Gå til innhold

Norske damer og mørke menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke tenkt så mye over det før, men jeg tror det kanskje kan være fordi jeg har vokst opp et sted hvor det var stor overvekt av ikke-nordiske. Derfor har det alltid føltes normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

jeg har alltid lurt på om hvordan er tiltrekningen til norske damer for mørke menn, og da tenker jeg på menn som er fra Midtøsten, Subkontinentet etc.

Jeg har alltid hørt at damer blir alltid tiltrukket av mørke menn, men personlig syns jeg at lyse menn har mer drag på norske damer.

Hva er deres formening om tiltrekningskraft av mørke menn på norske damer?

Anonymous poster hash: c0a5b...3d4

Jeg har alltid fnyst av jenter som lar seg sjarmere av utenlandske menn kun fordi de er utenlandske.

Alltid foretrukket og tent på menn med nordisk utseende.

Helt til....

I sommer var det et omreisende matmarked her i byen (de reiser vel rundt i størstedelen av landet) og jeg var og kikket på hva de kunne tilby.

Plutselig dukket det opp en greker forran meg og spør "såm ållivs får yooo, miss?" Og jeg kjøpte oliven for 100 kr selvom jeg ikke er såååå glad i det.

Han kunne fått meg til å kjøpe et teppe med lovnad om at det kan fly t.om...

Tror ikke du fikk svar på spørsmålet ditt men jeg oppdaget en ny side av meg selv....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^

Må bare tilføye at jeg er lykkelig gift med en etnisk norsk mann og har egentlig ikke så stor interesse for andre menn uansett.

Men han ooliven-fyren asså.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Jeg har alltid fnyst av jenter som lar seg sjarmere av utenlandske menn kun fordi de er utenlandske.

Alltid foretrukket og tent på menn med nordisk utseende.

Helt til....

I sommer var det et omreisende matmarked her i byen (de reiser vel rundt i størstedelen av landet) og jeg var og kikket på hva de kunne tilby.

Plutselig dukket det opp en greker forran meg og spør "såm ållivs får yooo, miss?" Og jeg kjøpte oliven for 100 kr selvom jeg ikke er såååå glad i det.

Han kunne fått meg til å kjøpe et teppe med lovnad om at det kan fly t.om...

Tror ikke du fikk svar på spørsmålet ditt men jeg oppdaget en ny side av meg selv....

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid fnyst av jenter som lar seg sjarmere av utenlandske menn kun fordi de er utenlandske.

Alltid foretrukket og tent på menn med nordisk utseende.

Helt til....

I sommer var det et omreisende matmarked her i byen (de reiser vel rundt i størstedelen av landet) og jeg var og kikket på hva de kunne tilby.

Plutselig dukket det opp en greker forran meg og spør "såm ållivs får yooo, miss?" Og jeg kjøpte oliven for 100 kr selvom jeg ikke er såååå glad i det.

Han kunne fått meg til å kjøpe et teppe med lovnad om at det kan fly t.om...

Tror ikke du fikk svar på spørsmålet ditt men jeg oppdaget en ny side av meg selv....

åhh guuu det gjorde jeg også ^^

Han solgte oliven og soltørkede tomater...

Jeg kjøpte en pose soltørkede tomater med hvitløksmak :fnise:

(Men de var utrolig gode også! xD)

Og grekeren var kjeeeekk! :P

--

Jeg har kanskje en teori på hvorfor noen tiltrekkes og andre ikke :fnise:

Men det blir kanskje mest svada og tilfeldigheter..

Hva om de som tiltrekkes folk av en annen farge egentlig har "mixet gener"

Ei venninne av meg fra USA tiltrekkes bare av afroamerikanske menn..Hun er helt hvit, blå øyne og meget tykk, krusete hår..Hun fant ut i slektsboka si etter litt research at en av forfedrene hennes var svart...

Også har du meg..Min.. en av mine tipptippers er ifra asia..

Kanskje derfor jeg tiltrekkes mest av koreanske/kinesiske/japanske menn?

:fnise:

Nei jeg aner ikke... :skratte:

Endret av The Tardis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anarkist

Jeg personlig syns at mørke jenter (indiske, pakistanske, latinske, spanske, arabiske, italienske etc.) har mye mer utstrålig enn etnisk norske (nordiske damer). Nordiske damer er også veldig vakre, men det er noe med mørke jenter, som gjør at de skiller seg ut.....det er noe mystisk med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men har norske jenter i sine fantasier mørke menn som knuller dem bakfra, eller spiller en dominerende rolle, sammenliknet med hvite norske menn?



Anonymous poster hash: c0a5b...3d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har norske jenter i sine fantasier mørke menn som knuller dem bakfra, eller spiller en dominerende rolle, sammenliknet med hvite norske menn?

Anonymous poster hash: c0a5b...3d4

meg: svarte menn i fantasien. Og svart mann i virkeligheten.

Anonymous poster hash: 772dc...58f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hvor mange jenter har fantasert om mørke menns pikk?

meg: svarte menn i fantasien. Og svart mann i virkeligheten.

Anonymous poster hash: 772dc...58f



Anonymous poster hash: c0a5b...3d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør ikke å si noe.. For hver gang jeg åpner kjeften ang noe sånt så blir jeg beskyldt for å være mann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør ikke å si noe.. For hver gang jeg åpner kjeften ang noe sånt så blir jeg beskyldt for å være mann...

Ja, da er du i hvert fall mann... :P

Anonymous poster hash: d2bfc...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen liker det eksotiske andre ikke, selv er jeg asiat og så foretrekker jeg utlanske gutter som Spania, Mexico , grekere etc og gutter som er blandinger :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er du i hvert fall mann... :P

Anonymous poster hash: d2bfc...f48

Uansett så er jeg bedre enn deg da. For du er jo ingen, tøff i tryne anonym...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde tatt en afroamerikaner anytime!!! De er vakre, muskuløse og manndige!

Er j27,etnisk norsk hvis noen lurer.

Anonymous poster hash: fc22d...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett så er jeg bedre enn deg da. For du er jo ingen, tøff i tryne anonym...

Du er jo underdanig, så du må vite din plass da, hehe;)

Anonymous poster hash: f83b4...14c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo underdanig, så du må vite din plass da, hehe;)

Anonymous poster hash: f83b4...14c

hehe Bare i senga det. ;) Lar meg ikke pille på nesa ellers. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hehe Bare i senga det. ;) Lar meg ikke pille på nesa ellers. :P

Hehe åja sånn sett.:P

Anonymous poster hash: f83b4...14c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpløs debatt... men hva med en som er mørk og har levd hele sitt liv -ett år her i landet og er adoptert, i hvilken kategori putter dere han som er min sambo? Litt for mange som er ute bare for å provosere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpløs debatt... men hva med en som er mørk og har levd hele sitt liv -ett år her i landet og er adoptert, i hvilken kategori putter dere han som er min sambo? Litt for mange som er ute bare for å provosere..

Sant nok, du er inne på noe, det er uansett personligheten som teller, hudfarge skal ikke ha noe å si. Love is Love. for meg så teller personlighet kjemi mer enn hudfarge! det at jeg liker utenlandske menn er mest pga fysisk tiltrekning, og at de er mer eksotiske og sjarmerende som er personlige egenskaper som jeg liker. Hadde en norsk mann vært morsom, mystisk og sjarmerende han også, så hadde jeg blitt tiltrukket av ham. Men jeg føler det er få norske menn som er slik bare :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som asiat kan jeg bare avkrefte det som blir sagt om at mørke menn kan være attraktive for norske kvinner. For å være attraktiv som mørkhudet i Norge må man være eksepsjonelt morsom, sjarmerende eller ha god status. Det skal mye mer til å tiltrekke en norsk dame som innvandrer, enn det er for en etnisk norsk mann. Jeg er ikke bitter, men har bare akseptert at jeg har et lite handicap. Og jeg legger ikke skylden på jentene heller, de kan ikke noe for hva de er tiltrukket av.

Anonymous poster hash: eb601...bbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...