Gå til innhold

Femdom! Tips?


Gjest Hummels

Anbefalte innlegg

Gjest Hummels

Som sikkert noen vet så elsker jeg femdom. Damer som dominerer. Det er det beste jeg vet! Nå i helga skal jeg møte ei dame, som tenner på å være sjef under sexen. Hun har god erfaring med femdom. Hun vil at jeg skal si hva jeg vil at hun skal gjøre med meg, og jeg vil prøve noe nytt og spennende. Som oftest har jeg vert bunden, slikket, sugd, fått dildo i meg og strap on, tvunget til å slikke henne, og vanlig sex. Noen som vet noe mer? Hva mer spennende kan man gjøre når det gjelder femdom? Vil liksom prøve noe nytt og ikke bare det vanlige. Er det noen her inne som har erfaring med det? Jeg vil imponere denne dama. Virke spennende. Føler meg som en amatør nå xD

Please seriøse svar takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil tro du får bedre svar om du spør på SMiL sine hjemmesider. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Vil tro du får bedre svar om du spør på SMiL sine hjemmesider. :)

Hvilken nettside er det? Seriøs side?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Du kan jo ha bind for øynene, for eksempel. I tillegg kan du være flink gutt la henne gi deg rimjobs.

Takk for tips :) Høres bra ut!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken nettside er det? Seriøs side?

Jada, det er hovedsiden for BDSM i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merkelig mange som misfortår hva det å bli domienert betyr. at du har en ønskeliste med ting hun skal gjøre med deg betyr at du får fullstendig oppvartning, du blir ikke dominert. det er jo hun som oppfyller dine ønsker her.



Anonymous poster hash: 8feeb...18b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hummels

Jada, det er hovedsiden for BDSM i Norge.

Ok takk :)

merkelig mange som misfortår hva det å bli domienert betyr. at du har en ønskeliste med ting hun skal gjøre med deg betyr at du får fullstendig oppvartning, du blir ikke dominert. det er jo hun som oppfyller dine ønsker her.

Anonymous poster hash: 8feeb...18b

Hun vil jeg skal komme med ønsker, forskjellige ønsker/tips. Ellers vet jeg ikke hva hun skal gjøre. Hun sier hun vil dominere i alle fall. Så får vi se. Har aldri møtt dama før, så aner ikke hvordan hun er. Gjør bare som hun sier. Vil hun at jeg skal si hva jeg vil eller ønsker så får jeg bare gjøre det. Kanskje siden det er første gang vi møtes. Hun ville noe hun selv ville også. Håper bare hun er seriøs, men hun virker i alle fall seriøs. Er hun ikke seriøs (tviler på at hun lyver, siden hun sendte meg bilde, tlf og adressa si) så går jeg bare å får trøst av ei knullevennine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier hun vil du skal komme med ønsker. Da er jo spørsmålet mer - hva ønsker du? Hva er dine fantasier? Hva er det du fantaserer om som du ikke har fått gjort enda? Du trenger ikke dele det her, men det er jo den veien du må tenke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sikkert noen vet så elsker jeg femdom. Damer som dominerer. Det er det beste jeg vet! Nå i helga skal jeg møte ei dame, som tenner på å være sjef under sexen. Hun har god erfaring med femdom. Hun vil at jeg skal si hva jeg vil at hun skal gjøre med meg, og jeg vil prøve noe nytt og spennende. Som oftest har jeg vert bunden, slikket, sugd, fått dildo i meg og strap on, tvunget til å slikke henne, og vanlig sex. Noen som vet noe mer? Hva mer spennende kan man gjøre når det gjelder femdom? Vil liksom prøve noe nytt og ikke bare det vanlige. Er det noen her inne som har erfaring med det? Jeg vil imponere denne dama. Virke spennende. Føler meg som en amatør nå xD

Please seriøse svar takk.

Jeg trodde du hadde skrevet feil og mente femidom :). Sikkert ikke så dumt det heller.

Anonymous poster hash: 5dbcf...88d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Du sier hun vil du skal komme med ønsker. Da er jo spørsmålet mer - hva ønsker du? Hva er dine fantasier? Hva er det du fantaserer om som du ikke har fått gjort enda? Du trenger ikke dele det her, men det er jo den veien du må tenke.

Det jeg ikke vet helt. Tenner på det meste, og min største fantasi er jo å bli dominert av flere kvinner samtidig, men tror ikke det blir aktuelt nå. Enda. Derfor trenger jeg tips til hva mer man kan gjøre når det gjelder femdom. Litt nye ting enn det jeg alt har opplevd.

Jeg trodde du hadde skrevet feil og mente femidom :). Sikkert ikke så dumt det heller.

Anonymous poster hash: 5dbcf...88d

Hahaha ;) Nei mener femdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...