Gå til innhold

normalt at menn suger pupp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pleier du, om du er mann, eller mannen du er med å suge på puppene dine?

Bare liksom før man legger seg, som en baby. Haha.

Også under sex. Føler alle menn jeg har vært med (ikke at det er så veldig mange) har sugd puppen min. Brystvorten da, slik som en baby. Også skvist litt med henda.

Tror ikke jeg har lest eller hørt om det før.



Anonymous poster hash: 7ec45...61c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker å amme kjæresten min.



Anonymous poster hash: 6c118...2f6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske normalt å suge og klemme på puppene ja.

Kjæresten min gjør det flere ganger om dagen, fordi han elsker puppene mine.

Anonymous poster hash: b596d...5a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier du, om du er mann, eller mannen du er med å suge på puppene dine?

Bare liksom før man legger seg, som en baby. Haha.

Også under sex. Føler alle menn jeg har vært med (ikke at det er så veldig mange) har sugd puppen min. Brystvorten da, slik som en baby. Også skvist litt med henda.

Tror ikke jeg har lest eller hørt om det før.

Anonymous poster hash: 7ec45...61c

:skratte:

Anonymous poster hash: 37b07...46c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fleste jeg har vært med har sugd litt/kyssa litt på puppen, og jeg syns bare det er digg at de gir litt oppmerksomhet til de. Viser jo at de syns de er digge. Men å suge som å amme, lenge? Deet har jeg ikke vært borti :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kyssing, litt suging og biting er helt normalt her, men om du mener suging som i amming er jeg mer skeptisk :P



Anonymous poster hash: 96d56...a8c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fleste jeg har vært med har sugd litt/kyssa litt på puppen, og jeg syns bare det er digg at de gir litt oppmerksomhet til de. Viser jo at de syns de er digge. Men å suge som å amme, lenge? Deet har jeg ikke vært borti :s

ja, amme uten melk, uten å ha sex, før man legger seg.. Haha

Kanskje i 5-10min. Hahaha flaut :laugh: Føler meg som en mor som ammer en forvokst baby, eller at han tenner på å være baby.

Anonymous poster hash: 7ec45...61c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt :) De jeg har Vært sammen med har gjort det

Anonymous poster hash: 04048...651

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UngMann1986

Kyssing, litt suging og biting er helt normalt her, men om du mener suging som i amming er jeg mer skeptisk :P

Anonymous poster hash: 96d56...a8c

Pleier å kysse, slikke og småbite litt, men ikke direkte suge. Det er vel noe de fleste gjør under et forspill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja menn er simple vesener, innerst inne tror jeg de alle er babyer som egentlig bare vil sutte pupp... :rolleyes:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier du, om du er mann, eller mannen du er med å suge på puppene dine?

Bare liksom før man legger seg, som en baby. Haha.

Også under sex. Føler alle menn jeg har vært med (ikke at det er så veldig mange) har sugd puppen min. Brystvorten da, slik som en baby. Også skvist litt med henda.

Tror ikke jeg har lest eller hørt om det før.

Anonymous poster hash: 7ec45...61c

Hehehe ja jeg får pupp hver kveld at kjæresten min. Hvis ikke får jeg ikke sove.;) Puppekos er veldig viktig, å elsker det veldig.:)

Anonymous poster hash: 7e202...109

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Pleier du, om du er mann, eller mannen du er med å suge på puppene dine?

Bare liksom før man legger seg, som en baby. Haha.

Også under sex. Føler alle menn jeg har vært med (ikke at det er så veldig mange) har sugd puppen min. Brystvorten da, slik som en baby. Også skvist litt med henda.

Tror ikke jeg har lest eller hørt om det før.

Anonymous poster hash: 7ec45...61c

Har ikke til vane for å gjøre det, men det er en god ide ! Pupper er deilig!

Jeg leste om det du beskriver i en tråd her inne, det er år og dag siden. Tråden omhandlet et par hvor dette var en del av samlivet. Veldig interessant og en fin skildring av nærhet mellom to mennesker. Husker dessverre ikke hva tråden het.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke si at jeg har sugd på puppen i mange minutter i strekk. Men om dama hadde spurt meg om å gjøre det ville jeg selvsagt sagt ja.



Anonymous poster hash: c9e8f...d42
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ser for meg hvis det blir unge i huset, da blir det krig om hvem som får mest pupp!:P Viktig at dama gir like mye oppmerksomhet til meg også hehe.:)

Anonymous poster hash: 7e202...109

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker når typen suger, slikker, masserer og småbiter i niplene..men det er ikke noe som kan samenlignes med amming! Det er sexuell nytelse for begge 2!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Elsker når typen suger, slikker, masserer og småbiter i niplene..men det er ikke noe som kan samenlignes med amming! Det er sexuell nytelse for begge 2!

Hehe du vet ikke hva samboeren din tenker da.;) Menn er programmert til å like pupp.:P Men det er jo bare positivt da.;)

Anonymous poster hash: 7e202...109

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe du vet ikke hva samboeren din tenker da.;) Menn er programmert til å like pupp.:P Men det er jo bare positivt da.;)Anonymous poster hash: 7e202...109

Så sant..det er jo det første man stapper i munnen på en nyfødt baby, så er kanskje ikke så rart menn er opptatt av det! Men så er det jo ikke akkurat sånn at vi hetrofilejenter har lyst på pupp..annet en å gi vil jeg anta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en periode jeg bare fikk pupp av min samboer, etter hun fødte siste barnet ble jeg arbeidsledig og vi fikk dårlig råd da kjøpte vi inn lite mat og jeg fikk bare pupp, min kone har alltid hatt stor melke produksjon så alle tre ble gode og mette.

Jeg likte det så godt så nå når hun ikke ammer oss lenger så kjøper jeg brystmelk erstatning til lunsj hver dag på jobben.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...