Gå til innhold

Rensing av kroppen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har tenkt å prøve meg på å rense kroppen innvendig. Har søkt litt rundt på internett og funne utrolig mange produkter som kan hjelpe meg. Men jeg aner ikke hva jeg skal velge, og skulle gjerne fått litt anbefalinger fra dere om de ulike produktene som finnes ? Jeg vil helst ikke prøve c24 , for hørt at det smaker utrolig stygt. Så har dere noen anbefalinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På Life og Sunkost har dem en del å velge mellom. Spør der. :-) Personlig har jeg kun renset kroppen en gang og du må vite at de første dagene kan magen være litt løs. Men det går fort over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste måten å rense kroppen på er med sunt kosthold: bort med sukker, hvete og andre raffinerte karbohydrater, og pøs på med friske grønnsaker.

Det finnes mange produkter for rensing, om du vil rense blod, nyrer, lever, tarm, sopper/parasitter osv.

Jeg ville oppsøkt en dyktig naturterapeut som veileder deg og følger opp i forhold til hva du trenger.

NB. Husk å tilføre kroppen gode bakterier etter rensekur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Hvis du faktisk er ute etter å rense kroppen og ikke ''kickstarte'' noe som veldig mange, anbefaler jeg chlorella. Googl og les, fantastisk alge, men de norske prisene er ekstreme. Lønner seg å handle fra utlandet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom leveren din ikke er ute av funksjon, så kan du spare pengene. Å "rense" kroppen på den måten er bare svada.

:enig:

Vel, jeg har bechterew og ble p[ grunn av det stivere og stivere i kroppen. I sommer tok jeg en svaert grundig detox pa et ayurvedisk sted i India. En av effektene av i hvert fall visse typer detox skal vaere at man blir mykere. Resultatet for meg var at jeg ble myk som smoer i forhold til hva jeg var, denne effekten har holdt seg.

Mye av det nye innen detox tror jeg ofte er tvilsomt. Jeg ville i stoerst mulig grad holdt meg til klassiske detox behandlinger mannen finner innen indisk og kinesisk medisin i den grad det der mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten har jeg faat mye ut av supergreens some en renselse ikke bare som et tilskudd og som syrebalanserende middel. Men det er noe man bruker pa lang sikt ikke bare for en kort kur.

Best detoxen du kan gjore er imidlertid a begynne a gjore yoga eller qigong gjevnlig. Laer deg de fem tibetanere (en spesiell yogasekvens) og gjor dem en til to ganger om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Hvis du faktisk er ute etter å rense kroppen og ikke ''kickstarte'' noe som veldig mange, anbefaler jeg chlorella. Googl og les, fantastisk alge, men de norske prisene er ekstreme. Lønner seg å handle fra utlandet...

Jeg hadde god erfaring med chlorella, brukte det som kosttilskudd/rens. Men dette renser i hovedsak tarmen, og ikke nyrer, lever eller blod.

TS, hva er årsaken til at du ønsker rens, er det sykdom eller bare et anfall av sunnhet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mubba_*
Jeg hadde god erfaring med chlorella, brukte det som kosttilskudd/rens. Men dette renser i hovedsak tarmen, og ikke nyrer, lever eller blod.

TS, hva er årsaken til at du ønsker rens, er det sykdom eller bare et anfall av sunnhet? :)

Må si meg dypt uenig i det du skriver her. Chlorella er kjent for å fjerne tungmetaller og miljøgifter, bla. blitt brukt for å fjerne kvikksølv hos kvikksølvforgitede mennesker. Chlorella renser også blodet, nyrene, leveren og tarmen.

Men som du skriver om tarmen så hjelper chlorellaen i tillegg til sunn tarmflora og bedrer derfor fordøyelsen..Det kan jeg skrive under på=)

Ellers om noen er interessert er det masse bra og nyttig informasjon på yaeyama.no og yogasenteret.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg dypt uenig i det du skriver her. Chlorella er kjent for å fjerne tungmetaller og miljøgifter, bla. blitt brukt for å fjerne kvikksølv hos kvikksølvforgitede mennesker. Chlorella renser også blodet, nyrene, leveren og tarmen.

Etter min erfaring kommer chlorella til kort ved rens av blod, nyrer og lever, men chlorella er utvilsomt et bra produkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...