Gå til innhold

Film/seriekarakter som du irriterer deg over


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest New_Girl

Hva med Constantine da? Eller The day the earth stood still? For ikke å snakke om Matrix.

Meh. The Day the earth stood still har jeg ikke sett, de to andre hadde vært bedre med en annen skuespiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wtf? Why?

Siden hun spradet inn i biblioteket har hun vært selvgod, ufordragelig, hemmelighetsfull just for the sake of it og komplett ute av stand til å være venner med noen - inkludert mannen, som mer eller mindre blir tvunget til å gifte seg med henne. Hun er alltid selvgod. Alle scener hun dukker opp i må hun på død og liv ha "one up" på the Doctor, tolke alt i verste mening og skyte et eller annet. Sa jeg selvgod? Alt hun gjør i livet dreier seg om hvordan hun kan blande seg i livet til en fyr hun tilsynelatende ikke liker, men ....elsker (wtf??)

Jeg skulle virkelig ønske jeg klarte å like henne, men hun irriterer bare vettet av meg. Veldig kjipt at sånt skjer med et show man ellers var så glad i.

Anonymous poster hash: f1424...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Sadie - Awkward

Bay - Switched at Birth

Sookie, Jessica & Tara - True Blood

Elena - Vampire Diaries

Serena - Gossip girl

Alle unntatt Blaine - Glee

Bella & Jacob - Twilight

Christina og Arizona - Grey's Anatomy

Mozzie - White Collar

Sally - Being Human US

Alt av Seth Rogen, Ashton Kutcher, Jennifer Aniston og Jonah Hill.

Alle er forferdelige skuespillere, spiller seg selv i alle filmene, forferdelig å se på.

Utenom Jennifer, hun takler jeg bare ikke.

Kommer ikke på flere.

Men, det er to Norske "kjendiser" som jeg ikke tåler trynet på.

Hellstrøm og Henriette Steenstrup. Får lyst til å pælme TV'n ut vinduet når de kommer på skjermen.

Jeg liker Bay. Jeg syns heller at Daphne er irriterende
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Siden hun spradet inn i biblioteket har hun vært selvgod, ufordragelig, hemmelighetsfull just for the sake of it og komplett ute av stand til å være venner med noen - inkludert mannen, som mer eller mindre blir tvunget til å gifte seg med henne. Hun er alltid selvgod. Alle scener hun dukker opp i må hun på død og liv ha "one up" på the Doctor, tolke alt i verste mening og skyte et eller annet. Sa jeg selvgod? Alt hun gjør i livet dreier seg om hvordan hun kan blande seg i livet til en fyr hun tilsynelatende ikke liker, men ....elsker (wtf??)

Jeg skulle virkelig ønske jeg klarte å like henne, men hun irriterer bare vettet av meg. Veldig kjipt at sånt skjer med et show man ellers var så glad i.

Anonymous poster hash: f1424...5d2

Det eneste som irriterer meg med River Song er at hun driver og sier Spoilers så mye. Men bortset fra det så irriterer hun meg ikke noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cameron Diaz har jeg forøvrig heller aldri likt. Så de fleste av hennes rollefigurer.

Anonymous poster hash: 5a591...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cameron Diaz har jeg forøvrig heller aldri likt. Så de fleste av hennes rollefigurer.

Anonymous poster hash: 5a591...252

OH MY GOD. Ja!! Noen som så henne på Graham Norton Show? Der var hun jo helt crazy og ekstremt irriterende. For et kvinnemenneske... "WHY ARE YOU THERE" ... Pinlig.

Anonymous poster hash: 75c0d...09c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

OH MY GOD. Ja!! Noen som så henne på Graham Norton Show? Der var hun jo helt crazy og ekstremt irriterende. For et kvinnemenneske... "WHY ARE YOU THERE" ... Pinlig.

Anonymous poster hash: 75c0d...09c

jeg syns hun er kul jeg.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Jeg digger Cameron Diaz jeg. Syns hun er herlig lite selvhøytidelig i forhold til mange andre kvinnelige skuespillere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg digger Cameron Diaz jeg. Syns hun er herlig lite selvhøytidelig i forhold til mange andre kvinnelige skuespillere.

syns jeg og. Sprudlende og smågæren og seg selv 100%.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

ove.jpeg

Han her jævelen! Ove Sundberg fra Solsidan. Jeg får høyt blodtrykk bare av å se på det bildet, hadde han vært min nabo hadde liket hans vært begravd i bakhagen min for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BrienneOfTarth

Ryan i The following

Piper i Orange is the new black

Joffrey og Cersei i Game of thrones

Sookie i True blood

Will i Hannibal

Rita i Dexter

Hun blonde plastdokka og Horatio i C.S.I miami

Alle i kongen av queens

Alison i Pretty little liars

Noen av seriene ser jeg ikke på engang, men et par episoder har vært nok.

Endret av BrienneOfTarth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BrienneOfTarth

Glemte filmer.

Stort sett alle roller Sandra Bullock gjør.

Arnold Schwarzeneger, Sylvester stallone, Steven segal som stort sett bare kan spille i middelmådige actionfilmer.

Stort sett alle i Twilight.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KeyserSoze

Carl Grimes og Lori Grimes i The walking dead ( mor og sønn) svært irriterende. Tenkte flere ganger døøøøø snaaaart! Sorry, I'm not sorry

Endret av KeyserSoze
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KeyserSoze

Emily som giftet seg med Ross i Friends.

Skyler White, breaking bad

Dolores Umbridge ( nye rektoren i rosa) i Harry Potter

Abigail Chase ( Diane Krueger) i national treasure

Generelt "sidekick" kvinnfolk I filmer. De framstår som slitsomme og dumme. Mens mannen er helten som må slite med de irriterende damene. Ja takk til flere awesomme dameroller i film

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sookie er drit irriterende.

Bella hadde vore ok med en annen skuespiller, uansett kva ho er i er ansiktsuttrykket nett likt.

Junior i under the dome

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...