Gå til innhold

Penisstudie av 15 000 menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjennomsnittet er visst ikke så stort som man tror. I underkant av 12 cm i tykkelse og under 14 cm i lengde. Da kan alle menn som tror de har veldig liten hvis den er 12-13 cm slappe av. Den er helt normal. Og som vi ser var det ingen som hadde en penis som var over 21-22 cm. Så de aller fleste har en helt normal penis.:) Her på kvinneguiden er visst gjennomsnittet en del større enn ellers i verden.:P

Anonymous poster hash: 70944...a65

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

unnskyld, gjennomsnittet på lengden er vist ikke mere enn 13 cm. Hvis man leser diagrammet ser vi at det er 70% som har under 15 cm.:)

Anonymous poster hash: 70944...a65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffende statistikk:(

Eller bare et bevis på at kvinner ikke har øyemål.
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var tydeligvis ingen av KG-mennene som stilte opp i den undersøkelsen... Eller ingen menn som bruker internett, rettere sagt!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller bare et bevis på at kvinner ikke har øyemål.

Trenger ikke øyemål for å kjenne at den er liten...

(Og jada,skal komme deg i forkjøpet:jeg er sikkert 1 meter vid...)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke øyemål for å kjenne at den er liten...

(Og jada,skal komme deg i forkjøpet:jeg er sikkert 1 meter vid...)

Lol. Dette er jo statistikk, det er nesten ingen som har gjennomsnittspenis, en del er mindre, en del er større og noen er omtrent på gjennomsnittet.

Anonymous poster hash: 6baae...774

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var da ikke noe nytt? Gjennomsnittet i Norge har vel holdt seg ganske stabilt lenge. At det finnes en viss prosent i både nedre og øvre normalområde er jo sånn det er på absolutt alle statistikker, nesten uansett hva det gjelder. Det betyr jo ikke at alle med penis langt over snittet, henger på KG :P



Anonymous poster hash: 72408...b30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

....og det ble stille i det tusenvis av menn rundt landet rullet ut målbåndet....

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

....og det ble stille i det tusenvis av menn rundt landet rullet ut målbåndet....

Tro meg, akkurat det tallet har vi allerede i hodet :)

Anonymous poster hash: 2cd1f...f3c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke øyemål for å kjenne at den er liten...

(Og jada,skal komme deg i forkjøpet:jeg er sikkert 1 meter vid...)

Det må du være.

Hilsen kvinne som har null problem med gjennomsnittet. Større enn det er sårt og vondt, og vil ikke bi bunnet hele tiden.

Tar du knipeøvelser?

Anonymous poster hash: 62400...992

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må du være. Hilsen kvinne som har null problem med gjennomsnittet. Større enn det er sårt og vondt, og vil ikke bi bunnet hele tiden. Tar du knipeøvelser? Anonymous poster hash: 62400...992

Du VIL IKKE bli bunnet?du vil ikke kjenne at du blir fylt opp?Ja,da er det vel like greit du holder deg til småfolket;)

Nei altså,de jeg har vært sammen med har vært små ja og noen normale,har aldri vært med noen jeg kan si "jøss,han var stor!"og sexen har vært bra den, men jeg må få lov til å mene at de minste kommer til kort(hoho)når det gjelder selve inn-ut sexen. Også må du forstå at det er så MYE mer enn det når man har sex,feks bruk av tunge og fingre.

Om jeg hadde hatt sex med en liten mann som ikke kunne bruke tunge eller fingre så tror jeg det hadde vært skuffende sex, og du kan vri og vende så mye du vil på det,kall meg vid og whatever, jeg vet jo selv hva jeg foretrekker.

Ja,gjør knipeøvelser. Tar også knebøy,sit ups,push ups,jogger og sykler,var det noe mer du lurte på?

Hilsen kvinne som er fornøyd med gjennomsnittet men som ikke ønsker å føle at hun har sex med et barn med en minipenisø

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tsejG

Akk, så er det da altså endelig opplest og vedtatt, og penisdebattene kan herved avgå med døden og forbli der de neste 10 000 000 år....

Øhh, jada, jeg tror så avgjort på julenissen :grine:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du VIL IKKE bli bunnet?du vil ikke kjenne at du blir fylt opp?Ja,da er det vel like greit du holder deg til småfolket;)

Nei altså,de jeg har vært sammen med har vært små ja og noen normale,har aldri vært med noen jeg kan si "jøss,han var stor!"og sexen har vært bra den, men jeg må få lov til å mene at de minste kommer til kort(hoho)når det gjelder selve inn-ut sexen. Også må du forstå at det er så MYE mer enn det når man har sex,feks bruk av tunge og fingre.

Om jeg hadde hatt sex med en liten mann som ikke kunne bruke tunge eller fingre så tror jeg det hadde vært skuffende sex, og du kan vri og vende så mye du vil på det,kall meg vid og whatever, jeg vet jo selv hva jeg foretrekker.

Ja,gjør knipeøvelser. Tar også knebøy,sit ups,push ups,jogger og sykler,var det noe mer du lurte på?

Hilsen kvinne som er fornøyd med gjennomsnittet men som ikke ønsker å føle at hun har sex med et barn med en minipenisø

Det virker ikke som om at du har særlig erfaring? Du vet ikke engang hva det er å bli bunnet?

For å opplyse: Å bli bunnet er når en penis (eller noe annet) treffer livmortappen. For kvinner som har en normal livmortapp er dette svært smertefullt. Eventuelt bør du spørre gynekolog om hvordan livmortappen din ligger om du har seksuell erfaring i det hele tatt.

Jeg synes det er veldig rart at du trenger en gigapenis for å bli tilfredsstilt. De fleste kvinner har en gjennomsnittsvagina på 9 cm i lengde. Sier seg selv da at de aller fleste kvinner ikke trenger noe mer enn en gjennomsnittlig penis.

Kanskje din vagina bare er unormalt lang eller noe?

Anonymous poster hash: 62400...992

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol. Dette er jo statistikk, det er nesten ingen som har gjennomsnittspenis, en del er mindre, en del er større og noen er omtrent på gjennomsnittet.

Anonymous poster hash: 6baae...774

Da har du sovet i statistikk timen. De aller fleste slike statistikker fordeler seg etter en normalfordelingskurve. Ergo er det veldig mange som ligger på og like ved snittet.

Anonymous poster hash: ae655...42b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har du sovet i statistikk timen. De aller fleste slike statistikker fordeler seg etter en normalfordelingskurve. Ergo er det veldig mange som ligger på og like ved snittet.

Anonymous poster hash: ae655...42b

lol, forventer du egentlig at jenter skal forstå enkel statistikk?

Anonymous poster hash: 959ff...8ea

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol. Dette er jo statistikk, det er nesten ingen som har gjennomsnittspenis, en del er mindre, en del er større og noen er omtrent på gjennomsnittet.

Anonymous poster hash: 6baae...774

Lol les det diagrammet som fulgte med. Det viser hvor mange % som har de forskjellige lengdene. Hvis du leser der så har 85% 15-16 cm eller mindre. Så ja damer eier ikke øyemål. Og som du også så i den, så var den største som ble målt av de 15 000 21 cm lang. Så med andre ord har 85% 16 cm eller mindre. De aller fleste ligger mellom 10-15 cm.

Anonymous poster hash: 70944...a65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du VIL IKKE bli bunnet?du vil ikke kjenne at du blir fylt opp?Ja,da er det vel like greit du holder deg til småfolket;)

Nei altså,de jeg har vært sammen med har vært små ja og noen normale,har aldri vært med noen jeg kan si "jøss,han var stor!"og sexen har vært bra den, men jeg må få lov til å mene at de minste kommer til kort(hoho)når det gjelder selve inn-ut sexen. Også må du forstå at det er så MYE mer enn det når man har sex,feks bruk av tunge og fingre.

Om jeg hadde hatt sex med en liten mann som ikke kunne bruke tunge eller fingre så tror jeg det hadde vært skuffende sex, og du kan vri og vende så mye du vil på det,kall meg vid og whatever, jeg vet jo selv hva jeg foretrekker.

Ja,gjør knipeøvelser. Tar også knebøy,sit ups,push ups,jogger og sykler,var det noe mer du lurte på?

Hilsen kvinne som er fornøyd med gjennomsnittet men som ikke ønsker å føle at hun har sex med et barn med en minipenisø

Du sier du aldri har møtt en mann der du tenkte 'jøss dette er en stor penis'. Hmmmm hvem sitter med problemet her?:P Er kun du og ingen andre. Synd for deg og bra for alle andre damer. Og internettstørrelsen er 5 cm lengre enn det reelle snittet. Folk her inne måler jo fra rævhullet og opp, mens de gjerne snurrer målbandet et par ekstra ganger rundt.

Anonymous poster hash: 70944...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol. Dette er jo statistikk, det er nesten ingen som har gjennomsnittspenis, en del er mindre, en del er større og noen er omtrent på gjennomsnittet.

Anonymous poster hash: 6baae...774

Du vet ikke hva gjennomsnitt betyr du, virker det som. De fleste er på gjennomsnittet. Ærlig talt, det må være vondt å ha så tungt for det.

Anonymous poster hash: 72408...b30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...