Gå til innhold

unnskyldninger til ikke å ha sex.


Mendaså

Anbefalte innlegg

Hva er den verste unnskyldningen du har hatt/hørt til ikke å ha sex? Vi kommer alle med dem. Menn som kvinner, bare litt gøy å se hvor dårlige noen unnskyldninger kan være. Den latterligste jeg har var "jeg orker ikke nå" forat hun så stakk på trening like etter (som heller ikke var planlagt).. Unnskyldningenvar grei nok den om hun hadde forklart seg litt nærmere med å si at hun ikke hadde lyst akkurat idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Jeg føler meg som en oppløst gris nå, vil du ha sex med en gris eller?"

Hun kommer ofte med rare kommentarer, men viste ikke hva jeg skulle svare til den



Anonymous poster hash: 67ba0...b3f
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg føler meg som en oppløst gris nå, vil du ha sex med en gris eller?"

Hun kommer ofte med rare kommentarer, men viste ikke hva jeg skulle svare til den

Anonymous poster hash: 67ba0...b3f

Haha ja den var litt spesiell:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kan vi ikke finne på noe annet enn sex, kino foreksempel?"

Anonymous poster hash: 47dfa...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er den verste unnskyldningen du har hatt/hørt til ikke å ha sex? Vi kommer alle med dem. Menn som kvinner, bare litt gøy å se hvor dårlige noen unnskyldninger kan være. Den latterligste jeg har var "jeg orker ikke nå" forat hun så stakk på trening like etter (som heller ikke var planlagt).. Unnskyldningenvar grei nok den om hun hadde forklart seg litt nærmere med å si at hun ikke hadde lyst akkurat idag.

Er ikke såå stor forskjell på jeg orker ikke og jeg har ikke lyst...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kan vi ikke finne på noe annet enn sex, kino foreksempel?"

Anonymous poster hash: 47dfa...160

Syns den er grei nok. Kanskje vedkommende var lei av at alt bare skulle handle om sex hele tiden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer aldri med unnskyldninger om mannen er trent og har stor svamp! :wow:

Dog om jeg har en fra byen som jeg kjenner er liten så får jeg det plutselig travelt... Kan jo for eks. si at bestemora mi ligger for døden og vil si sine siste ord, eller at jeg har en livsfarlig sykdom og må legges inn tvert, eller kanskje at jeg fikk en sms om at det brenner jeg hos meg... Tror ikke de ville forstått noen ting, hehe. Er ganske utspekulert.... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer aldri med unnskyldninger om mannen er trent og har stor svamp! :wow:

Dog om jeg har en fra byen som jeg kjenner er liten så får jeg det plutselig travelt... Kan jo for eks. si at bestemora mi ligger for døden og vil si sine siste ord, eller at jeg har en livsfarlig sykdom og må legges inn tvert, eller kanskje at jeg fikk en sms om at det brenner jeg hos meg... Tror ikke de ville forstått noen ting, hehe. Er ganske utspekulert.... :lur:

Hva er en stor svamp for deg? Leste du du skrev en annen plass at du var 24 cm dyp, så det vil vel si at "alle" menn er for liten for deg da?:)

Anonymous poster hash: 3c519...02f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er en stor svamp for deg? Leste du du skrev en annen plass at du var 24 cm dyp, så det vil vel si at "alle" menn er for liten for deg da? :)

Anonymous poster hash: 3c519...02f

Hun eller han er et troll. Rett og slett hopp over alt hun sier.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun eller han er et troll. Rett og slett hopp over alt hun sier.

Ja har igrunn merket meg det jeg også.:)

Anonymous poster hash: 3c519...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble med en tvilsom type hjem fra byen, i altfor beruset tilstand. Halvveis ut i akten "kom jeg til meg selv" om jeg kan si det slik, og innså hvor idiotisk det hele var. Sa jeg måtte på do, sto på badet i noen minutter og tenkte ut en plan, før jeg gikk tilbake til rommet hans. "Du, jeg har fått mensen jeg.." sa jeg. Var jo fortsatt beruset så tenkte ikke over at han hadde vært ned på meg fem minutter tidligere, men la gå. Virket faktisk som han trodde på det, og ble rimelig skuffa :fnise: Blir flau av å tenke på det i ettertid.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er en stor svamp for deg? Leste du du skrev en annen plass at du var 24 cm dyp, så det vil vel si at "alle" menn er for liten for deg da? :)

Anonymous poster hash: 3c519...02f

Ja nettopp, så 24 cm ville vært helt passe spør du meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Kommer aldri med unnskyldninger om mannen er trent og har stor svamp! :wow:

Dog om jeg har en fra byen som jeg kjenner er liten så får jeg det plutselig travelt... Kan jo for eks. si at bestemora mi ligger for døden og vil si sine siste ord, eller at jeg har en livsfarlig sykdom og må legges inn tvert, eller kanskje at jeg fikk en sms om at det brenner jeg hos meg... Tror ikke de ville forstått noen ting, hehe. Er ganske utspekulert.... :lur:

Er dette en fiktiv profil? :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble med en tvilsom type hjem fra byen, i altfor beruset tilstand. Halvveis ut i akten "kom jeg til meg selv" om jeg kan si det slik, og innså hvor idiotisk det hele var. Sa jeg måtte på do, sto på badet i noen minutter og tenkte ut en plan, før jeg gikk tilbake til rommet hans. "Du, jeg har fått mensen jeg.." sa jeg. Var jo fortsatt beruset så tenkte ikke over at han hadde vært ned på meg fem minutter tidligere, men la gå. Virket faktisk som han trodde på det, og ble rimelig skuffa :fnise: Blir flau av å tenke på det i ettertid.

Hva skulle du gjort om han ikke brydde seg om at du hadde mensen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skulle du gjort om han ikke brydde seg om at du hadde mensen?

Sagt at jeg ikke var komfortabel med å ha sex med mensen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde brekt ankelen, og brukte den som unnskyldning i mangen mnd. Tilslutt forsto han at det var noe annet som var det egentlige problemet. Og han fikk ikke sex siste 6 mnd heller, før han ble en x.

Anonymous poster hash: 439fa...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja nettopp, så 24 cm ville vært helt passe spør du meg. :)

Hehe lykke til med letinga da...

Anonymous poster hash: 3c519...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke såå stor forskjell på jeg orker ikke og jeg har ikke lyst...

Forskjellen på ikke orke og ikke ville er som sort og hvit. "Jeg orker ikke" er på mannsspråk "jeg er sliten". Mens jeg vil ikke er "jeg føler ikke for det nå".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

. Var jo fortsatt beruset så tenkte ikke over at han hadde vært ned på meg fem minutter tidligere, men la gå. Virket faktisk som han trodde på det, og ble rimelig skuffa :fnise: Blir flau av å tenke på det i ettertid.

Mensen kommer gjerne plutselig. Har opplevd flere ganger å ha vanlig forspill, med oralsex, uten at det er noe der, også er pikken blodrød etter sameleiet rett etterpå.

Anonymous poster hash: 4886d...027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...