Gå til innhold

Hjelp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg har startet livsstilendringa mi å jobber meg frem om et sunnere og lettere liv.

Men nå sitter jeg her på jobb å har craving... Serverte nettopp blåbærmuffins og safarikjeks til beboerne. Jeg rørte ingenting, ikke en smule. Hadde utrolig lyst på, men motsto.

Men det jeg nå sitter å har lyst på er grovt risstet brød med smør og hvitost.

I følge myfitnettpal har jeg enda 900 kcal igjen jeg kan spise..

Hvis jeg spiser to brødskiver før jeg går hjem i kveld, vil det ødelegge slankinga mi?

Har ikkje rørt brus eller godis siden jeg startet på torsdag..

Anonymous poster hash: 1a210...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva har du tenkt å bruke de 900 kaloriene på? Hvis du skal spise middag vil mesteparten av dem gå med, men hvis du bare spiser to brødskiver vil du fort spise for lite i dag. Hvis du lager deg en middag som er svært lav i kalorier kan du få plass til begge deler.



Anonymous poster hash: b0543...973
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede spist middag. Sparer ikke de 900 til noe egentlig. Vil bare ikke spise noe usunt

Anonymous poster hash: 1a210...503

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede spist middag. Sparer ikke de 900 til noe egentlig. Vil bare ikke spise noe usunt

Anonymous poster hash: 1a210...503

Så det er to spørsmål, egentlig. 1. Hva skal du bruke de 900 kaloriene på?, 2. hva er sunt? Tenk på det som at du trenger næring og brensel til kroppen din som får kroppen til å være sterk og frisk. Isolert sett er grove brødskiver med litt smør og litt ost helt grei mat, med mindre du har allergier eller følger en eller annen diett. 900 kalorier med brød, smør og ost vil fort være i overkant av det du bør få i deg, for det blir mye karbohydrater og fett totalt. Men du bør absolutt spise alle kaloriene i kaloribudsjettet ditt

Anonymous poster hash: b0543...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er usunt er at du ikke spiser alle kaloriene dine. Spis brødskiver med god samvittighet

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er to spørsmål, egentlig. 1. Hva skal du bruke de 900 kaloriene på?, 2. hva er sunt? Tenk på det som at du trenger næring og brensel til kroppen din som får kroppen til å være sterk og frisk. Isolert sett er grove brødskiver med litt smør og litt ost helt grei mat, med mindre du har allergier eller følger en eller annen diett. 900 kalorier med brød, smør og ost vil fort være i overkant av det du bør få i deg, for det blir mye karbohydrater og fett totalt. Men du bør absolutt spise alle kaloriene i kaloribudsjettet ditt

Anonymous poster hash: b0543...973

Da skal jeg lage meg to brødskiver 😊

Resten av kaloriene skal jeg bruke på noe sunnere når jeg kommer hjem 😊

Tusen takk for svar

Anonymous poster hash: 1a210...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...