Gå til innhold

Cuckold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen her som praktiserer?

Erfaringer?

Jeg og min fru, etter mange år med grubling, spekulasjoner, fantasier etc......gikk til det skrittet i fjor å realisere drømmen.

Det har hittil vært vellykket, og vårt sexliv har aldri vært bedre. Vi har vært sammen i 15 år og har 3 barn.

I dag angrer vi på at vi var så skeptiske og redde.........og utsatte dette med minst 10 år.

Anonym poster: 46d69bddeb1031aba13c2c715f82e69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøvde det med min eks. Mitt syn på han ble så ødelagt at forholdet vårt gikk dukken.

Anonym poster: a5cc1950caf2dddb9954625f395340e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kone ville nok oppfatte et slikt forslag som et klart og ødeleggende tegn på at jeg ikke elsker henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nils-Per

En ex av meg holdt litt på med en annen helt i startfasen, før hun visste hva hun ville. Jeg var veldig forelska så det gjorde litt vondt, men samtidig blei jeg også veldig tent av det og fikk ekstra lyst på henne.

Kan godt se for meg at det hadde vært noe jeg ville hatt glede av i et forhold hvor begge er veldig trygge på kjærligheten til hverandre, at det er noe som kunne ha spicet ting opp når sex'en begynner å bli litt for hverdagslig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Fungerer dette virkelig i et forhold?



Anonymous poster hash: e6633...346
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At damen du er sammen med ligger med andre gutter mens man er sammen. Noen erfaring?



Anonymous poster hash: e6633...346
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At damen du er sammen med ligger med andre gutter mens man er sammen. Noen erfaring?

Anonymous poster hash: e6633...346

Jeg klarer ikke helt se hva som er tennene med å vite at dama har sex med en annen mann.

Men blir nysgjerrig på hva dere som liker det syns er så tennene med dette ? :)

Anonymous poster hash: 3c6c4...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det bare :) Har du ikke noe kinky greier så er jo det greit, men folk er forskjellig:)



Anonymous poster hash: e6633...346
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det bare :) Har du ikke noe kinky greier så er jo det greit, men folk er forskjellig:)

Anonymous poster hash: e6633...346

Nei tror du misforstår . Mente ikke frekt, blir bare nysgjerrig syns det er intersant og tenne på så forskjellige ting :) så bare lurer hva som er tennene med det ? Er det at man tenner på å bli ydmyket av dama ved at hun forteller om sex opplevelsene med en annen mann ? Eller er det tennene at en annen kuk har vært inni henne og du tenner litt på mannen ? Syns bare det er interessant :) dømmer på ingen måte. For all del folk må få lov til og tenne på hva de vil :)

Anonymous poster hash: 3c6c4...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki. Nei, det er vel at dama er skikkelig horete og da trenger man vel noe mer enn at dem kler seg sånn. :D Men lurte på om noen hadde erfaring på denne måten om forholdet fortsatt fungerer etter sånt :) Skjønner at folk syns det er rart.



Anonymous poster hash: e6633...346
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki. Nei, det er vel at dama er skikkelig horete og da trenger man vel noe mer enn at dem kler seg sånn. :D Men lurte på om noen hadde erfaring på denne måten om forholdet fortsatt fungerer etter sånt :) Skjønner at folk syns det er rart.

Anonymous poster hash: e6633...346

Ok. Da fikk jeg svar på spm mitt . Takk :)

Anonymous poster hash: 3c6c4...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok. Da fikk jeg svar på spm mitt . Takk :)

Anonymous poster hash: 3c6c4...8cc

Det kan også komme av å tenne på å bli dominert (som jo er svært vanlig) - og hva er vel mer "nedverdigende" enn å la (eller se på) sin store kjærlighet ha sex med andre?

Anonymous poster hash: 5e64a...b45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan også komme av å tenne på å bli dominert (som jo er svært vanlig) - og hva er vel mer "nedverdigende" enn å la (eller se på) sin store kjærlighet ha sex med andre?

Anonymous poster hash: 5e64a...b45

Du er absolutt inne på noe der også. Ikke tenkt på det.

Anonymous poster hash: e6633...346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som praktiserer?

Erfaringer?

Jeg og min fru, etter mange år med grubling, spekulasjoner, fantasier etc......gikk til det skrittet i fjor å realisere drømmen.

Det har hittil vært vellykket, og vårt sexliv har aldri vært bedre. Vi har vært sammen i 15 år og har 3 barn.

I dag angrer vi på at vi var så skeptiske og redde.........og utsatte dette med minst 10 år.

Anonym poster:

46d69bddeb1031aba13c2c715f82e69c

Kunne tenkt meg omvendt jeg. Hadde vært digg om dama så på mens jeg knullet en annen.

Anonymous poster hash: b5f45...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Coolaid

Vi er jo ulike mennesker med ulike tenningsmønstre. Helt naturlig at en del mennesker også liker cuckolding.

Vanligvis er dette beskrevet slik at mannen opplever tenning på at han har en "utro" kone, enten med mannen tilstede, ser på, delaktiv, eller blir fortalt om "affæren" eller møte når hun kommer tilbake. Det er mange versjoner av dette, som regel er mannen involvert på en eller annen måte. Jeg tenker at dette også kan handle litt om psykisk dominans også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok inne på noe. Men fortsatt ingen med erfaring på dette? Veldig unormalt skjønner jeg :D



Anonymous poster hash: e6633...346
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Du er nok inne på noe. Men fortsatt ingen med erfaring på dette? Veldig unormalt skjønner jeg :D

Anonymous poster hash: e6633...346

Unormalt og unormalt... det er nok mange som har fantasier om dette, og veldig få som tør å leve det ut vil jeg tro. Fantasier fungerer ofte best om de forblir fantasier. Det går jo an å dele fantasiene med en partner og oppleve mye deilig sammen, uten at man trenger å realisere dem ? Da blir det trygge fort truende og usikkert for et forhold. Tenker jeg ihvertfall......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan forstå at dette kan være tennende, ihvertfall på papiret. Men jeg hadde neppe klart å dele det intime med noen jeg ikke ser en fremtid sammen med, og det ville jeg også forlangt av min partner. Men når er vel alle forskjellige på hva man ønsker og vil ha. Så lenge det ikke ødelegger eller skaper trøbbel for tryggheten og tilliten i forholdet, så kan jeg ikke se at det er noe galt.



Anonymous poster hash: 0b581...e9e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...