Gå til innhold

En miljøvennlig tråd.


miaw

Anbefalte innlegg

Etterlyser en miljøvennlig tråd. Her er alt som har med miljø diskuteres. Det kan være alt fra miljøpolitikk, hva vi spiser, været, klær, inspirerende bøker eller filmer, ja kort sagt alt, så lenge det handler om miljø, natur og klima. Tips til hvordan man kan bli mer miljøvennlige, og nyttige lenker.

Endret av miaw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte nettopp jeg skulle opprette en tråd om miljø, men her var det en :)
Jeg vil si at jeg er litt bekymret for utviklingen her i vesten. Og grådigheten på folk irriterer meg. Og det er sørgelig, å se hvor mye mat vi har tilgang på, men som vi bare kaster. jeg jobber selv i servicebransjen, der det serveres en del mat..og jeg blir en smule irritert, når jeg ser godt voksne mennesker som setter igjen nesten hele tallerknen, for ikke å snakke om all maten som ellers kastes, fordi den ikke blir kjøpt. og man har ikke engang lov til å ta det som blir igjen..mulig pga økonmisk tap?! :S
All mat i butikken som kastes fordi det går ut på dato også..da tenker jeg på de i afrika osv..som sulter ihjel. Det er faktisk nesten så jeg skammer meg over å være norsk..vi er så bortskjemte at det blir flaut! jeg vil selv ikke si at jeg er av verstingene, da jeg ikke tar mer enn jeg trenger..men det er nok av de som tar mer enn de trenger, for å "sikre seg". og sånt irriterer meg, særlig når det er voksne mennesker. En dag er jeg redd at Norge og mulig mer av vesten, kan få smake sin egen medisin :/



Anonymous poster hash: bc010...729
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg er veganer og det er jo veldig bra for miljøet da kjøttproduksjonen forurenser mye, på flere måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...