Gå til innhold

24 - Live Another Day (Den som går på Tv3 - ikke Viaplay)


Rainbow

Anbefalte innlegg

Følger med på denne, og tenkte dette kunne være en tråd for de som følger serien på tv, men irriterer meg over at jeg ikke husker mye av det essensielle fra forrige sesong som tas opp igjen nå. En liten leserunde på Wikipedia har fått meg litt oppdatert, men fremdeles er det et par ting jeg ikke husker.

Datteren til presidenten i nåværende sesong - hva er hennes tilknytning til Bauer? Hvorfor sa mannen hennes at hun skal få slippe å høre Bauers navn igjen?

Bauer holdt på å drepe Russlands president i forrige sesong, men hvorfor? Ville myndighetene ha Bauer drept fordi han hadde drept mange folk han ikke skulle? (Gått ut alene og drept folk fordi kjæresten ble drept?)

I hvor mange sesonger har Bauer egentlig vært samfunnsfiende og ikke en de tyr til fordi han er flink?

Og det var det, tror jeg! Merker det er vanskelig å følge med på denne sesongen når det er fire år siden sist og jeg ikke husker hvem alle er og hva de har gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Gjest Winza

Beste sesongen på ganske lenge. Blir ikke denne nye serien fornyet blir jeg ekstremt skuffet, det er så mange andre gørr serier som konstant blir fornyet at det skulle bare mangle at noe så bra som dette får fortsette. Vi trenger slike kvalitets serier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Er ikke det noen andre som følger med? Denne sesong er jo drit rå! Slår det meste av serier de viser i sommertider ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare oss, tydeligvis! :fnise:

Ja, syns denne sesongen er bra! Forrige var litt mye, eller, da var jeg litt lei. Men nå er det braa! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Bare oss, tydeligvis! :fnise:

Ja, syns denne sesongen er bra! Forrige var litt mye, eller, da var jeg litt lei. Men nå er det braa! :hoppe:

Spesielt bra når vi fikk se navaro i fange stolen mens han ble banka opp av jack. Skal si navaro/benjamin bratt har noen store muskler til en 50 åring å være, kudos til han ;)

Også kult at chang kom tilbake, han er den beste skurken i min mening som har vært med i serien, haha jack har jo uendelige av fiender etter seg, russland, china, og tydeligvis afrika etter de styret han stelte i stand der og flere andre fiender spredd rundt i usa. Ville ikke likt å være jack :)

Syns faktisk det var trist det som skjedde med adrian, vet han var ond eller bare dum og gal men man kunne se han brydde seg om chloe på slutten og at chloe ble knust når han ble skutt :(

Endret av Sid Walker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg syns det er skikkelig vanskelig å huske fire år tilbake. Jeg har sett alle episodene, og likevel blir jeg sånn "eh, hvem var han igjen? Har jeg sett han før?" Men jeg husker det viktigste etter hvert. Er glad de hadde en liten recap-dialog et par ganger i gårsdagens episode. Da huska jeg Chang og ambassade-greiene.

Haha, ja, det kan ikke være lett å være han når alle i hele verden vil ha tak i ham omtrent. Litt annerledes enn i sesong 1 når han var vanlig ansatt i CTU.

Chloe hadde vel omtrent han som eneste venn, så nå har hun egentlig ingen. Eller, hun har jo Jack, da. Hun har virkelig forandra seg siden starten av denne serien!

Ja, det var veldig til muskler på han der. Det så man ikke under dressen! Jeg trener til en video med en som heter Tony Horton, og han er helt vilt veltrent. Fant nettopp ut at han er 56 år. Imponerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...