Gå til innhold

Den trangeste fitta dere har pult.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan føltes det? Og finnes det grenser for hvor trang en kvinnes fitte kan være før det ikke er noe digg lenger?



Anonymous poster hash: f75c0...cac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke noe gøy når den ikke går inn.

For trang og for vid er like håpløst for meg hverfall. Skulle tro det var sånn for jenter også, for stor eller for liten er sjelden gøy. Liker det normale..

Anonymous poster hash: 751a7...e68

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ynnskjyld, men hva var det De spurte om, sa De?

Det er ikke særlig stas å ligge med ei som er så trang at hun ikke nyter penetrering.

Hint til deg: Du har ikke sex med ei jente bare for din egen nytelses skyld. Hun er ikke tørkepapiret ditt.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff minner meg om disse gutta som bare tror at trangt er digg, vil dere ha noe trang, ta ei rumpe i stedet... er så lei denne 'jo nærmere null, jo trangere hull' logikken deres, grusomt...! :kvalm:

Nei skaff dere heller ei frodig, moden dame, slik som meg!

Endret av Cowboy Lotte
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare deilig med trange jenter. Er fantastisk måten man blir melket når hun er trang, uten at hun trenger å stramme. Kommer fortere da, men det er de nok vant med.;) Men har vært med et par der de var så trange at jeg slet med å få den inni, og bunnet de etter 12 cm. Det var ikke like gøy. Men hvis hun klarer å ta hele min på 19 cm og samtidig er trang da er det himmelsk.;)

Anonymous poster hash: 0c34c...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er bare deilig med trange jenter. Er fantastisk måten man blir melket når hun er trang, uten at hun trenger å stramme. Kommer fortere da, men det er de nok vant med. ;) Men har vært med et par der de var så trange at jeg slet med å få den inni, og bunnet de etter 12 cm. Det var ikke like gøy. Men hvis hun klarer å ta hele min på 19 cm og samtidig er trang da er det himmelsk. ;)

Anonymous poster hash: 0c34c...043

Så du måler under sex hvor mye av loffen du har inni henne? Eller er alt på øyemål? Kanskje du har tatovert målebånd på løken?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du måler under sex hvor mye av loffen du har inni henne? Eller er alt på øyemål? Kanskje du har tatovert målebånd på løken?

Kjenner kuken min inn og ut, så vet sånn ca. Hadde iallefall 1/3 utenfor.:P

Anonymous poster hash: 0c34c...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du måler under sex hvor mye av loffen du har inni henne? Eller er alt på øyemål? Kanskje du har tatovert målebånd på løken?

Han har parkeringssensor på kuken. Jo nærmere roten av penis nærmer seg åpningen jo fortere piper sensoren. :-)

Anonymous poster hash: f75c0...cac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner kuken min inn og ut, så vet sånn ca. Hadde iallefall 1/3 utenfor. :P

Anonymous poster hash: 0c34c...043

Så øyemål med andre ord. Da skjønner en godt hvor tallene dine kommer fra :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så øyemål med andre ord. Da skjønner en godt hvor tallene dine kommer fra :fnise:

Hehe ja det er sånn ca. Gidder jo ikke å måle hvor mye som ikke kommer inni. Hadde gjort seg hvis jeg sa: 'Vent litt frøken, skal bare måle hvor mye av stasen min du klarer å ta'. Hehe:P

Anonymous poster hash: 0c34c...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har parkeringssensor på kuken. Jo nærmere roten av penis nærmer seg åpningen jo fortere piper sensoren. :-)

Anonymous poster hash: f75c0...cac

Hehe ja det hadde vært konge, iallefall med ny partner.;) Eller bruke ekkolodd.:P

Anonymous poster hash: 0c34c...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo klart at når fitten slutter der ganen begynner så må en ha noe over gjennomsnittet for å bli fornøyd å bunnes.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo klart at når fitten slutter der ganen begynner så må en ha noe over gjennomsnittet for å bli fornøyd å bunnes.

Er det et must å bunna dama da? Synes ikke det er så veldig godt når en kuk kommer med kraftige støt i bunnen..😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det et must å bunna dama da? Synes ikke det er så veldig godt når en kuk kommer med kraftige støt i bunnen..

Vel. kanskje det er det endel menn tenner på. Å straffe kvinnen så det gjør vondt.

Anonymous poster hash: f75c0...cac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig, veldig trang, og flere av de jeg har hatt sex med har kommentert at jeg er den trangeste de har hatt.. Men det er skikkelig jobb noen ganger å få det til. Med samboeren min nå må vi bruke kanskje 15-20 min for at han skal komme helt inn. de først rykkene kommer han sånn 1 cm inn, før han må ut igjen så det ikke gjør vondt... Men veldig godt for begge to når den endelig er inne da :icon_lol:



Anonymous poster hash: dc99c...907
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff minner meg om disse gutta som bare tror at trangt er digg, vil dere ha noe trang, ta ei rumpe i stedet... er så lei denne 'jo nærmere null, jo trangere hull' logikken deres, grusomt...! :kvalm:

Nei skaff dere heller ei frodig, moden dame, slik som meg!

Disse gutta som bare tror trangt er digg?

Hva er alternativet da? Slapp?

Er det liksom bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig, veldig trang, og flere av de jeg har hatt sex med har kommentert at jeg er den trangeste de har hatt.. Men det er skikkelig jobb noen ganger å få det til. Med samboeren min nå må vi bruke kanskje 15-20 min for at han skal komme helt inn. de først rykkene kommer han sånn 1 cm inn, før han må ut igjen så det ikke gjør vondt... Men veldig godt for begge to når den endelig er inne da :icon_lol:

Anonymous poster hash: dc99c...907

Hehe høres digg ut da, hvor langt inni klarer du å ta en pikk?:) Er noe kinky når dama er så trang som du beskriver. Digg følelse.. Men er ikke noe must da.:)

Anonymous poster hash: 0c34c...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. kanskje det er det endel menn tenner på. Å straffe kvinnen så det gjør vondt.

Anonymous poster hash: f75c0...cac

Hehe ja er tennende når dama klynker når jeg tar kuken inni henne. Gjør ikke sånn at det er smertefullt, men litt.:)

Anonymous poster hash: 0c34c...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det et must å bunna dama da? Synes ikke det er så veldig godt når en kuk kommer med kraftige støt i bunnen..😕

Nei må jo ikke dunke den inn i livmortappen, da blir det ikke mere sex den kvelden, hehe.:P Har bare vært med ei jente der jeg kunne kjøre inn hele pikken, men da kun i misjnær eller jenta på topp. De andre måtte jeg stoppe før den kom helt inni. Jævlig frustrerende noen ganger. Hadde vært deilig å kunne peise hardt på noen ganger.:)

Anonymous poster hash: 0c34c...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...