Gå til innhold

Treningsdagboken til Kadust


KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Okey, jeg er kanskje blitt flink til å trene (vi får se hvor lenge det varer), men jeg har jo likevel ikke styr på utseende mitt i det hele tatt!

UFF!

Håret mitt er et eneste rot, jeg gidder ikke engang gre det lenger for det er bare helt jævlig uansett hva jeg gjør. Veit ikke engang hvor jeg skal ha skille, om jeg skal ha midtskill eller sideskill, evt hvor mye sideskill og hvilken side. Og hvordan frisyre skal jeg ha og hvordan kan jeg sette det opp?!?!?!?! ÅÅÅÅH. Er så lei. Jeg trenger ei venninne som er brutalt ærlig, flink til å se hva folk kan kle og som kan hjelpe meg. :( Men jeg har ikke en sånn venninne. Samme gjelder sminke, jeg har gitt opp og går rundt og føler meg som en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg søkt meg inn på skoler. Det ble bare 2 siden jeg ikke får flytta på meg så mye, så jeg har desverre mine tvil på at jeg kommer inn. Var tilsammen 85 plasser(på begge skolene sammenlagt på det studiet), og vitnemålet mitt er ikke direkte pent siden jeg sleit sånn på skolen. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg omsider fått i meg frokost også. Den ble sen, men idag var jeg hvertfall sunn og fornuftig. Fullkorns fitness-frokostblanding, grønn te og en kiwi! Det bør gjøre seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, de gjelder de også. Men det er jo ikke akkurat imponerende saker ennå det heller. Spørs hvordan jeg gjør det på eksamen men tror ikke jeg gjør det noe bra der heller for jeg sliter virkelig med lesingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til treningen etterpå. Styrke er det jeg liker best å trene, vet ikke hvorfor men jeg synes det er morsomt!

Idag er det bryst og triceps som står på menyen, så får vi se om jeg husker papir og penn til å holde orden på vektene og øvelsene denne gangen. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Jeg er også mest glad i styrke, men jeg har ikke noe fast opplegg.. Som regel tar jeg 8-12 reps i 2-3 serier, med ørlite mer belastning enn det som er behagelig.. Aner ikke om det er riktig måte, men det funker som regel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker tunge vekter og prøver meg på 12x3 hver gang. Blir jeg ikke sliten nok på andre serie, så øker jeg vekten med 5-10kg siste serien for å få maksimalt. Prøver meg litt frem på vektene.

Ellers har jeg program for hvilke øvelser jeg gjør å sånn bare. Men skal starte å skrive opp hvor tunge vekter jeg bruker, så jeg ser fremgangen. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kevlar! :rodmer: Jeg liker ikke kardio fordi jeg gir opp så lett. :(

Da er jeg hjemme fra dagens trening. :trene: Tredemøllene var opptatt, så det ble litt annen oppvarming idag. Oppvarming og oppvarming vi prøvde heller ut noe vi ikke hadde gjort før.

Oppvarming:

Ellipsemaskin: 5 min, lvl 7

Skøytemaskin: 5min, lvl 5.

Vi ble gode og varme hvertfall.

Så over på styrken, idag var det triceps og bryst.

Skråbenk brystpress oppvarming, 10kg, 12x2

Skråbenk bryspress, 20kg, 8x3 (5kg mer enn sist!)

Flat hantelpress, 8kg, 10x3

Pec deck, 20kg, 10x3

Lat pushdown strakarm, 10kg, 10x3 (fy faen så mye mer denne tok på idag selv med samme tyngde som alltid)

Pushdown stående, 15kg, 10x2. Måtte ta siste serie på 10kg med 12 reps.

Triceps tau (vet ikke hva det heter hoho), 3.75kg, 12x3

Og nå er jeg så svak og ekkel i arma som det går an å bli!

Edit:

Tenkte å skrive inn dagens meny også.

Frokost: En skål fiberrik frokostblanding, 1 kiwi og en kopp grønn te.

Mellommåltid: En grapefrukt og litt mandler.

Lunsj: En skive hjemmelaget rugbrød med brunost (nomnom), et glass juice og en gulrot.

Mellommåltid: Valnøtter og enda en kiwi (vi er så og si tomme for frukt!)

Middag: 1/4 Kylling, 1/4 fullkorns pasta og 2/4 spinat. Skal sies at jeg ikke orket å spise opp for jeg starter å bli lei samme middagen hver dag og da blir jeg fort kvalm.

Før trening: En yoghurt.

Etter trening: Shake!

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sitter jeg hos ho mor. Jeg måtte stå opp tidligere idag siden jeg skal jobbe i 4 timer. Bil har jeg heller ikke, så jeg måtte sitte på med kjæresten til jobb og deretter ta bilen hans. :lur: Nå er han helt hysterisk for han er sikker på at jeg kommer til å skade bilen hans på en eller annen måte. Men jeg er tross alt en bedre sjåfør enn hva han er, så. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PinkLeaf

Haha, sånn er kjæresten min også. Jeg har kjørt skadefritt for jobben i fire år, men han er sikker på at i dag kommer jeg til å ødelegge den på noe vis :fnise: Overbeskyttende tomsinger.. :ler:

Men de er jo søte, da :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er å trene styrke :trene: Har aldri trent noe særlig tung styrke jeg, er mer kardio-person ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker best løsvekt styrke-trening jeg. Gir god balanse, god styrke og da ser man bedre resultater på kroppen også. :lur:

Da er jeg kommet meg helskinnet hjem fra jobb idag også. Kjæresten var nesten hysterisk når han så meg på msn, men roet seg når jeg sa bilen hadde det fint. :roll: Han sa også at "da er siste testen å hente meg" Test? Hva for no test? :daane:

Forresten, om dere lurer på noen av øvelsene er det bare å spørre. Så skal jeg forklare så godt jeg kan og kanskje hente inn noen bilder. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg vil også følge deg :)

Så gøy at du trener med frivekter! :) Det er det jeg liker best også. Det er så håndfast (pun intended) og lett å se resultater. Jeg liker egentlig ikke apparater, jeg får nesten litt klaus, men noen ganger må det til.

Etter det får jeg prøve å få i meg litt mat mens jeg ser på "Kjolen som sier ja". Jeg digger det programmet, så mange fine kjoler. :daane:

Jeg ooooog! :rodmer: Sitter og drømmer meg bort i kjoleland når jeg ser på det. Problemet nå om dagen er at jeg stort sett har sett alle episodene... :sjenert:

Endret av Dragonfly84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei Dragonfly! Så koselig. :sjenert:

Ja, det gir best resultater, og det er jo greit å få den balansen og det grepet inn også. Men ja, noen ganger på apparatene til.

Haha. :hoppendeglad: Jeg fant programmet nå nylig, så ser på det hver morgen på TLC (kvelden før dersom jeg ikke er hjemme om morran). Kjæresten blir jo helt :roll: og erter meg for at jeg liker store kjoler. Vel, daaa'ah! JEG ER JENTE. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag skal jeg forresten på tøying. Felles time på sal, han som kjører programmet er visst ganske streng så det blir nok en ordentlig tøying. :sjenert:

Så da blir det litt tidligere trening idag. Vanligvis drar vi jo etter fire stjernes middag, men tøyingen start 8. Så da får vi heller se reprisen på søndag!

Etter tøyinga skal vi ha en økt med kondisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...