over eksen. Overhode ikke slemt. Hun hadde vært drittsekk om hun var ærlig.

Og når det kommer til sex bestemmer man over egen kropp og har dermed rett til å ombestemme seg og si nei når som helst.

Jeg har ikke sagt at hun var en drittsekk. Hun jeg startet denne debatten med syntes jeg løste det på en relativt fin måte og det har jeg sagt til henne. Det virker som det gikk bra med begge og godt er det. Jeg skriver ikke noe av dette imot henne og for å hetse henne ;)

Jeg gav et svar til miramis om mine tanker rundt denne problematikken på generell basis. Det er det jeg gir svar på nå......Det jeg sier her er ikke fakta...det er bare slik jeg tenker om saken.

Jeg kan bare svare slik jeg selv ville behandlet en kvinne under et ONS. Når jeg tenner på en dame og ønsker sex med henne er det så mye mye mer enn bare en trang og våt fitte jeg ønsker.....sex er en samhandling der to mennesker deltar for å gi hverandre nytelse.....den delen hører med selv om det er forpliktende eller uforpliktende sex spør du meg da.....Og da syntes jeg det er respektfullt og ta hensyn til at man ikke sårer eller ødelegger den andres selvtillit og følser fullstendig bare fordi JEG selv kanskje ikke får så mye utbytte av sexen som jeg hadde håpet. Da bør jeg være så voksen at jeg tar den problematikken med "avtennende kroppsdeler" på strak arm ;)

Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sagt at hun var en drittsekk. Hun jeg startet denne debatten med syntes jeg løste det på en relativt fin måte og det har jeg sagt til henne. Det virker som det gikk bra med begge og godt er det. Jeg skriver ikke noe av dette imot henne og for å hetse henne ;)

Jeg gav et svar til miramis om mine tanker rundt denne problematikken på generell basis. Det er det jeg gir svar på nå......Det jeg sier her er ikke fakta...det er bare slik jeg tenker om saken.

Jeg kan bare svare slik jeg selv ville behandlet en kvinne under et ONS. Når jeg tenner på en dame og ønsker sex med henne er det så mye mye mer enn bare en trang og våt fitte jeg ønsker.....sex er en samhandling der to mennesker deltar for å gi hverandre nytelse.....den delen hører med selv om det er forpliktende eller uforpliktende sex spør du meg da.....Og da syntes jeg det er respektfullt og ta hensyn til at man ikke sårer eller ødelegger den andres selvtillit og følser fullstendig bare fordi JEG selv kanskje ikke får så mye utbytte av sexen som jeg hadde håpet. Da bør jeg være så voksen at jeg tar den problematikken med "avtennende kroppsdeler" på strak arm ;)

Jeg tror deg ikke. Du hadde ikke ofret deg for å glede en annen seksuelt om du selv hadde totalt avsmak av tanken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Jeg tror deg ikke. Du hadde ikke ofret deg for å glede en annen seksuelt om du selv hadde totalt avsmak av tanken.

Å få og gi sexuell nytelse av/til en dame er ikke et offer i mine øyne. Om EN ting ved denne damen ikke er slik jeg helst ønsker meg, vil det alikevel være masse annet man kan kose seg med sammen. Hun har antagelig et flott ansikt..kanskje en djevelsk sexy rumpe? Kanksje hun er flink til å suge?

Hvem vet?

"Du hadde ikke ofret deg for å glede en annen seksuelt om du selv hadde totalt avsmak av tanken."

Det er vel her forskjellen på oss ligger. Jeg klarer ikke for mitt liv å få "TOTAL AVSMAK" for en flott kvinne jeg skulle til å ha sex med bare fordi hun har EN liten "feil" ved kroppen sin. Om dette var en person jeg var forelsket i eller om hun bare var et ONS spiller ingen rolle. Det ER en person man ligger med...enten man er forelsket eller ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å få og gi sexuell nytelse av/til en dame er ikke et offer i mine øyne. Om EN ting ved denne damen ikke er slik jeg helst ønsker meg, vil det alikevel være masse annet man kan kose seg med sammen. Hun har antagelig et flott ansikt..kanskje en djevelsk sexy rumpe? Kanksje hun er flink til å suge?

Hvem vet?

"Du hadde ikke ofret deg for å glede en annen seksuelt om du selv hadde totalt avsmak av tanken."

Det er vel her forskjellen på oss ligger. Jeg klarer ikke for mitt liv å få "TOTAL AVSMAK" for en flott kvinne jeg skulle til å ha sex med bare fordi hun har EN liten "feil" ved kroppen sin. Om dette var en person jeg var forelsket i eller om hun bare var et ONS spiller ingen rolle. Det ER en person man ligger med...enten man er forelsket eller ikke.

Hva om hun ikke er flott?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Hva om hun ikke er flott?

Om hun ikke var flott nok i mine øyne ville jeg aldri i verden flørtet og forsøkt å få henne med meg hjem for sex. Simple as that. Om jeg ønsker sex med en kvinne blir det avgjort svært lenge før jeg havner i sengen og klærne skal av. Jeg har iallefall gjort meg opp en klar mening om det før det går så langt.....men det virker som endel kvinner ikke tenker så over slike ting før "alvoret" er der og de nærmest ligger klare med sprikende ben......?

Mulig jeg er litt rar og uti åkeren med dette, men jeg ville bare ikke kastet ut en dame pga slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun ikke var flott nok i mine øyne ville jeg aldri i verden flørtet og forsøkt å få henne med meg hjem for sex. Simple as that. Om jeg ønsker sex med en kvinne blir det avgjort svært lenge før jeg havner i sengen og klærne skal av. Jeg har iallefall gjort meg opp en klar mening om det før det går så langt.....men det virker som endel kvinner ikke tenker så over slike ting før "alvoret" er der og de nærmest ligger klare med sprikende ben......?

Mulig jeg er litt rar og uti åkeren med dette, men jeg ville bare ikke kastet ut en dame pga slike ting.

Ølbriller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Han skjønte det ikke, og det var ikke det at han var stygg eller noe heller, men man har forskjellige preferanse, og han var bare ikke innenfor min.

Men han sa jo han forstod at jeg ikke kunne gjøre det når jeg ikke var klar til å gå videre ennå, så han ble ikke såret

Eneste muligheten jeg hadde til å svare deg var her, innlegget mitt ble slettet så fikk ikke sett svaret ditt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ei eks av meg som brukte som unnskyldning at jeg var for stor nedentil så hu mente hu ble veldig sår og fikk rift etter sexen selvom vi brukte glidemiddel. så det ble ikke mye sex der i gården, og når det først ble nå så var det bare sånne "au au au" stønn og kommentarer som "gjør deg ferdig a er du snill, gjort vondt" meh

Huff...trist å høre!Må føles litt sårt for deg.Kjipt av henne å skylde bare på deg,at det var pga størrelsen din.

Tipper den dama slet med egen sexlyst..mest sansynlig.Og når man ikke blir tilstrekkelig tennt og våt naturlig,så føles ikke sex behagelig uansett.Om du var middels stor eller liten..spiller ingen rolle.

Så jeg syns det der var en dårlig unskyldning.Har selv en elsker som er over snittet,og jeg er trang.Men tenner så godt på han at sex er aldri noe problem,så lenge jeg er våt og tennt nok.Blir aldri sår forde ha er stor.Så nei-det er nok hun,som sliter med egen sexlyst.Enkelte har liten apetitt på sex.Tipper hun var av den typen.

Så det der

Anonymous poster hash: edcc0...b27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun oppførte seg ikke som en drittsekk. Hun sa hun ombestemte seg fordi hun ikke var over eksen. Overhode ikke slemt. Hun hadde vært drittsekk om hun var ærlig.

Og når det kommer til sex bestemmer man over egen kropp og har dermed rett til å ombestemme seg og si nei når som helst.

Man skal ikke ha sex med andre,når man har sterke følelser for noen andre.

Da er man UTRO mot seg selv...og det gjør bare vondt verre,hvis det er kjærlighetssorg inni bildet etter brudd o.l Nei da er det bedre å vente til man blir skikkelig forelsket i en annen,og klarer å glemme...

Folk har følelser.Og når det ikke føles riktig å ha sex med andre.Så skal man ikke gjøre det.

Mange menn nekter også å ha sex med andre,hvis de er fortapt i ei dame de har følelser for.

Anonymous poster hash: edcc0...b27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal ikke ha sex med andre,når man har sterke følelser for noen andre.

Da er man UTRO mot seg selv...og det gjør bare vondt verre,hvis det er kjærlighetssorg inni bildet etter brudd o.l Nei da er det bedre å vente til man blir skikkelig forelsket i en annen,og klarer å glemme...

Folk har følelser.Og når det ikke føles riktig å ha sex med andre.Så skal man ikke gjøre det.

Mange menn nekter også å ha sex med andre,hvis de er fortapt i ei dame de har følelser for.

Anonymous poster hash: edcc0...b27

Utro mot seg selv? Nå har jeg hørt det og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...