Gå til innhold

Kommer huden til å stramme seg opp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De siste to månedene har jeg gått ned 6 kg (fra 65 til 59). Jeg er generelt sett fornøyd med hvordan kroppen min nå ser ut og føler at jeg har funnet den vekten jeg ønsker å ha. Det er derimot en ting jeg er litt misfornøyd med og det er puppene. Jeg har gått fra å ha en C-cup til å nå ha en B-cup, og det er egentlig greit nok hadde der ikke vært for at huden er ganske løs. Det virker ikke som om huden har trukket seg tilbake, for brystene henger litt. Kommer dette til å endre seg etter hvert? Og hvis ikke, er det noe jeg selv kan gjøre for å stramme huden og få brystene til å se litt fyldigere ut?

Anonymous poster hash: 12918...d37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulere med en vektnedgang som du er fornøyd med:) Jeg har hørt om folk som har gått ned et titalls kilo, der huden normaliseres etter en stund. Tror nok at den vil stramme seg opp igjen etter relativt kort tid.

 

For å få brystene til å virke strammere: Dette høres litt banalt ut, men holdningen er viktig. Altså rette seg opp i ryggen. Du kan også trene brystmuskulaturen bak brystene, slik at brystene virker fastere.

 

 

 

 



Anonymous poster hash: 5011f...4f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...