Gå til innhold

Guessveske- hvordan ser du på dem som har det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg nettopp en liten veske fra Guess fordi jeg likte utseende. Ikke den mest "glorete" jeg fant, og i en nøytral farge. Jeg vet at det ikke er en "dyr" veske, men jeg synes som sagt den var pen. Jeg har vesker fra Accessorize blant annet, de er jo ikke dyre.. :sjenert: Jeg har en bittelitten veske fra Guess og, men den har blitt litt stygg, hvilket var enda en grunn til at jeg kjøpte meg en ny. Hvis det var så om å gjøre så kunne jeg kjøpt en dyrere veske.

Etter å ha lest her inne får jeg inntrykk av at jeg kan gå og gjemme meg bak en stein, eller at jeg er for "sent ute" med å kjøpe Guess fordi det var populært for en stund siden... :sjenert:

Så, hvordan ser man på personer som går med Guessveske?

Er det veldig "negativt"? Betyr det at man er "white trash"? Harry? Hore?

Bør vesken pakkes bort fordi den har "gått av moten"?

Eller kan jeg gi F i hva folk mener og så gå med den?

Anonymous poster hash: d60b6...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruk det du vil.

Men hvis du vil ha en mening, synes jeg ikke de er fine.



Anonymous poster hash: 05aed...805
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så mange som bryr seg om hva andre mennekser har på seg / går med. Hvis du synes den er fin burde det være det eneste som betyr noe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Du gir blankt F'en i hva andre synes om vesken din.

Det er din veske, det er du som har den.

- og å kalle folk for 'hore' eller 'white trash' fordi de har en veske som ikke er 'hypet' nok?

Da er det noen som har seriøse og store problemer.... og det er ikke eieren av vesken.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes du vesken er fin, så bruker du den. Guess lager stort sett ikke vesker etter min smak, men jeg liker noen av lommebøkene. Kos deg med vesken din, og ikke bry deg om hva andre mener. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hverken opp eller med på folk med guessvesker. Ok merke, ok pris i utlandet, overpriset i Norge, ok kvalitet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du gir blankt F'en i hva andre synes om vesken din.

Det er din veske, det er du som har den.

- og å kalle folk for 'hore' eller 'white trash' fordi de har en veske som ikke er 'hypet' nok?

Da er det noen som har seriøse og store problemer.... og det er ikke eieren av vesken.

:ler: Jeg har et inntrykk av at det er noen som prøver å fremstille seg selv som kjennere, som mennesker som skjønner kodene, som noen med hauger kulturell kapital, som noen øverst i næringskjeden hva gjelder stil og smak, gjennom å slenge rundt seg med harry- eller white trashbegrepene over en veldig lav sko. Det kan gi et litt motsatt inntrykk, kan man si. Disse skal man jo ikke høre på eller innrette seg etter, TS.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du som skal gå med den, så det er DU som skal synes den er fin. Ikke alle andre.
Dummeste jeg ser er når folk går rundt som en vandrende reklameplakat for alskens dyre merker, og som må bytte ut alt de har fordi nå var det noe nytt som var kommet.

Brukt det du vil og ikke bry deg om hva andre mener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heihade

Du gir blankt F'en i hva andre synes om vesken din.

Det er din veske, det er du som har den.

- og å kalle folk for 'hore' eller 'white trash' fordi de har en veske som ikke er 'hypet' nok?

Da er det noen som har seriøse og store problemer.... og det er ikke eieren av vesken.

Kom inn for å si dette.

TS - bær den med stolthet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går med akkurat den vesken du selv vil. Det er ikke KG-medlemmer som bedømmer hva som er "harry" eller e.

Personlig er ikke jeg veldig glad i Guess. Men jeg har venninner som er det. Jeg elsker f.eks Balenciaga, men mange jeg kjenner mener Balenciaga er glorete og forferdelig. Smak og behag. Jeg blåser i hva alle andre mener, så lenge min veske er noe jeg liker :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg belemrer meg ihvertfall ikke med mennesker med Guess-veske. De har ingen plass i min omgangskrets, for jeg vil omgis av kvalitet og smak. Men du finner sikkert likesinnede.



Anonymous poster hash: b71c1...18f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut

Jeg belemrer meg ihvertfall ikke med mennesker med Guess-veske. De har ingen plass i min omgangskrets, for jeg vil omgis av kvalitet og smak. Men du finner sikkert likesinnede.

Jeg lurer på én ting; hvordan kan man vite ut i fra en veske hvilken smak og kvalitet en person ellers har og/ eller liker? O_o
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri likt guess veskene, men det er min mening. Det eneste som betyr noe, er at du liker den. Jeg og en venninne har veldig ulik stil. Vi liker ikke hverandres stil, men det gjør jo ikke noe så lenge vi selv føler oss fine. Synes du skal kose deg med vesken din, og ikke bry deg om hva andre synes. Det er du som skal gå med den, ikke de:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes de veskene er glorete, men det viktigste er at du liker den og føler deg komfortabel når du bruker den. :)



Anonymous poster hash: d560e...d31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glorete? Min Guess veske er ensfarget sort, veldig fin og veldig fornøyd med den :)



Anonymous poster hash: 8856a...398
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjenner jeg irriterer meg over at jeg introduserte ordet white trash på KG......ALT er jo white trash nå...

Forøvrig er ikke guess veske "whitetrash" på lik linje som de aller fleste andre vesker. Om ikke vesken din er knall rosa falsk chanel med sebra fôr og med fuskepels og blingnling over en lav sko har du ikke noe å bekymre deg over TS.



Anonymous poster hash: 912cb...315
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guess har flere typer vesker, noen er såkalt glorete, andre ikke. Jeg liker noen av de, og andre liker jeg ikke. Har en guess-veske selv, den er helt svart med bittelitt "sølv". Synes den er anonym og fin :)

UANSETT, gå med den veska du liker, og blås i hva andre synes. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom over ett program på tv som heter noe med gypsies, som handler om sigøynerfamilie som bare kranglet og skrek til hverandre. Der handlet om å ha størst i alt. Størst hår, størst pupper, biler så klart og kjoler. Og samtlige alle jentene i programmet brukte Guess vesker. Etter å ha sett programmet, ga jeg alle Guess veskene mine til Fretex.

Anonymous poster hash: 7b2c5...8a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg belemrer meg ihvertfall ikke med mennesker med Guess-veske. De har ingen plass i min omgangskrets, for jeg vil omgis av kvalitet og smak. Men du finner sikkert likesinnede.

Anonymous poster hash: b71c1...18f

Jeg :kvalm: !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...