Gå til innhold

Hva er din største fantasi?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altfor sært til å nevnes her. :fnise: Tviler jeg noen gang kommer til å finne en kvinne som hadde gått med på det, så den fantasien er gjemt vekk langt ned i en skuff. :laugh:

Åh, nå ble jeg nysgjerrig! Kan du gi en ledetråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trollkarlen

Åh, nå ble jeg nysgjerrig! Kan du gi en ledetråd?

Hehe neeeei. Som sagt, det er altfor sært. Det er ikke noe fælt eller noe sånt. Ganske uskyldig egentlig, men det er noe hun også må like(110% usannsynlig) ellers kan det bli rart. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe neeeei. Som sagt, det er altfor sært. Det er ikke noe fælt eller noe sånt. Ganske uskyldig egentlig, men det er noe hun også må like(110% usannsynlig) ellers kan det bli rart. :fnise:

Skuffa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha sex med flere menn etter hverandre, mens samboeren min sitter og ser på. Han får ikke være med, kun se på.

Og så skal se han inn i øynene når det går for meg mens en annen mann har den digre pikken sin i meg. Det drømmer og fantaserer jeg om.

Anonymous poster hash: aa82d...58c

Den fantasien hadde jeg også. Med svarte (afroamerikanere) høye muskuløse hunks med store pi... OG det ble til virkelighet ved en anledning og det var intet mer enn FANTASTISK! min nåværende fantasi? Det samme om igjen-;)

Anonymous poster hash: 92591...d42

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

at min egen mr grey kommer å sveiper meg av bakken bærer meg hjem og forteller at det er meg han vil ha alikevel, for så å ha hefitg sex hele natten :D

Anonymous poster hash: b322e...6a0

a6yMXLe_700b_v1.jpg

Anonymous poster hash: fc78d...f9e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Min fantasi.

Det er å bli bundet, få bind for øynene, bli ført bort til et ukjent sted.

Noen av mine venner, nærmere bestemt min beste venninne og kameraten, har en suprice for meg. Dem skal overraske meg med noe jeg vil sette pris på. Vi har alltid vært litt fri med tanke sex, (i virkeliheten), men dette var ikke i min villeste fantasi, var i deres tanke i dag. Ble vekket opp av tanker på hva denne supricen var, ringte dem på døra. Dem kom hemmlighetsfulle inn, sa kort, i dag må du ha bind for øynene, var greit det, men merket stemningen var litt elektrisk.

Jeg fikk bind for øynene, ble ført ut, inn i en bil, kjørte en god stund, det ble ikke sagt noe på veien. Vi stanset med et rykk, jeg ble ført ut, og inn et sted, ukjent. Jeg merket det var flere andre der inne. Det kom et lite sjokk, når jeg hørte etpar si, han skal vel bindes, hørte jeg etpar stykker si. Usikkerheten kom, dem må ha lest mine tankere, for en sa raskt, du må ikke må ikke bli engstelig. En kom frem, tok hendene, en annen tok beina og jeg ble bundet fast stående med armene å beina sprikende. Ble bundet i noe som virket som kroker i gulv og tau fra taket. Jeg hører stemmer i rommet, merker hvordan lydene blandes, hører det både er damer og menn der inne. Noen tar plutselig på meg, jeg er så spent å kjenner jeg blir kåt, uten å ville det, ha tanker på, eller ønsket det. Jeg klarer ikke å la vare, jeg stønner ut, kun på den lette berøringen. Elektrisk nytelse sprer seg i kroppen min, jeg kjenner hvordan hender sklir å beføler meg over overkroppen, i skrittet, nedover innsiden på lårene mine, utenpå den trange jeansen min. Jeg kjenner det sitrer, jeg spenner kroppen mot hendene å rister av forventning, føler jeg bølger på vei mot orgasme allerede, kun av befølingen. Dem stopper med en gang, når de merker på kroppen og stønningen min, at jeg nærmer meg orgasme. En liten pause, jeg hører mumling å småhvisking, jeg er så kåt nå. Aldri opplevd denne spenningen, jeg rister å skjelver uten å bli tatt på, bare spenningen er nok. Jeg hører meg selv stønne, trygler om å bli tatt til de store høyder, bare må ha orgasme nå. Jeg kommer litt til meg selv i det jeg merker at flere hender som fikler med klærne, jeg løsnes på hender og føtter. T-shirten blir dratt av meg, 2-3 stk fikler med jeansen min, beføler meg uten på bulen, innsiden av lårene mine. Jeg hikster, plutselig, kneppes jeansen opp, glidelåsen blir trukket ned, jeansen blir flådd sakte nedover lårene mine. Jeg er så kåt nå, skjelver ukontrollert, mens jeansen dras av meg helt. Jeg blir bundet fast, litt kraftige hender, det må være en mann, binder meg godt fast, stående, sprikende ut med både armer bein. Jeg blir stående, naken og så sårbar og kåt. Det blir helt stille i rommet, stillheten er til å ta og føle på, fra lyder som måtte tyde på 7-8 personer, er det nå helt stillhet.

Våkner brått av hender som tar på meg, noe kaldt og fuktig renner nedover kroppen min, ned i skrittet og nedover lårene mine. Varme hender begynner å ta på meg, jeg forstår både på lukt av det og masseringen, at jeg får hel kropps massasje med olje. Jeg stønner å bukter kroppen å er så kåt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, kroppen skriker etter orgasme. Jeg rykker til når en finger sklir inn i meg, jeg stønner, vrir meg å skjelver av spenning og nytelse. Jeg rykker til når fingrene treffer g-punktet mitt, samtidig blir jeg massert over hele kroppen, merker jeg blir onanert samtidig, jeg er i himmelen, merker orgasmen holder på å komme, dem stopper med en gang kroppen min stivner å begynner å riste, hører meg selv hyle nå, fortsett... Men nei, i det orgasmen kommer, blir alt stanset, jeg blir skuffet når orgasmen slipper taket. Jeg roer meg igjen, så fortsetter det, jeg drives på vei til himmelen nok en gang, andre hender kommer til. Jeg blir onanert, sugd og får g-punkt massasje, jeg drives på vei til orgasme. Jeg blir vill, rykker å rister i tauene, men igjen, når jeg stivner å blir helt stiv i kroppen å begynner å riste og følet at orgasmen kommer. Jeg blir brutt av, herregud blir gal, skuffelsen er enorm når orgasme følelsen nok en gang forsvinner. I det orgasmen forsvinner, hører jeg to menn stønne høyere og høyere, før jeg kjenner varme stråler utover kroppen min, forstår at dem får orgasme å spruter utover kroppen min. Igjen blir jeg behandlet, innvendig og utvendig, igjen drives jeg på vei til orgasme. Alt svartner, jeg holder på å svime av, men igjen stopper dem rett før orgasmen kommer. Dem må ha holdt på i timesvis, jeg mister helt tidsoppfatningen. Jeg mistet helt telling på hvor mange ganger dem har drevet meg til randen av orgasme. Følte jeg hadde konstant orgasme, uten å få den.

Litt mindre fokus på meg, jeg hører umiskjennelige lyder av at noen hadde sex rundt meg. Jeg hører det som må være flere par, dem må være kåte, det går ikke lenge før minst 3 damer som stønner høyt å hyler når orgasmene kommer. Jeg er så frustrert å kåt, av å ikke få orgasme selv og av å ikke kunne se noe av det som skjer. Jeg hører damene igjen stønner høyere og høyere, mennene stønner også, hører igjen hvordan dem får orgasmer nok en gang. Hyl og stønn, går over i sukk og fornøyde lyder, bare jeg står utilfredsstilt tilbake.

Det som føles som en evighet, er dem tilbake, dem begynner å massere meg, over alt. Jeg er så kåt, det er så himmelsk deilig, jeg skjelver å stønner høyere og høyere og orgasmen holder på å komme nå. Men i det jeg stivner å holder på å rase utfor stupet, stopper dem nok en gang. Skuffelsen er enorm, men nå trenger jeg heldigvis ikke å vente lenge. Ei av damene sklir inn på meg, jeg er så hard og stiv når hun sklir inn og ut på meg, mens en av mennene kommer inn i meg bakfra. Jeg hikster å skriker, av intens nytelse, jeg driver på bølgen, på vei mot min livs orgasme. Jeg rister å skjelver, mens dem småstopper litt av og til, for å bygge opp orgasmen. Jeg blir helt elektrisk, jeg rister å hyler at dem må ta meg hardt. Jeg stivner å spenner kroppen i bue mot dem, alt svartner, i det fjerne hører jeg dama og mannen får sine orgasmer å tar meg hardere. endelig, jeg hyler i det Gnistregnet kommer, jeg føler kroppen min og hodet mitt skal sprenges i det orgasmen kommer. Orgasmen kommer som en gnistrende eksplosjon å kommer med voldsom kraft ut av meg å varer en evighet. Orgasmen slipper ikke taket, jeg er helt multiorgasmisk nå, av å ha blitt holdt igjen så lenge. Går bare et minutt, igjen så stivner jeg, hyler høyt, når alt svartner og en ny orgasme skyller gjennom kroppen min.

Plutselig er jeg tilbake til virkeligheten, dette er en drøm jeg virkelig ønsker kunne skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

At jeg en dag hadde turt å suge en av disse deilige fremmede unge guttene med flott bul i joggebuksa på toget, bussen, bussholdeplassen eller lignende.



Anonymous poster hash: 6cfb7...721
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha sex med flere menn etter hverandre, mens samboeren min sitter og ser på. Han får ikke være med, kun se på.

Og så skal se han inn i øynene når det går for meg mens en annen mann har den digre pikken sin i meg. Det drømmer og fantaserer jeg om.

Anonymous poster hash: aa82d...58c

Åhhhh det er deilig. Er mann og har vært med ei sånn dame.;) Hun "eide" meg. Hun elsket å la meg se på mens hun ble knullet av en stor pikk. Hun likte å ydmyke meg. Jeg holdt meg bare til henne, og fikk bare prøve å være inni henne noen ganger. Hun hadde mest sex med elskeren sin. Ulempen var at hun tilslutt ble gravid med elskeren sin, så hun ble med han etterpå. Men de spør noen ganger om keg har lyst å se på de, og la meg slikke henne etter at mannen har kommet inni henne. Hun tenner på å la meg se men ikke røre.:P

Anonymous poster hash: 06b77...0ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At "min" Mr. Grey gjør alt for å få meg, Altså at han er perfekt. binder meg fast, teaser meg med tungen over hele kroppen, mens jeg ber om at han knuller meg.



Anonymous poster hash: c7226...fd3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fantasien hadde jeg også. Med svarte (afroamerikanere) høye muskuløse hunks med store pi... OG det ble til virkelighet ved en anledning og det var intet mer enn FANTASTISK! min nåværende fantasi? Det samme om igjen-;)

Anonymous poster hash: 92591...d42

Var du i forhold med denne mannen? Ble han sjalu når du ble knullet av så store, eller ble han bare kåt av det?:) Fikk han prøve å være inni deg noen ganger?:)

Anonymous poster hash: 06b77...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å først bli tatt av en mann med stor pikk, i en jevn takt!!. Da mener jeg stor og grov pikk, ikke noe normal utrustning. Når denne mannen er ferdig, kommer mann nr.2. Han fortsetter der den forrige slapp. Takten skal ikke endres...og holdes til jeg kommer:-) Kommer raskere om jeg blir fylt godt opp.

Forblir nok bare en fantasi....da mannen jeg er sammen med nå ikke har helt den pikken denne fantasien trenger. Men det er ikke ett must, jeg går ikke rundt å tenker så veldig mye på denne fantasien. Men når jeg sliter med å komme i sengen, så drar jeg den frem.....da klarer jeg alltid å komme i havn:-)

Og samboer blir enda mer giret når han får meg til å "komme".

Anonymous poster hash: e71c9...015

Du kan jo spørre om han går med på at du har elsker? Er jo noen som blir kåte på tanken på at dama må ja elsker fordi han selv føler seg utilstrekkelig.:)

Anonymous poster hash: 06b77...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fantaserer en del om at mannen og kameratene hannes knuller meg på runde. Det å bli sprutet full av sperm, våt, smurt og klar til typen kommer inn i meg. Suge kameratene tomme, svelge unna og fortsette å bli knullet.... gjerne i begge hull samtidig og med leketøy. Være bundet fast til senga med bind foran øynene og kjenne guttene bli harde i kroppen min... å herregud det er så deilig



Anonymous poster hash: 4c91f...c89
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fantaserer en del om at mannen og kameratene hannes knuller meg på runde. Det å bli sprutet full av sperm, våt, smurt og klar til typen kommer inn i meg. Suge kameratene tomme, svelge unna og fortsette å bli knullet.... gjerne i begge hull samtidig og med leketøy. Være bundet fast til senga med bind foran øynene og kjenne guttene bli harde i kroppen min... å herregud det er så deilig

Anonymous poster hash: 4c91f...c89

Hehe you naghty girl;) hehe men er det tanken også på at mannen er den siste som kommer inni deg etter alle de andre har spruta inni deg som tenner?:) Eller at han ser på det likssom?

Anonymous poster hash: 06b77...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Jeg fantaserer en del om at mannen og kameratene hannes knuller meg på runde. Det å bli sprutet full av sperm, våt, smurt og klar til typen kommer inn i meg. Suge kameratene tomme, svelge unna og fortsette å bli knullet.... gjerne i begge hull samtidig og med leketøy. Være bundet fast til senga med bind foran øynene og kjenne guttene bli harde i kroppen min... å herregud det er så deilig

Anonymous poster hash: 4c91f...c89

Får nesten orgasme bare på tanken å være med på å sprute dama full, kjenner hvordan mennene kramper seg i kroppen av orgasme og sprøyter henne full...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å bli bundet fast og slikket...at jeg kommer gang på gang uten å kunne "slippe unna"gjerne mens jeg fingres samtidig...har så og si aldri blitt slikket, hadde bare sex da jeg var mellom 16-21år og det var som regel bare sånn inn ut greier der vi avslutta da han var ferdig,rene egokjøret....så jeg ga opp da, og har ikke vært i forhold siden...har alltid tenkt at det ikke er noe vits å være med noen hvis det er sånn sexen skal foregå...er fortsatt singel og sexløs(har ikke ONS), men synes ikke det er noen skam og sitter heller ikke å drømmer om en mann akkurat.

Å dæven, hehe. Der tente jeg 100% gitt. :D Det er jo min fantasi du skriver her, bortsett fra at det selvfølgelig er jeg som har bundet fast jenta og gjør dette med henne. Hvorfor? Fordi jeg blir så sinnsykt kåt av å sleike og fingre til jenta kommer, men det trygles som regel om penetrering etter første orgasme... Men jeg vil fortsette LENGE, derfor binde fast... så jeg kan gi jenta så mange orgasmer at hun til slutt er på randen til sammenbrudd. Og først da skal jeg bruke min ekstreme oppbygde kåthet... og ta henne hardt inntil jeg kommer og spruter henne på pupper og ansikt - og smører henne skikkelig godt inn med sæden som om det var verdens beste fuktighetskrem. Da blir jeg kåt igjen og hun blir tatt hardt nok en gang og smurt inn enda en gang. :D Først da slippes hun løs før vi begge tar en lang varm dusj sammen. Mmm, det var dagens kåte fantasi. :D

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å finne min prins som er med på alle mine rare sexuelle fantasier. :P Være seg gruppesex, swingerskubb og en masse andre ting.. Så han kan ikke være sjau!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å dæven, hehe. Der tente jeg 100% gitt. :D Det er jo min fantasi du skriver her, bortsett fra at det selvfølgelig er jeg som har bundet fast jenta og gjør dette med henne. Hvorfor? Fordi jeg blir så sinnsykt kåt av å sleike og fingre til jenta kommer, men det trygles som regel om penetrering etter første orgasme... Men jeg vil fortsette LENGE, derfor binde fast... så jeg kan gi jenta så mange orgasmer at hun til slutt er på randen til sammenbrudd. Og først da skal jeg bruke min ekstreme oppbygde kåthet... og ta henne hardt inntil jeg kommer og spruter henne på pupper og ansikt - og smører henne skikkelig godt inn med sæden som om det var verdens beste fuktighetskrem. Da blir jeg kåt igjen og hun blir tatt hardt nok en gang og smurt inn enda en gang. :D Først da slippes hun løs før vi begge tar en lang varm dusj sammen. Mmm, det var dagens kåte fantasi. :D

Vel,bra vi deler samme fantasi;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å finne min prins som er med på alle mine rare sexuelle fantasier. :P Være seg gruppesex, swingerskubb og en masse andre ting.. Så han kan ikke være sjau!

Du leter etter en undernanig mann som lar deg pule andre menn, med andre ord?:P

Anonymous poster hash: 06b77...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...