Gå til innhold

Cuckold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen her som praktiserer?

Erfaringer?

Jeg og min fru, etter mange år med grubling, spekulasjoner, fantasier etc......gikk til det skrittet i fjor å realisere drømmen.

Det har hittil vært vellykket, og vårt sexliv har aldri vært bedre. Vi har vært sammen i 15 år og har 3 barn.

I dag angrer vi på at vi var så skeptiske og redde.........og utsatte dette med minst 10 år.

Anonym poster: 46d69bddeb1031aba13c2c715f82e69c

Samboer levde i et cuckold forhold med sin tidligere ektemann. I dag lever hun med sin største "Bull" som er meg. Håpløs fyr, utdannet frisør, nå gift med ei lav styggfeit dame og der han nå er mer metroseksuell hver gang han er innom og henter ungen han tror er sin. Sykt.

Anonymous poster hash: 17335...2e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samboer levde i et cuckold forhold med sin tidligere ektemann. I dag lever hun med sin største "Bull" som er meg. Håpløs fyr, utdannet frisør, nå gift med ei lav styggfeit dame og der han nå er mer metroseksuell hver gang han er innom og henter ungen han tror er sin. Sykt.

Anonymous poster hash: 17335...2e0

Ja dette hang jo på greip??

Anonymous poster hash: b5f45...797

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som praktiserer?

Erfaringer?

Jeg og min fru, etter mange år med grubling, spekulasjoner, fantasier etc......gikk til det skrittet i fjor å realisere drømmen.

Det har hittil vært vellykket, og vårt sexliv har aldri vært bedre. Vi har vært sammen i 15 år og har 3 barn.

I dag angrer vi på at vi var så skeptiske og redde.........og utsatte dette med minst 10 år.

Anonym poster: 46d69bddeb1031aba13c2c715f82e69c Ja prøvde det for første gang nå i høst, hun og han fikk dra på gjesterommet først.Når jeg kom var de så vidt begynt,han var naken,hun stod der med trusa nedenfor baken når jeg kom inn.Syntes hun var kjempe sexy.Han råknullet henne mens jeg så på snart en times tid.Syntes det var kjenpe opphissende, men samtidig var jeg litt sjalu.Ble så kåt at jeg måtte ha sex med henne senere den natten og to ganger neste dag. Vi planlegger å gjøre det flere ganger men en ny mann. :wow:

Anonymous poster hash: 43ca7...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous poster hash: 43ca7...dbc

Mens jeg som ønsker omvendt scenario får bare dritt av damene her.

Anonymous poster hash: b5f45...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Her er en litt romantisk perfekt versjon av cuckold forhold:

xhamster.com/movies/3612359/i_love_my_hotwife_part_1.html

xhamster.com/movies/3612376/i_love_my_hotwife_part_2.html?embed=related

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som praktiserer?

Erfaringer?

Jeg og min fru, etter mange år med grubling, spekulasjoner, fantasier etc......gikk til det skrittet i fjor å realisere drømmen.

Det har hittil vært vellykket, og vårt sexliv har aldri vært bedre. Vi har vært sammen i 15 år og har 3 barn.

I dag angrer vi på at vi var så skeptiske og redde.........og utsatte dette med minst 10 år.

Anonym poster: 46d69bddeb1031aba13c2c715f82e69c

Jo da, vi finnes. :) Hvis du googler kvinneguiden og cuckold får du opp en god del treff. Bare å ta kontakt privat hvis dere har lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen her som praktiserer?

Erfaringer?

Jeg og min fru, etter mange år med grubling, spekulasjoner, fantasier etc......gikk til det skrittet i fjor å realisere drømmen.

Det har hittil vært vellykket, og vårt sexliv har aldri vært bedre. Vi har vært sammen i 15 år og har 3 barn.

I dag angrer vi på at vi var så skeptiske og redde.........og utsatte dette med minst 10 år.

Anonym poster: 46d69bddeb1031aba13c2c715f82e69c

Ja vi prøvde det for første gang nå i høst, syntes det var deilig å se en mann tilfredsstille henne. Men må innrømme at jeg kjente en snev av sjalusi også selv om det var opphissende. Men jeg er nok en cuckold ja. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk inn i et forhold med en jente som var i ferd med å avslutte en forlovelse. Hun lå med både ham og meg i en periode. Det var ikke noe jeg ble kåt av, tvert imot.

Men jeg kan tenne på tanken på min kone - som jeg møtte mange år senere - som ung jente med et aktivt seksualliv. Skulle gjerne vært der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en filmsnutt for en tid tilbake.

Der var det ei dame som sov og mannen filmet henne, så begynte kompisen til mannen ha sex med henne. Når kona så at det var kompisen var det helt ok, og de gjorde seg ferdig.

Dette var utrolig tennende.

Leter etter lignende, men alt jeg finner er uekte og elendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk er at menn som har cockoldfetish er at mennene tenner på å bli ydmyket. Har en kompis som har det, og han tenner på at dama sier noe sånt som: Knull meg med den lille pikken din, din skitne lille kuk osv.. Altså de tenner på tanken av de ikke er god nok for partneren, og at hun derfor må få ha en elsker til å tilfredsstille henne. De liker at hun er grådig og får bestemme at hun fortjener en som kan pule henne bedre. Kompisen min har ikke så liten penis, men han sa at han ønsket den var mindre sånn at han følte seg enda mindre ut i henne osv. Er ofte det at de tenner på å bli ydmyket som er greia.:)

Anonymous poster hash: fcf2b...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...