Gå til innhold

Penisstudie av 15 000 menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja men når man måler så mange som 15 000, så er det ikke noe som tilsier at gjennomsnittet plutselig ble mye høyrere hvis de hadde målt alle i Norge foreks. I tillegg står det jo her at snittet muligens kan bli litt høyere ved sånne studier pga de som har veldig liten ikke har lyst å delta i studien. :) Tipper mange kvinner blir skuffet fordi de har låst seg inni hodet sitt at 15 cm er perfekt, hehe. :P Sier seg selv at når menn skryter på seg litt ekstra + at øyemål og feile målinger gjør at folk går rundt å tror at snittet er høyere enn det som er tilfelle. :)

Anonymous poster hash: 70944...a65

Hele studien er ganske misvisende ettersom 301 av 692 målinger på erigert lengde og 301 av 381 målinger på tykkelse ble gjort i en eneste studie i India på en klinikk for menn med ereksjonsproblemer. En annen studie som er tatt med har en helt urealistisk standardavvik.

Det er altså ikke slik at det ble målt erigert lengde på 15000 menn, resten av målinger gjelder slapp tilstand.

Anonymous poster hash: 98a43...0a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hele studien er ganske misvisende ettersom 301 av 692 målinger på erigert lengde og 301 av 381 målinger på tykkelse ble gjort i en eneste studie i India på en klinikk for menn med ereksjonsproblemer. En annen studie som er tatt med har en helt urealistisk standardavvik.

Det er altså ikke slik at det ble målt erigert lengde på 15000 menn, resten av målinger gjelder slapp tilstand.

Anonymous poster hash: 98a43...0a4

Hvordan vet du det? Hadde de ikke full ereksjon så ble jo ikke disse tatt med i beregningen. I tillegg får man utlevert noen piller som hjelper på ereksjon vil jeg tro. Tror leger og forskere har bedre peiling enn ola nordmann.

Anonymous poster hash: 70944...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du det? Hadde de ikke full ereksjon så ble jo ikke disse tatt med i beregningen. I tillegg får man utlevert noen piller som hjelper på ereksjon vil jeg tro. Tror leger og forskere har bedre peiling enn ola nordmann.

Anonymous poster hash: 70944...a65

Jeg vet det fordi jeg leste studien og ikke bare sensasjonaliserte overskrifter. Selvfølgelig hadde dem ereksjon når dem ble målt, men at den studien utgjør en så stor del av datasettet så blir det misvisende å bruke tallet 15000. I tillegg kan det jo tenkes at menn med ereksjonsproblemer i India ikke gir et bra bilde av verdens gjennomsnitt.

Jeg sier ikke at 13cm er lite, men at 15000 er misvisende.

Anonymous poster hash: 98a43...0a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det fordi jeg leste studien og ikke bare sensasjonaliserte overskrifter. Selvfølgelig hadde dem ereksjon når dem ble målt, men at den studien utgjør en så stor del av datasettet så blir det misvisende å bruke tallet 15000. I tillegg kan det jo tenkes at menn med ereksjonsproblemer i India ikke gir et bra bilde av verdens gjennomsnitt.

Jeg sier ikke at 13cm er lite, men at 15000 er misvisende.

Anonymous poster hash: 98a43...0a4

Det her ikke snakk om indiske menn. Les artikkelen igjen. Dette er hvite/britiske menn i denne studien.:)

Anonymous poster hash: 70944...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her ikke snakk om indiske menn. Les artikkelen igjen. Dette er hvite/britiske menn i denne studien. :)

Anonymous poster hash: 70944...a65

Halvparten av mennene som ble målt i erigert tilstand er Indiske jo. Her er studien statistikken ble tatt fra: http://www.nature.com/ijir/journal/v19/n6/full/3901569a.html

Anonymous poster hash: 98a43...0a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fatter ikke at gjennomsnittet kan være så lite!? Jeg har hatt sex med 8 norske gutter og kun en av dem var gjennomsnittlig. De andre var godt over gjennomsnittet (store). Har vært heldig med andre ord :P



Anonymous poster hash: 5d8a4...f10
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke at gjennomsnittet kan være så lite!? Jeg har hatt sex med 8 norske gutter og kun en av dem var gjennomsnittlig. De andre var godt over gjennomsnittet (store). Har vært heldig med andre ord :P

Anonymous poster hash: 5d8a4...f10

Har du målt dem? Eller er det bare noe du tror?

Anonymous poster hash: 08fc4...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du målt dem? Eller er det bare noe du tror?

Anonymous poster hash: 08fc4...fb2

Det var ikke så vanskelig å se/kjenne at de var langt over 13 cm :)

Anonymous poster hash: 5d8a4...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: Du er enten veldig heldig

2: Du skryter på deg

3: Du måler feil

4: Du har dårlig øyemål

;)

Anonymous poster hash: 70944...a65

Takk, da er jeg bare heldig. Ihvertfall hvis man tar utgangspunkt i resultatet av den studien, som jeg ikke tror på.

Kanskje det er en liten sannhet i at høye menn lykkes mest? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvparten av mennene som ble målt i erigert tilstand er Indiske jo. Her er studien statistikken ble tatt fra: http://www.nature.com/ijir/journal/v19/n6/full/3901569a.html

Anonymous poster hash: 98a43...0a4

Men nå snakker vi om den studien som er linket til øverst i tråden.:)

Anonymous poster hash: 70944...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke så vanskelig å se/kjenne at de var langt over 13 cm :)

Anonymous poster hash: 5d8a4...f10

Ei dame har aldri klart å tippe rett på meg. Just saying. De tipper alltid større enn jeg har. Gjør ikke meg noe da.:P

Anonymous poster hash: 70944...a65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke så vanskelig å se/kjenne at de var langt over 13 cm :)

Anonymous poster hash: 5d8a4...f10

Det er ikke en eneste dame som har tippa riktig på meg heller... De bommer med rundt 5 cm hver eneste gang, så med mindre du måler med målebånd, har jeg ingen tro på at du veit hvor lange de er :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men nå snakker vi om den studien som er linket til øverst i tråden. :)

Anonymous poster hash: 70944...a65

Du må vist få det inn med teskje...

Studien som er linket til øverst i tråden får halvparten av målingene sine fra en Indisk studie (som jeg linktet til).

Anonymous poster hash: 98a43...0a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporing og spekulasjon, samt svar.

- Magnifique, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...