Gå til innhold

Den beste gråtescenen du har sett?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jax Teller i sesongfinalen av sesong 6. Herregud jeg får frysninger!!

Brooke Davis i OTH rørte meg alltid til tårer når hun gråt.

Alle hovedpersonene i The Impossible.

Willow i Buffy når hun forvandles tilbake til seg selv i sesong 6, etter Willows død. Den scenen når hun knekker sammen i Xanders armer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titanic. Fy faen som jeg gren. Hadde tårer i øynene en time etter filmen var ferdig ...

Det er sant. Det samme gjorde jeg, og så den igjen og igjen og igjen... Og igjen. :)

Anonymous poster hash: 06e6e...d81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Jeg synes egentlig ikke noe spesielt om den filmen. Mulig det var på grunn av at jeg var for ung da jeg så den. Kanskje jeg skal se den igjen. Anonymous poster hash: 06e6e...d81

Mulig. Tror det er for dem som kan forestille seg at de har truffet sjelevennen og sin livs kjærlighet. Da klarer en å føle sorgen hennes på en helt annen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange bra... men de jeg kommer på nå da:

Good Will Hunting med Matt Damon. Den scenen hvor han bryter sammen under psykologtimen med Andrew Buchan.

Anonymous poster hash: bb405...e23

Matt Damon/Will Hunting bryter sammen under psykologtimen med Robin Williams/Sean Maguire. Det er ingen Andrew Buchan i den filmen såvidt jeg vet. :-)

Anonymous poster hash: b9d1d...61c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Claire Danes er fantastisk flink til å gråte på film! Her snakker vi ordentlig ugly cry, ikke sånn Hollywood-style med trutmunn og elegante tårer.



Anonymous poster hash: c214a...35f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matt Damon/Will Hunting bryter sammen under psykologtimen med Robin Williams/Sean Maguire. Det er ingen Andrew Buchan i den filmen såvidt jeg vet. :-)

Anonymous poster hash: b9d1d...61c

Ops my mistake! :-P

Anonymous poster hash: bb405...e23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gråter omtrent alltid når andre gråter på film/serier, så veldig vanskelig å velge :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Ser ikke så mye på film, men har et par fra serier jeg liker veldig godt. (Spoilers coming up)

Californication Siste episode i sesong tre, når Karen endelig får vite at Hank hadde sex med Mia.

The L Word Når Alice får vite at Dana er død.

Desperate Housewives Her er det flere gode. Når Bree får telefon fra legen mens hun pusser sølvtøyet og får høre at mannen hennes (Rex) døde. Hun fortsetter og pusse bestikket før hun lar seg selv bryte helt sammen. Og når Gaby blir tatt fra babyen som hun og mannen hadde adoptert. Sist men ikke minst etter tornadoen når Lynette kommer ut og ser at huset som familien befant seg i har kollapset over dem.

Doctor Who Rose blir fanget i et alternativt univers, og hun og doktoren står og gråter mot hver sin vegg i hvert sitt univers. Huff, kjenner jeg får klump i halsen bare jeg tenker på det.

Og ikke minst når Lynnette finner ut at det var Ida som reddet dem :grine:

Når Mike døde, og begravelsen :grine:

Når mrs Mcclusky dør i siste sesong, herregud så hjerteskjærene :grine:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doctor Who Rose blir fanget i et alternativt univers, og hun og doktoren står og gråter mot hver sin vegg i hvert sitt univers. Huff, kjenner jeg får klump i halsen bare jeg tenker på det.

Herregud det er det verste. Og på stranden. "Rose Tyler, I..."

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke den mest hulkende og høylytte, men scenen i Love Actually der Emma Thompson pakker opp julegaven og skjønner at mannen hennes har kjøpt smykke til en annen, og går inn på soverommet for å gråte... den gir meg alltid tårer i øynene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud det er det verste. Og på stranden. "Rose Tyler, I..."

Og når The Doctor (spilt av Matt Smith) får både Amy og Rory tatt fra seg av en Weeping Angel og han bare bryter helt sammen. Det mest hjerteskjærende er også hvordan river som nettopp har mistet begge foreldrene sine nistirrer på statuen slik at doktoren kan få sørge.

OGSÅ: " I don't want to go" (Doctor Who).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen her som har sett The Champ?? Når sønnen til slutt skjønner at faren er død.... Fatter ikke at en 5-6 åring kan grine så troverdig på film.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når The Doctor (spilt av Matt Smith) får både Amy og Rory tatt fra seg av en Weeping Angel og han bare bryter helt sammen. Det mest hjerteskjærende er også hvordan river som nettopp har mistet begge foreldrene sine nistirrer på statuen slik at doktoren kan få sørge.

OGSÅ: " I don't want to go" (Doctor Who).

I don't want to go, omg D:

Doctor Who er ille på grinescener.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ikke minst når Lynnette finner ut at det var Ida som reddet dem :grine:

Når Mike døde, og begravelsen :grine:

Når mrs Mcclusky dør i siste sesong, herregud så hjerteskjærene :grine:

Tror jeg aldri har så mye av en serie som DH :P

Kom forsåvidt på noe. Episoden i OTH hvor Jimmy tar livet sitt og Keith blir drept, gråter fra episoden før til episoden etter, å da mener jeg HULKER altså! :(

Syns siste episoden av OTH er veldig trist også :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når Jax finner Tara (SOA) Det er hjerteskjærende å se hvor knust han blir, han bare gråter og holder rundt henne😢 Det fikk meg til å grine, og jeg fikk frysninger og kjente det skikkelig fysisk på kroppen.

Rått skuespill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra toppen av hodet kommer jeg på to scener, det er vel ikke hylgråting i noen av scenene men jeg blir alltid rørt av de.

Den ene er krangelen mellom Andy Garcia og Meg Ryan i "When a man loves a Woman", er ingen utpreget fan av Meg Ryan men hennes rolle i denne filmen viser at hun kunne spilt mer drama, filmen er litt sukkersøt men av de bedre synes jeg om alkoholisme.

Den andre som jeg synes er smertefull å se er samspillet og gråten i scenen mellom Christian Bale of Zoe Saldana i "Out of the Furnace", filmen er ok men den scenen er verdt filmen alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Jax finner Tara (SOA) Det er hjerteskjærende å se hvor knust han blir, han bare gråter og holder rundt henne Det fikk meg til å grine, og jeg fikk frysninger og kjente det skikkelig fysisk på kroppen.

Rått skuespill.

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelina Jolie i Malificient når hun oppdager at vingene er skåret av. Fantastisk skuespillerinne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...