Gå til innhold

Hva synes dere om menn som bruker parfyme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alt sånt inneholder en hel del skadelige stoffer.

Ikke alt. Hvis man leser litt om det, kan man helt fint finne parfymer og deoer som ikke inneholder aluminium og sånt dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Badabing

Trodde det var ganske vanlig å bruke det, jeg. Man trenger jo ikke å ha på så mye at det henger igjen lukt etter at du har forlatt rommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alt. Hvis man leser litt om det, kan man helt fint finne parfymer og deoer som ikke inneholder aluminium og sånt dritt.

Mulig, men det er ikke lett å finne noe uten alle disse skadelige stoffene.

Forhåpentligvis går utviklingen i riktig retning, men det går ikke fort!

Og hva kvinner egentlig gnir inn i huden tør jeg ikke tenke på engang.

Tilogmed klærne er jo fulle av skadelige stoffer. Hurra!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes go'lukt er godt, og er veldig glad mannen bruker det.

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er litt av problemet også, alle parfymene jeg har hatt spruter en skikkelig dæsh selv om jeg bare trykker litt forsiktig på den. Et lite trykk gjør jo at både meg, klærene, og hele badet lukter tydelig resten av kvelden. Er jo umulig å få ut bare litt. :(

Anonym poster: 2cc312cee0fb4d023bc90ed328610dd4

Om du er plaga med at det kommer for mye ut, spray på en papir eller bomulls dott, og stryk det så på huden. Mange som gjør det. Andre sprayer ut i luften og går gjennom parfyme-skyen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

Før syntes jeg det helt ærlig var turn-off. Personlig syntes jeg det var ekkelt at menn luktet parfyme :P Spesielt om det var sånn "standard" manne-parfyme. Æsj. :riste:

Men en kompis av venninnen min jeg møtte på byen for noen kvelder siden, luktet svært godt. Jeg ble overrasket over at jeg syntes han luktet godt, for han brukte parfyme. Haha.

Kan si jeg foretrekker "lukt-frie" menn best, men hvis parfymen er "god" så er det vel greit. :closedeyes:

Endret av Magnifique
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme regel gjelder for manneparfymebruk som for kvinneparfymebruk: det skal ikke luktes av andre enn de som har nesa helt inntil huden din.

Selv er jeg allergisk mot det meste av parfymer, så det er en heftig turn-off. Sikkert også turn-off for den det gjelder at plutselig snørrer jeg utover vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Elsker mannlig parfymelukt (men skal selvsagt ikke henge igjen i rommet). Produkter som inneholder parfyme holder jeg meg unna (bruker parfymefri såpe, shampoo, vaskepulver osv) Eneste parfymen jeg bruker er ren parfyme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Om en mann lukter godt, er det et ekstra pluss! Men ikke om han stinker parfyme.

Jeg er kvinne da, men en av mine parfymer (escada - absolutely me) er sånn at det ikke lukter for mye selv omjeg spruter rett på huden.

Endret av avocadoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er digg når mannen bruker litt parfyme(manneparfyme), det lukter så godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes en god del herreparfymer lukter kjempegodt, men jeg har bedt min utkårede om å ikke bruke det. Delvis fordi jeg synes han lukter så godt naturlig og delvis fordi jeg synes han lukter kjent og trygt uten den.

Andre menn må for min del bare bruke parfyme, synes det bare er godt med ett lite hint av parfyme på fremmede menn. Lukter liksom litt fresht når de passerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, parfyme på menn kan være veldig turn-on!

Men menn som derimot har badet seg selv i parfyme før de går ut døra, er virkelig turn-off!

Endret av Dreamdrops
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en mann treffer på duften, jeg blir litt betatt bare fordi han lukter digg.

Her er mine favoritter for tiden... :hjertesmil: :hjertesmil: :hjertesmil:

usa-on-sale-232399-Free-Shipping-Lowest-price-BLEU-DE-Men-Perfume-100ml-3-4-OZ-EAU-DE-TOILETTE-perfumes.jpg

davidoff-davidoff-cool-water-small-43133.jpg

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...