Gå til innhold

bryllup i Italia


Gjest gifteklar

Anbefalte innlegg

Gjest gifteklar

Vi vurderer å gifte oss i Italia, og trenger litt hjelp. Har noen erfaring med downhill travel, brudepikene eller andre byrå som kan hjelpe oss? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tiny i.i.

Vi vurderte også Italia, men slo det nettopp fra oss. Ambassaden i Roma har fullt (vi vil gjøre det i år) og å gifte seg andre steder (kirker o.l. i Italia koster visstnok fra 10.000-20.000 for en vielse! :o

Nå blir det Kairo på oss i stedet. :P

Beklager avsporing, jeg kan ikke hjelpe deg.

Forresten skrev jeg en henvendelse til brudepikene for en stund siden, men har ikke fått noe svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vurderte Italia og Roma i fjor, en svensk dame kunne hjelpe oss med all planlegging, bestille frisør, skyss(hest og kjerre), resaurant til etterpå etc, tror hun tok 4000-4500 kroner for alt inkludert papirarbeid og vielsen som skulle foregå i en gammel kirkeruin som var bygd om til vielseshall. Syns selv at det hørtes både romantisk, ikke så veldig dyrt og lettvindt ut.

Men vi valgte et annet alternativ og jeg husker desverre ikke navnet på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
Gjest Gjest_Andrea_*

Hei

Vi har giftet oss i Roma og brukte www.italienskebryllup.com

De er norske i Roma og hjelper til med alt man trenger i forbindelse med bryllupet.

De var også de billigste vi kontaktet !

Vi hadde noen romantiske dager i Roma og kan anbefales til andre på det sterkeste !!

Italienske Bryllup arrangerer bryllup i hele Italia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Imsdal
Vi vurderer å gifte oss i Italia, og trenger litt hjelp. Har noen erfaring med downhill travel, brudepikene eller andre byrå som kan hjelpe oss? :)

*abonnere*

Kan ikke tenke meg noe mer romantisk enn å gifte seg på et vingård eller slott i toscana! Bare invitere med den nærmeste familien og forlovere, spise deilig italiensk mat og vin :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Imsdal
Hei

Vi har giftet oss i Roma og brukte www.italienskebryllup.com

De er norske i Roma og hjelper til med alt man trenger i forbindelse med bryllupet.

De var også de billigste vi kontaktet !

Vi hadde noen romantiske dager i Roma og kan anbefales til andre på det sterkeste !!

Italienske Bryllup arrangerer bryllup i hele Italia.

Kan jeg spørre hva dere betalte og hva som var inkludert? Flyreiser, mat, gjester, drikke, frisør, osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trimjenta
Vi vurderer å gifte oss i Italia, og trenger litt hjelp. Har noen erfaring med downhill travel, brudepikene eller andre byrå som kan hjelpe oss? :)

Hei :)

Jeg har forelsket meg helt i denne www.bryllupiroma.no

Ta en titt der inne, herregud så romantisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Heidi_*

Hei :)

Jeg har forelsket meg helt i denne www.bryllupiroma.no

Ta en titt der inne, herregud så romantisk :)

Hei, Vi skal gifte oss i Roma, hage bryllup. Det skal bli så utrolig romantisk .... !!!

Vi har bestillt alt gjennom Camilla Egge Møller, som driver www.italienskebryllup.com i Roma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_bruden_*

Hei, vi har brukt downhill travel, ikke bruk dem, de er trege og har svært dårlig service. De gav oss flere bekymringer enn godt er, nesten bedre å prøve å fikse selv eller velge et annet byrå... Hadde jeg visst dette på forhånd, ville jeg aldri valgt dem. Vi fikk ikke svar på spørsmål, de gadd ikke sende prislister, og vi mått mase for å få ting i gang. Veldig kjedelig når vi hadde håpet å betale oss fra organiseringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hei, vi har brukt downhill travel, ikke bruk dem, de er trege og har svært dårlig service. De gav oss flere bekymringer enn godt er, nesten bedre å prøve å fikse selv eller velge et annet byrå... Hadde jeg visst dette på forhånd, ville jeg aldri valgt dem. Vi fikk ikke svar på spørsmål, de gadd ikke sende prislister, og vi mått mase for å få ting i gang. Veldig kjedelig når vi hadde håpet å betale oss fra organiseringen.

Vi giftet oss i Italia ifjor og var i kontakt med Downhill. Vi fikk akkurat samme behandling og ga jobben til noen andre !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Gjest_Heidi_*
Vi vurderer å gifte oss i Italia, og trenger litt hjelp. Har noen erfaring med downhill travel, brudepikene eller andre byrå som kan hjelpe oss? :)

Hei.

Vi giftet oss i Italia i juni 2008 og reiste med Downhill Travel som organiserte alt fra a-å for oss. Vi har aldrig opplevd maken til god service så jeg skjønner ikke helt hvem som har skrevet innlegg tidligere.Vi fikk navn og tlf nummer til gjester som hadde brukt dem før og som hadde sagt ja til å dele sine erfaringer med nye gjester. Etter at vi hadde snakket med 2 av de tidligere brudeparene hadde vi ingen tvil og dette har vi aldrig angret på. UTROLIG service, gode priser, de har kontor i Norge og Italia så de er på plass på stedet hele tiden. De fulgte oss opp dagen før vielsen når vi skrev under papirer og de var der fra tidlig morgen til sen kveld på bryllups dagen vår. Uten dem hadde vi ikke hatt denne flotte opplevelsen. Jeg tror det beste dere kan gjøre er å kontakte dem direkte og kanskje be om en referanse slik at dere får høre med egne ord fra deres kunder.www.downhilltravel.no er hjemmesiden deres.

Har aldrig snakket med andre firma som kjenner til sine produkter så godt som disse folka her.

Hilsen

Heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Hei.

Vi giftet oss i Italia i juni 2008 og reiste med Downhill Travel som organiserte alt fra a-å for oss. Vi har aldrig opplevd maken til god service så jeg skjønner ikke helt hvem som har skrevet innlegg tidligere.Vi fikk navn og tlf nummer til gjester som hadde brukt dem før og som hadde sagt ja til å dele sine erfaringer med nye gjester. Etter at vi hadde snakket med 2 av de tidligere brudeparene hadde vi ingen tvil og dette har vi aldrig angret på. UTROLIG service, gode priser, de har kontor i Norge og Italia så de er på plass på stedet hele tiden. De fulgte oss opp dagen før vielsen når vi skrev under papirer og de var der fra tidlig morgen til sen kveld på bryllups dagen vår. Uten dem hadde vi ikke hatt denne flotte opplevelsen. Jeg tror det beste dere kan gjøre er å kontakte dem direkte og kanskje be om en referanse slik at dere får høre med egne ord fra deres kunder.www.downhilltravel.no er hjemmesiden deres.

Har aldrig snakket med andre firma som kjenner til sine produkter så godt som disse folka her.

Hilsen

Heidi

Hei

Jeg vurdere å bruke downhill travel. Hvor i italia hadde dere bryllup? Kan jeg spørre hvor mye dere betalte for et slikt bryllup.?

- perle 84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Jeg har bare hørt positive ting om henne, og plutselig kommer det 2 som er misfornøyde i dette innlegget med 2 minutters mellomrom?? Syns det er litt merkelig men..

Jeg har også veldig dårlige erfaringer med Italienske Bryllup. Hun skulle hjelpe meg med planleggingen, men er nå byttet ut. Helt håpløst; Treg, dårlige og dyre løsninger og liten forståelse for hva vi ønsker for dagen vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Vilde_*

Jeg tror det viktigste er at vi selv som bruder / brudepar finner ut av hva vil egentlig vil.

Slik jeg ser det finnes det utallige muligheter i Italia og det er lett å blir forvirret.

Bryllupsplanleggere skal gi oss en hånd på veien ved å vise oss hva som er mulig.

Vi har bare positiv tilbakemelding på italienske Bryllup, jeg synes også vi som brudepar har vært veldig flinke og bevist på hva vi ønsker og det er ikke å komme bort ifra at det koster med bryllup.

Kanskje dere har fått for mange forslag eller dere rett og slett ikke vet hva dere vil ha ?

Jeg snakket med flere brudepar som har gifte seg med italienske bryllup tidligere, tror det er viktig å høre hva de har å si som har giftet seg og ikke bare de i start fasen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei :)

Jeg har forelsket meg helt i denne www.bryllupiroma.no

Ta en titt der inne, herregud så romantisk :)

Disse brukte vi, giftet oss på vingården. Supert sted, hyggelige mennesker og god hjelp. Ingenting å utsette på servicen. Maten var i forhold til mengden, svært rimelig (og god)!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...