Gå til innhold

Dårligste filmen?


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Titanic. Det verste er at jeg har faktisk ikke sett den. Men den er ille nok til at jeg ikke er så lysten heller. Nest etter den, Hamlet fra 1996. Det ble laget en versjon av Hamlet i 1948 som er fantastisk vakker. Den fra 1996 var ikke i nærheten... Abba the movie er også en skrekkelig dårlig film. Hvem som er verst av de? Titanic, helt klart.



Anonymous poster hash: f1ed7...505
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tiaen

Titanic. Det verste er at jeg har faktisk ikke sett den. Men den er ille nok til at jeg ikke er så lysten heller. Nest etter den, Hamlet fra 1996. Det ble laget en versjon av Hamlet i 1948 som er fantastisk vakker. Den fra 1996 var ikke i nærheten... Abba the movie er også en skrekkelig dårlig film. Hvem som er verst av de? Titanic, helt klart.

Anonymous poster hash: f1ed7...505

Eh. Du kan ikke si titanic er dårlig når du ikke engang har sett den. Titanic er en av de beste filmene jeg har sett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titanic. Det verste er at jeg har faktisk ikke sett den.

Anonymous poster hash: f1ed7...505

Hvordan kan du konkludere med at det er den dårligste filmen når du ikke har sett den? :klo:

Anonymous poster hash: d84cb...53d

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piranha (kom også i 3D, men jeg var heldigvis bare dum nok til å leie den på DVD, ikke dra på kino)



Anonymous poster hash: 4b077...937
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh. Du kan ikke si titanic er dårlig når du ikke engang har sett den. Titanic er en av de beste filmene jeg har sett

Enig, husker hvor jeg lo n¨r skipet delte seg i to og folk begynte å falle

Titanic. Det verste er at jeg har faktisk ikke sett den. Men den er ille nok til at jeg ikke er så lysten heller. Nest etter den, Hamlet fra 1996. Det ble laget en versjon av Hamlet i 1948 som er fantastisk vakker. Den fra 1996 var ikke i nærheten... Abba the movie er også en skrekkelig dårlig film. Hvem som er verst av de? Titanic, helt klart.

Anonymous poster hash: f1ed7...505

Jeg anbefaler deg å se filmen! Du vil elske den, i promise you ;)

Anonymous poster hash: 54166...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titanic (og jeg har sett den også).



Anonymous poster hash: 3c09c...6b2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Click, haisommer, analyze this, analyze that, scary movie-filmene, american pie-filmene, signs, mama, drag me to hell også en som heter noe med haistorm eller sånn

Haisommer virkelig? Det er jo en kult klassiker, scary movie filmene og american pie filmene er jo kjempe populære og click er emosenelt og genial. Uansett du skal bare nevne en film

Joda,ingen filmer har kjeda meg så mye som de filmene.

Seriøst? Hva slags filmer lik du da?

Snakes on a plane. Jeg ga penger for å se den. Flaut.

Anonymous poster hash: ae1f6...132

Jeg kjøpte den nylig på dvd, en genial film ;)

Anonymous poster hash: 54166...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Du har jo Plan 9 from Outer Space da, men den er på en måte så dårlig at den blir morsom :fnise:

Vlad, Gabriel og Toolbox Murders er tre sterke kandidater til tilttelen..

Ja, jeg har sett den, apokalypse nå er VERRE :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Så en film som het "Inside" (fransk?) , den var helt på trynet.. Makaber og fæl..

Og så den.. From beyond. BLÆ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser noen nevne Titanic. Idioti. Filmen er faktisk bedre enn sitt rykte. Litt teit 'love story', ellers meget bra. Å si den er verdens dårligste når det finnes piss som Pearl Harbor et latterlig.

Anonymous poster hash: 625e7...3b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harry Potter, alle filmene.

Hva? Er det de dårligste filmene du noen gang har sett? Nå må du tulle...

Den dårligste filmen jeg har sett husker jeg ikke hva heter engang. Den dreier seg om at alle sammen var konstant ærlige og sa sannheten til en eller annen raring fant opp lyving. Ekstremt dårlig film og jeg sovnet med en gang. Synes skikkelig synd på de jeg så den med da det var jeg som valgte den ut (vi leide film fra en filmleiebutikk). HEHE.

Anonymous poster hash: c8510...9b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva? Er det de dårligste filmene du noen gang har sett? Nå må du tulle...

Den dårligste filmen jeg har sett husker jeg ikke hva heter engang. Den dreier seg om at alle sammen var konstant ærlige og sa sannheten til en eller annen raring fant opp lyving. Ekstremt dårlig film og jeg sovnet med en gang. Synes skikkelig synd på de jeg så den med da det var jeg som valgte den ut (vi leide film fra en filmleiebutikk). HEHE.

Anonymous poster hash: c8510...9b9

The Invention of Lying var det visst. Jeg husker at Jennifer Garner var med, men at Ricky Gervais var med er for meg et sort hull.

Anonymous poster hash: c8510...9b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Invention of Lying var det visst. Jeg husker at Jennifer Garner var med, men at Ricky Gervais var med er for meg et sort hull.

Anonymous poster hash: c8510...9b9

Vist ricky var med er det ikke rart filmen sugde...

Anonymous poster hash: 54166...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser noen nevne Titanic. Idioti. Filmen er faktisk bedre enn sitt rykte. Litt teit 'love story', ellers meget bra. Å si den er verdens dårligste når det finnes piss som Pearl Harbor et latterlig.

Anonymous poster hash: 625e7...3b1

Du er piss du ;)

Anonymous poster hash: 54166...810

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne!

Hugo the Hippo var et eneste langt gjesp. Riktignok var jeg vel i eldste laget for barnefilmer da jeg så den så det kan ha medvirket, men jeg ser med stor glede tegnefilmer den dag i dag så fremt de har en handling. Hugo hadde ikke det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ung tøff mann

Eh. Du kan ikke si titanic er dårlig når du ikke engang har sett den. Titanic er en av de beste filmene jeg har sett.

Ahhhhh, Titanic :hjerte:

Endret av Ung tøff mann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt alle filmer innenfor science fiction som jeg har kastet bort tiden min på å se. Har aldri sett en eneste science fiction film som er noe annet enn rævva (og ja, jeg har sett star wars også!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haisommer virkelig? Det er jo en kult klassiker, scary movie filmene og american pie filmene er jo kjempe populære og click er emosenelt og genial. Uansett du skal bare nevne en film

Anonymous poster hash: 54166...810

Så ikke det med en film. Eller tenkte ikke over det. Sorry!

Hva jeg syns er dårlig er vel opp til meg og ikke hva som er populært :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...