Gå til innhold

Du som er mann; hadde du blitt tent av dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

(Jeg og typen har avstandsforhold, han har uttrykt at han ønsker at jeg skal være klarere på hva jeg ønsker å gjøre)

"Jeg har skikkelig "cravings" etter deg og den store, harde kuken din. Vil at du skal hive deg over meg og ta meg hardt, både forfra og bakfra. Gleder meg til å ri deg og til å suge deg til du kommer, enten i munnen min eller utover meg. Jeg savner å kjenne deg både inntil og inni meg. Elsker deg."

...eller er det bare teit? Noe jeg bør endre på?

Anonymous poster hash: ff8ba...e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

.......eh jeg ble flau



Anonymous poster hash: 7c657...dad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Niks, send i vei!

Viktig å terge hverandre og bevare spenningen 😉😊

(nå er ikke jeg en mann btw..men svarte for det)

Endret av anonym2233
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks, send i vei!

Viktig å terge hverandre og bevare spenningen

(nå er ikke jeg en mann btw..men svarte for det)

Ja kanskje, om man var 14 år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Ja kanskje, om man var 14 år.

Først klages det og styres over at damene ikke tar initiativ, lekne..osv. Når det først blir gjort, er man 14år ? Sånn seriøst?

"Only at KåGe" :scorpis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg hadde fått det av dama. Jævlig kleint å få det av noen man f.eks bare dater



Anonymous poster hash: c5897...5b3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville syntes det var konge om dama mi sendte meg ei sånn melding :jepp:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først klages det og styres over at damene ikke tar initiativ, lekne..osv. Når det først blir gjort, er man 14år ? Sånn seriøst?

"Only at KåGe" :scorpis:

Leking og spill tilhører drittunger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde fått det av dama. Jævlig kleint å få det av noen man f.eks bare dater Anonymous poster hash: c5897...5b3

Vi har vært kjærester en stund...

Anonymous poster hash: ff8ba...e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først klages det og styres over at damene ikke tar initiativ, lekne..osv. Når det først blir gjort, er man 14år ? Sånn seriøst?

"Only at KåGe" :scorpis:

Well said girl! :tommelopp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leking og spill tilhører drittunger.

Du mener vel også at man kun skal ha sex i misjonær, under dyna, med lyset av?

Anonymous poster hash: dee20...f3c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest anonym2233

Leking og spill tilhører drittunger.

Tolk ikke dette som noe angrep, men var det ikke du (30åring) skrev om at du ønsker å bolle dritten ut av hu(16åring).. mener du det er MINDRE drittunge aktig oppførsel?

Makes no sence.

Til tema:

TS skriver jo uansett at typen ønsker hun skal skrive mer lekent enn "jeg har lyst på deg" (om du leser mellom linjene), så da er det ikke noe galt.

Når en kan snakke skittent over tlf/bilder, hvorfor ikke SMS? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosoul

(Jeg og typen har avstandsforhold, han har uttrykt at han ønsker at jeg skal være klarere på hva jeg ønsker å gjøre)

"Jeg har skikkelig "cravings" etter deg og den store, harde kuken din. Vil at du skal hive deg over meg og ta meg hardt, både forfra og bakfra. Gleder meg til å ri deg og til å suge deg til du kommer, enten i munnen min eller utover meg. Jeg savner å kjenne deg både inntil og inni meg. Elsker deg."

...eller er det bare teit? Noe jeg bør endre på?

Anonymous poster hash: ff8ba...e15

Kjør på :tommelopp:

Jeg og min første kjæreste hadde avstandsforhold de første månedene, og da gikk det mye i frekke sms'er ;) Av og til, for å være ekstra slem/frekk, sendte jeg slike sms'er når jeg visste at han satt i klasserommet eller noe i den duren :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på :tommelopp:

Jeg og min første kjæreste hadde avstandsforhold de første månedene, og da gikk det mye i frekke sms'er ;) Av og til, for å være ekstra slem/frekk, sendte jeg slike sms'er når jeg visste at han satt i klasserommet eller noe i den duren :ler:

Aaaah, vet han har forelesning i morgen, tror jeg sender den da gitt ;) Takk for frekt/"ondt" tips :P

Anonymous poster hash: ff8ba...e15

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde jeg fått en slik melding, ville jeg bare ledd... :fnise: Jeg synes det høres utrolig teit ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tolk ikke dette som noe angrep, men var det ikke du (30åring) skrev om at du ønsker å bolle dritten ut av hu(16åring).. mener du det er MINDRE drittunge aktig oppførsel?

Makes no sence.

Til tema:

TS skriver jo uansett at typen ønsker hun skal skrive mer lekent enn "jeg har lyst på deg" (om du leser mellom linjene), så da er det ikke noe galt.

Når en kan snakke skittent over tlf/bilder, hvorfor ikke SMS? ;)

hu hadde jævlig svære og digge jur da. så det teller ikke

Endret av WubWub
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233
AnonymBruker skrev (På 4.3.2015 den 17.59):

Aaaah, vet han har forelesning i morgen, tror jeg sender den da gitt ;) Takk for frekt/"ondt" tips :P

Anonymous poster hash: ff8ba...e15

🙂

Endret av anonym2233
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppeluren

Legg merke til at de som er negative er kvinner (og en bitter mann i 30-årene (?)). Både min nåværende kjæreste og eksen elsker dirty-SMS, og ut i fra hva jeg hørt venninner si, er ikke de jeg har truffet på alene om det. Kjør på! God idé å sende den mens han har forelesning, det spicer det opp litt ekstra ;)

Endret av Snuppeluren
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...