Gå til innhold

Idrett


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan noen noen komme med forslag for idretter og drive med for en 18 åring som ikke er ballsport

Anonymous poster hash: 39fa0...f0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Uchiha Madbrah

MMA, boksing og crossfit er tre forskjellige idrett som øker muskelmassen, er utrolige gode for å gå ned i vekt, og for å komme i god form. Finnes utrolig mange idrett som du kan drive med. Ta en søk på Google, også leser du deg opp på hva som virker interessant for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å supplere listen til madara93: Turn, vektløfting, styrkeløft, friidrett, lengdeløp, sykling, langrennski, alpinski/snowboard, topptur/freeride, svømming, orientering.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke for gammel til å begynne på noe da?

Mange begynner på idretter mens de er unge

Anonymous poster hash: 39fa0...f0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke for gammel til å begynne på noe da?

Mange begynner på idretter mens de er unge

Anonymous poster hash: 39fa0...f0b

 

Nei. Du er ikke for gammel. Mange starter med idrett når de er over 20. De blir kanskje ikke verdens beste, men det er vel kanskje ikke målet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klatring er det mange som liker.



Anonymous poster hash: 88257...149
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klatring er gøy og mange voksne som gjør

En eller annen kampsport kan jo være moro, selv trener jeg capoiera(brasiliansk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kampsport og utholdenhetsidretter (sykling,løping,roing mm) er noe du kan begynne på i din alder og samtidig kunne gjøre det veldig bra i (kommer an på gener og motivasjon). Du kan også gjøre det bra innen enkelte tekniske idretter som fekting, klatring, rifle-, pistol- og bueskyting. 

 

De fleste stedene hvor man driver med kampsport er det et veldig godt miljø, spesielt i de østlige stilartene. Du kan dra på prøvetimer de fleste stedene (gratis). 

Endret av Personenmeg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rifleskyting, ridning, kettlebell,dansing,judo,triathlon,surfing.

Mye du kan starte med i voksen alder. Jeg startet med rifleskyting da jeg var i 20 åra. 2 år senere var jeg top 10 i min klasse i norge. Det er tyngre enn folk tror. Men supergøy og fått venner over hele landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rifleskyting, ridning, kettlebell,dansing,judo,triathlon,surfing.

Mye du kan starte med i voksen alder. Jeg startet med rifleskyting da jeg var i 20 åra. 2 år senere var jeg top 10 i min klasse i norge. Det er tyngre enn folk tror. Men supergøy og fått venner over hele landet.

 

Truffet nye venner :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Truffet nye venner :P

 

Jeg tror du skjøt gullfuglen med den kommentaren...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Truffet nye venner :P

Hehehe.. Nei så dårlig er jeg ikke til å skyte 😂

Nei det nærmeste må være tyske bærplukkere. De greide å overse 40 mann som skyter, flagg, lukket område og blinker. Fatter ikke at det er mulig, høres jo ut som tredje verdenskrig😂

Alltid en som følger med så det ble stanset med en gang de så en antydning til en rød jakke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har gått på klatring, men sluttetfordi jeg fikk krystallsyken. Jeg var i en ungdomsklubb som klatret men hadde ikke brattekort. Problemet nå er at ingen av mine venner klatrer og man må jo være to

Anonymous poster hash: 39fa0...f0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...