Gå til innhold

The Bachelorette 2014!


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For realz?? Hun var jo DEN dramadama. ..Men det er kanskje det slike programmer trenger :P

Ja, syns ho var litt søt jeg :P Så syns jeg vel ho fikk litt unødvendig mye pes fra noen av de andre jentene. selvom ho ofte var med på det selv :P Liker ofte de outcastene jeg tror jeg, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh gleder meg til bachelor in paradise :) Det blir gøy! :danse:
Nå håper jeg Andi velger Josh og at Chris blir den neste ungkaren så er alt all good :) Haha

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må bare Chris bli den neste ungkaren! Marcus skal jo være med på Bachelor in paradise, og det skal også Marquel.. Marquel og Chris er jo også amerikas favoritt fra denne sesongen i følge Chris Harrison :jepp: Regner med de som er med på bachelor in paradise ikke blir den neste ungkaren?

Håper bare det ikke ble noe mellom Chris og hun som var fan som ville på date med han... Haha jeg krysser alt jeg har for at Chris blir den neste ungkaren jeg, det hadde blitt så bra :jepp: Vil ikke ha sånn tull som med Jean Pablo..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest günes79

Litt off topic, men ikke helt. Noen som skal følge med på Bachelors in Paradise? Den starter i august. Jeg gleder meg! :D

JA! Det så jo utrolig gøy ut når jeg så klipp fra det på men tell all :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var the bachelorette ferdiiig! Happy ending :biggrin:
Men de sa ikke hvem som ble neste ungkaren :( Chris Harrison sa jo de skulle annonsere det senere i showet, but never did :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var the bachelorette ferdiiig! Happy ending :biggrin:

Men de sa ikke hvem som ble neste ungkaren :( Chris Harrison sa jo de skulle annonsere det senere i showet, but never did :vetikke:

Han sa another date :P

Bare jeg som syns det var drøyt det Nick så til ho på Aftershowet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa another date :P

Bare jeg som syns det var drøyt det Nick så til ho på Aftershowet?

Fikk ikke med meg det jeg :P hehe

Ja det var drøyt! Fader så irriterende det var å sitte å høre på han forklare.. Umh, eh, umh, you know, you know , umh eh, uuh.. Men syns nå litt synd på han og da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke med meg det jeg :P hehe

Ja det var drøyt! Fader så irriterende det var å sitte å høre på han forklare.. Umh, eh, umh, you know, you know , umh eh, uuh.. Men syns nå litt synd på han og da :(

Joda, litt synd er det jo på han, men den kommentaren fikk meg til å tenke mitt om han hvert fall :P
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, litt synd er det jo på han, men den kommentaren fikk meg til å tenke mitt om han hvert fall :P

Håper ihvertfall at Andi og Josh holder sammen og at det blir et nytt bryllup! :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har ikke bestemt hvem som skal bli den neste bacheloren enda. :(

Enten Chris eller Arie virker det som ut i fra det lille jeg har lest - husker ikke helt hvordan Arie var, men tror jeg likte han (??). Spennende da.



Edit; Var det en spesiell kommentar fra Nick som var ille? Syntes de to siste episodene var så kjedelige. hovedsaklig kliss og pjatt, så jeg fulgte ikke med og spolte over litt... Men nå ble jeg nysgjerrig. :jepp:

Endret av Gaea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står mellom Chris og Arie ja. Arie var vel med i sesongen til Emily om jeg ikke husker helt feil.

Husker at Arie drev på med racing og at han var nokså kul.

Chris er jo helt herlig da. Tror han har best sjanse og er den mest ønskede Bachelor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og btw. Jeg likte Josh best fra starten, og han vant! Wooohoo! Sjeldent det skjer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har ikke bestemt hvem som skal bli den neste bacheloren enda. :(

Enten Chris eller Arie virker det som ut i fra det lille jeg har lest - husker ikke helt hvordan Arie var, men tror jeg likte han (??). Spennende da.

Edit; Var det en spesiell kommentar fra Nick som var ille? Syntes de to siste episodene var så kjedelige. hovedsaklig kliss og pjatt, så jeg fulgte ikke med og spolte over litt... Men nå ble jeg nysgjerrig. :jepp:

Han spurte Andi om hvorfor hun hadde ligget med han hvis hun visste at hun ikke var forelsket i han. Andi ble rasende, og sa det var et slag under beltet.

Jeg for min del syns egentlig ikke det var drøyt i det hele tatt, skjønner godt at Nick benyttet seg av anledningen når hun konsekvent avviser han og han har behov for klarhet i situasjonen. Jeg ville heller ikke satt pris på å bli forledet av noen som ikke hadde følelser for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Han spurte Andi om hvorfor hun hadde ligget med han hvis hun visste at hun ikke var forelsket i han. Andi ble rasende, og sa det var et slag under beltet.

Jeg for min del syns egentlig ikke det var drøyt i det hele tatt, skjønner godt at Nick benyttet seg av anledningen når hun konsekvent avviser han og han har behov for klarhet i situasjonen. Jeg ville heller ikke satt pris på å bli forledet av noen som ikke hadde følelser for meg.

Jeg er litt sent ute, men jeg så nettopp de siste episodene. Jeg er enig med deg i at det var greit av ham å ta det opp. Jeg hadde vel egentlig syntes det var for privat til å snakke om på TV, men hun har jo nektet å møte ham privat, så han hadde ikke mye valg hvis han ville ha svar på spørsmålet sitt, og jeg kan jo skjønne at han ville ha svar.

Jeg håper Chris blir nye bachleor. Jeg likte ikke Arie så godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Åhhhh, han var den eneste jeg syntes virka som en veldig bra fyr av de som var med hos Andi. The farmer :)

Men da ble det ikke han og henne da. Jeg har bare sett to episoder av sesongen som går på tv Norge nå.

Aldri vært innom denne tråden før, bare leste det nederste her nå.



Anonymous poster hash: dccf2...cc7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo ingen overraskelse at det ble Chris. Chris Harrison avslørte det jo mer eller mindre på Men Tell All, og han var jo egentlig den eneste gode kandidaten (i mine øyne). Jeg leste at Arie ble sur da, for han ville visst selv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo ingen overraskelse at det ble Chris. Chris Harrison avslørte det jo mer eller mindre på Men Tell All, og han var jo egentlig den eneste gode kandidaten (i mine øyne). Jeg leste at Arie ble sur da, for han ville visst selv :fnise:

Enig :fnise: Jeg var litt bekymret det skulle bli Arie til slutt. Men man så veldig godt på Chris og Chris Harrison på men tell all at det var Chris som kom til å bli den nye bachelore :fnise: Men ble så glad av å få det bekrefta :danse: GLEDER meg vilt til Januar :bolledeig:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...