Gå til innhold

Treningsdagboken til Kadust


KaDust

Anbefalte innlegg

Haha. :hoppendeglad: Jeg fant programmet nå nylig, så ser på det hver morgen på TLC (kvelden før dersom jeg ikke er hjemme om morran). Kjæresten blir jo helt :roll: og erter meg for at jeg liker store kjoler. Vel, daaa'ah! JEG ER JENTE. :fnise:

Haha! Der er nok jeg heldigere, for kjæresten min er også jente - det betyr dobbelt så mange brudekjoler i bryllupet! Aaah! :biggrin::daane: Win-win situation.

Masse tøying FØR trening? :klo: Det har jeg aldri hørt om før... Hørtes litt skummelt ut at treneren er så streng! Er jo ikke bra å tøye mer enn smertegrensa heller...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååhh, haha så heldig da! Kjærsten min er mest interessert i kjoler hvis de er på meg, for han elsker det når jeg er jentete. :sjenert:

Man skal helst ikke tøye samme dag som man har trent styrke, eller trent generelt for muskelfibrene har allerede da blitt dratt nok fra hverandre. Tøyer vi i tillegg da så vil restitusjon ta lengre tid. Men tøying er lurt likevel, bare en annen dag! For det senker sjansen for skader og strekk.

Tøyinga var behagelig og musklene mine er mye mer avslappet nå kjenner jeg. Men ehhh.

Dagens trening: SEX.

Ehh ja. Det ble ikke noe jogging idag gitt, for mannen bærte meg ut på soverommet etter at jeg hadde sovnet på den deilige varme kroppen hans. :hjerte: Så da skjedde det ting. Og jeg klarer ikke trene etter sex for blir så mør i beina. :ler:

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du bikka 1000 igår, pinky.

Aw, stakkars Inwe. :kose:

Vi har sex hver dag vi, sånn ca. Fleste dagene flere ganger og. :lur:

JEG FORSOV MEG IDAG. Nå rekker jeg ikke lunsj, så idag blir det frokost -> mellommåltid -> middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Da sitter jeg her og fikser et bloggdesign for en blogger som ikke fikk det til selv samtidig som jeg spiller Draw Something. Multitasking ftw, men jeg kjeder meg egentlig veldig mye.

Egentlig burde jeg gjøre skolearbeid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens næringsinntak så langt:

Frokost: En skål weetabix med valnøtter og frosne bær på toppen og en kopp grønn te.

Mellommåltid: En kiwi-yoghurt (nam) og en plomme.

Siden jeg stod opp så sent blir det nok ikke lunsj, men det blir vel et mellommåltid til før middag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg og koser meg med en smoothie mens jeg drømmer om morgendagen. Jeg skal ta igjen kondis-treningen i morgen, så det blir å stå opp tidlig og få det unna før jeg putter i meg all drittmaten. :sjenert:

Idag er det styrke igjen, wuhuu, og da er det biceps, rygg og kanskje mage som står på menyen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men jeg har depresjoner, borderline og div andre greier. Og er foruten psykolog nå. :sjenert: Står på lista igjen da jeg fikk litt vett tilbake, men tar jo så langt tiiid.

Strikker på et sjal til mamma. Men jeg har aldri strikket på så tykke pinner før eller med det type garnet, så hver gang jeg kommer til linje 3 så må jeg starte på nytt. :hoho:

Kjæresten kom hjem og fikset humøret mitt litt. Først gikk han å vasket hele leiligheten og lot meg ikke hjelpe til, deretter leke-sloss vi i senga. Jeg ville egentlig ikke ha middag idag heller, for jeg blir kvalm av tanken på maten vi har her. Så da ville ikke han ha noe heller, men jeg fikk han til å ville spise igjen likevel. Men da endte han med å samle sammen lommerusket sitt for å få kjøpt en grilla kylling slik at jeg kunne spise noe også. :rodmer: Åh, han er så herlig. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det er ille hvor mye man må vente... Jeg var veldig heldig, jeg skrev brev til en haug psykologer med driftsavtale, og da fikk jeg plass ganske fort. Men jeg bor i Oslo, så da er det veldig mange å ta av også.

Kjæresten din høres ut som han er veldig bra for deg!

Haha, strikkeproblemer ja, jeg er altfor utålmodig til å få til det. Tror mamma strikka det meste for å få meg gjennom kunst og håndverk-faget på ungdomsskolen... :sjenert: Så jeg bruker quick knit, man får strikka en del slike accessories-ting med det :) Egentlig kan man strikke nesten hva som helst med det, bare at det er jeg for utålmodig til å finne ut av... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Jeg har en flink lege da hvertfall, som purrer når jeg vil han skal purre.

Ja, det er han. Absolutt! :rodmer:

:hoho: Jeg er også utålmodig av meg, men akkurat strikking klarer jeg. Noen ganger! Men hva er quick knit? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...